וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנטה, מסיבות וגם כדורגל

אוריאל דסקל

26.12.2004 / 14:26

תקופת חג המולד באנגליה ידועה לא רק בכדורגל, אלא גם במסיבות השחקנים שתמיד מספקות כותרות. היום זה מתחיל

בעוד שבזמן חג המולד כוכבי הכדורגל האירופאים מתרעננים בחופים טרופיים, הכדורגלנים באנגליה חוגגים ברצף לא אנושי של ארבעה משחקים בעשרה ימים. למרות שבסקר שנערך לאחרונה באנגליה התגלה שכ-40% אוהבים את כריסטמס בגלל משחקי חג המולד, הצהובונים מחכים בכיליון עיניים למסיבות חג המולד המסורתיות של הכדורגלנים.

המסיבות - שהן תמהיל מסוכן של גברים צעירים ואגרסיבים, הרבה אלכוהול, קצת בנות, טמטום ומתחים נורמלים בקבוצות כדורגל - מייצרות סיפורי חג עסיסיים. את הסיפור הגדול השנה סיפקה מנצ'סטר סיטי. מעט אחרי שקווין קיגן, המנג'ר, עזב את המסיבה, הקשר ג'ואי בארטון החל לאפר את הסיגר שלו על חבריו לקבוצה, כחלק מבדיחה. לג'יימי טאנדי, שחקן נוער בן 18, נמאס להיות מאפרה והוא דחף את בארטון שנחשב אחד מהשחקנים הקשוחים באנגליה וכשילד בן 18 דוחף אותו מדובר בפגיעה בתדמית. בארטון כיבה את הסיגר בעינו של הצעיר וקטטה המונית התפרצה. בסופו של דבר, בארטון נקנס ב-90,000 ליש"ט והתנצל בפני טאנדין. סיפורו של בארטון הוא מעט קיצוני ביחס לסיפורי חג מולד שמתאפיינים בעיקר בטימטום ומסתיימים בעיקר בהאנג-אובר.

במסיבת חג המולד של ליברפול ב-98' ג'יימי קארגר התחפש לגיבן ולאחר מספר דרינקים החליט "לחטוף" חשפנית שנכחה במסיבה ולכסות אותה בקצפת, מהלך שעורר את היצרים של חבריו לקבוצה. בלסטר זוכרים את המסיבה בה דניס וויז העניק לרובי סאבג' דובי משופד על ויברטור כמטאפורה לנטיותיו של קשר הוולשי. בווסטהאם מתגאים בכך שהבלם היידן פוקס השתין על כל תושבי הפאב ממרומי הבאר.

עד מתי המסורת תחזיק מעמד?

לאחר החגיגות הפרועות, השחקנים מתפנים לאחת התקופות הקשות ביותר בעונה: משחקי חג המולד והשנה החדשה, אירוע ייחודי לבריטניה. הסיבה לכך שבאנגליה משחקים במהלך החגים היא בגלל שהגביע תופס מעמד שווה לזה של הליגה (כלומר מחזוריו משוחקים בשבת) ויש לדחוס מספר משחקי ליגה לתקופה קצרה, ואין תקופה טובה מזו לחג המולד וימי החופש הרבים שיביאו ליציעים משפחות.

לא כולם מרוצים מהחגיגה ובשנים האחרונות עולה דרישה לפגרת חורף גם באנגליה. ארסן ונגר ואלכס פרגוסון ייצאו בדרישה משותפת לשקול פגרה לאחר החגים כי שחקניהם מגיעים מותשים לשלבים המכריעים באירופה בעוד שהיריבות מגיעות עם שחקנים רעננים. גם מאמן הנבחרת, סוון גוראן אריקסון, דרש פגרה ובהתאחדות אף קיבלו את הדרישה אך החליטו לוותר על הרעיון כנראה בגלל לחץ מאנשי העסקים והטלוויזיה. עבור השחקנים זה לא אמור לשנות, האימרה ש"עבור שחקני הכדורגל כל יום הוא חג המולד" מיוחסת לשחקן הבריטי.

בן חיים צפוי לפתוח מול היונייטד

סם אלדרייס, המנג'ר של בולטון, זימן אתמול לשיחה את טל בן חיים כדי להודיע לו שהוא ממשיך לקבל אשראי וכי יפתח היום בעמדת הבלם במשחק באולד טרפורד נגד מנצ'סטר יונייטד. זו הפעם הראשונה בבולטון שבן חיים פותח שני משחקים ברציפות. אלדרייס עורך מהפכה בהרכב ובין המסופסלים יהיה ג'יי ג'יי אוקוצ'ה.

משפחתו של בן חיים תהיה היום במשחק באולד טראפורד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

כל המשחקים

26.12.2004

ארסנל - פולהאם
ברמינגהאם - מידלסברו
בלקבורן - ניוקאסל
ק. פלאס - פורטסמות'
צ'לסי - אסטון וילה
אוורטון - מנ' סיטי
מנ' יונייטד - בולטון
נוריץ' - טוטנהאם
סאות'המפטון - צ'ארלטון
ווסט ברומיץ' - ליוורפול

28.12.2004

אסטון וילה - מנ' יונייטד
צ'רלטון - אוורטון
בולטון - בלקבורן
ליוורפול - סאות'המפטון
מנ' סיטי - ווסט ברומיץ'
פורטסמות' - צ'לסי
טוטנהאם - ק. פלאס
פולהאם - ברמינגהאם

29.12.2004

ניוקאסל - ארסנל

1.1.2005

טוטנהאם - אוורטון
אסטון וילה - בלקבורן
פולהאם - ק. פלאס
ליוורפול - צ'לסי
מנ' סיטי - סאות'המפטון
מידלסברו - מנ' יונייטד
ניוקאסל - ברמינגהאם
פורטסמות' - נוריץ'
בולטון - ווסט ברומיץ'
צ'רלטון - ארסנל

3.1.2005

ווסט ברומיץ' - ניוקאסל
ק. פלאס - אסטון וילה
נוריץ' - ליוורפול
בלקבורן - צ'רלטון

4.1.2005

ארסנל - מנ' סיטי
ברמינגהאם - בולטון
צ'לסי - מידלסברו
אוורטון - פורטסמות'
מנ' יונייטד - טוטנהאם
סאות'המפטון - פולהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully