וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה: בורסת טוקיו עלתה ב-1.4% לשיא של חודשיים וחצי

TheMarker

24.12.2004 / 10:19

בטחון הצרכנים בדרום קוריאה ירד לשפל של ארבע שנים - בורסת סיאול עלתה ב-0.4%; בורסת אוסטרליה ממשיכה לשבור שיאים; מאזדה עלתה ב-3.9%



בורסות אסיה נסגרו במגמה חיובית בהמשך לעליות בוול סטריט אמש. בורסת טוקיו עלתה ב-1.4% ונסגרה ברמתה הגבוהה ביותר זה חודשיים וחצי, לאחר שקפצה ב-4% במהלך חמישה ימי המסחר החולפים. בורסות דרום קוריאה וטייוואן עלו ב-0.4%; הונג קונג ירדה ב-0.3%. בורסת אוסטרליה נסגרה במגמה חיובית זה היום העשירי ב-11 ימי המסחר האחרונים, והוסיפה 0.6% לשיא חדש.



מדד בטחון הצרכנים בדרום קוריאה ירד ברבעון השלישי של השנה לרמה של 77 נקודות - שפל של ארבע שנים - לעומת רמה של 80 נקודות ברבעון הקודם. כך מסר הבנק המרכזי של דרום קוריאה.



האצ'יסון וומפואה, חברת האחזקות מהונ קונג, ירדה ב-0.7% לאחר שחויבה אתמול על ידי בית משפט להשיב חובות בסך 634 מיליון דולר לשותפתה האיטלקית Cirtel. האצ'יסון הנפיקה השנה את חטיבת הסלולר שלה בשווקים מתפתחים, הכוללת גם את חברת פרטנר הישראלית.



מניית יצרנית הרכב היפאנית מאזדה עלתה ב-3.9% לאחר שהחברה הודיעה כי אחד ממפעליה בהירושימה בו פרצה שריפה בשבוע שעבר ישוב לפעילות חלקית בתוך שבועיים.



במגזר הטכנולוגיה הובילה את העליות אדוונטסט - יצרנית ציוד בדיקת השבבים הגדולה בעולם - אשר הוסיפה 2.2%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully