וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם הראשונה שלהם

יניב משיח

29.12.2004 / 10:00

במסגרת תחילתה של השנה האזרחית החדשה, מספרים דוגמני ארצינו על הפעם הראשונה שלהם ואיך הכל התחיל

לרגל תחילתה של השנה החדשה החלטנו לפנות לסטארים המקומיים ולהתרפק איתם על ההתחלה שלהם בשואו ביז, והצעד הראשון בעולם הזוהר.

הראשונה, היא כמובן ה-דוגמנית הכי עסוקה כיום, וארוסתו של הסוכן רוברטו, שלי חזן האלופה. היא מספרת: "העבודה הראשונה אליה נשלחתי הייתה צילומי הקטלוג של פוקס עם יעל בר זוהר. אני זוכרת שדי התרגשתי לעבוד עם סטארית כמו יעל בר זוהר, ובהתחלה אפילו חששתי, אבל היא הייתה מקסימה והעברנו את הזמן בנעימים, כך שניצלתי מטראומות".

חן שילוני בשקוף

"התצוגה הראשונה בה הופעתי הייתה למעצב בשם לוט ושם נדרשתי ללכת עם בד שקוף. כמובן שנורא הובכתי וניסיתי למנוע את יציאתי עם הבגד הזה – מה שלא ממש עזר לי. יצאתי כולי אדומה ומבויישת ואני מקווה שהקהל לא ממש ראה את זה כי הרגשתי שאני רוצה שהאדמה תבלע אותי".

קרן זהבי הרחוק מאחור

"הצילומים הראשונים שבהם השתתפתי היו לקטלוג של פול אנד בר ועשיתי אותם עם גיא המאירי. הוא היה בפרונט ואני מאחור. הצלם רון קדמי התעקש שאני אהיה עם הפרופיל הימני שלי, למרות שאמרתי לו שהשמאלי הוא הפרופיל המחמיא, אך הוא הבטיח שאין מה לדאוג. בסוף לא זיהיתי את עצמי עם כל האיפור וזווית הצילום ואנשים כל הזמן שאלו מי זאת הדוגמנית החדשה הזאת שהביאו מחו"ל".

ניבית בש רבה עם ליהי אלון

"בצילומים לאופנת TNT הלכתי מכות עם ליהי אלון כי זה היה קטלוג באווירה משוגעת, מן פריק שואו כזה. היה מצחיק למשוך אחת לשנייה בשיער ובכלל האווירה המגניבה על הסט הקלה על המצב".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

חני מאיירס לא זורמת

"הג'וב הראשון שלי היה כתבת אופנה לעיתון "לאישה". הצלם יניב אדרי בטח לא ישכח אותי כי ממש לא זרמתי עם הצילומים, הייתי במקום אחר. בטח לא זרמתי כמו היום, כשצילומים ועבודה הם הרבה יותר קלים בשבילי".

איתי אטיאס רועד

לבנים שבחבורה יש גם מה להגיד. איתי אטיאס, דוגמן בינלאומי זוכר את פעם הראשונה שעמד מול מצלמה. "את העבודה הראשונה עשיתי לרשת מייסיס בסן פרנסיסקו. אני זוכר שכל-כך התרגשתי שלילה לפני לא ישנתי והגעתי עייף מאוד. במהלך הצילומים רעדתי כולי ולא ממש ידעתי מה לעשות עם עצמי אבל בסוף זה עבר בשלום".

אבי פרנקו חושש

"אני זוכר את הצילומים הראשונים שלי בחו"ל – נשלחתי ללונדון להצטלם למעצבי השיער הגדולים טוני & גיא . הגעתי בבוקר ללונדון ולפתע אני מגלה שבצילומים איתי מצטלם עומר ברנע. זו היתה הפתעה כייפית לגלות שעוד ישראלי נמצא על הסט , בילינו יחד והעבודה היתה אחלה, למרות שמאוד חששתי מהצוות הלא ממש מוכר ומאיך יהיה. חששות של התחלה, נו...".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully