וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HSBC: שוק המניות הישראלי נמנה על השווקים המתפתחים המועדפים להשקעה בשנת 2005

סוכנויות הידיעות

24.12.2004 / 9:04

"לנוכח הדולר החלש לא כדאי להיכנס לשווקים מתפתחים המבוססים על יצוא לארה"ב, כך ששוקי דרום קוריאה וטייוואן אינם מעוררים השראה"; עדיפות לכלכלות מתפתחות עם צריכה מקומית ערה



שוק המניות הישראלי נמנה על השווקים המתפתחים המועדפים להשקעה בשנת 2005. כך לדברי ג'ון לומאקס, ראש מחלקת אסטרטגיית מניות בשווקים מתפתחים בבנק HSBC, אשר בחירתו כללה גם את שוקי המניות של מקסיקו, מרכז אירופה, טוריקה והודו.



"המשקיעים קונים מניות בשווקים מתפתחים לאור חולשת הדולר", אמר לומאקס ל"וול סטריט ג'ורנל". עוד הוסיף כי "לנוכח הדולר החלש, לא כדאי למשקיעים להיכנס לשווקים מתפתחים המבוססים מאוד על יצוא לארצות הברית, כך ששוקי דרום קוריאה וטייוואן אינם מעוררים השראה".



בורסת תל אביב אינה היחידה ששוברת שיאים לאחרונה. מדדי המניות בכמה מהשווקים המתפתחים הגדולים בעולם - ברזיל, מקסיקו והודו - רשמו שיאים חדשים השבוע על רקע היחלשות הדולר, עלייה במחירי הסחורות וצריכה מקומית מוגברת.



"אנחנו חיוביים ביחס לשווקים מתפתחים, במיוחד ביחס לברזיל, אולם היינו מעדיפים שעליות יהיו מעט יותר מתונות", אמר מנהל ההשקעות ביל רודמן מ-WestAM. "הפוזיציות שלנו הן בשווקים שמבוססים על צריכה מקומית", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully