וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם ברדה יושאל, זה יהיה לבית"ר"

תומר לוי ואשר גולדברג

27.12.2004 / 9:01

טוען סוכנו של השחקן שמוסיף: "צריך לזכור שטוב לו במכבי חיפה, הוא לא יעזוב בכל תנאי". רוסו לא חזר מהחופשה בקרואטיה


עו"ד דן חי, סוכנו של אליניב ברדה, חלוץ מכבי חיפה, אמור להיפגש היום עם יעקב שחר, נשיא הקבוצה. "אנחנו רוצים לדעת מהן התוכניות של מכבי חיפה לגבי ברדה", אמר אתמול עו"ד חי. "אנחנו מודעים לכך שבמכבי חיפה מעדיפים למכור אותו. אם היא תחליט שהיא מעוניינת להשאיל את השחקן, סביר להניח שהוא יגיע לבית"ר ירושלים. צריך לזכור שלברדה טוב במכבי חיפה, הוא לא יעזוב את הקבוצה בכל תנאי".

נראה כי עו"ד חי ינסה לקבל הבהרות לגבי מעמדו של ברדה בקבוצה. אם יובהר לו שברדה ימעט לשחק עד סוף השנה, הוא יבקש ממכבי חיפה לשחרר אותו. בתוך כך, אמר אתמול ניר קלינגר, מאמן מכבי ת"א, כי הקבוצה לא מעוניינת בשחקן. "אני לא יודע מי שירבב אותנו לפרשה הזו", סיפר קלינגר. "מי שרוצה, שייקח את ברדה, אנחנו מודעים לעלויות שלו. כבר בדקנו את זה לפני כמה שבועות". מאיר פניג'ל, יו"ר בית"ר ירושלים, היה חולה אתמול ולכן לא התקדם דבר בתוכניות הרכש של הקבוצה.

הקשר ג'ובאני רוסו לא נחת אתמול בישראל, לאחר שהיה אמור לשוב מחופשתו בקרואטיה. בחיפה מנסים לברר את הסיבה. בקבוצה יתאמו לו בהקדם האפשרי תור לניתוח ארתרוסקופיה בקרואטיה. החלוץ יניב קטן לא יצטרף לאימוני הנבחרת היום באילת ויקבל טיפולים בקבוצה. המאמן רוני לוי והמנכ"ל איתמר צ'יזיק צפויים לשוב הבוקר מלונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully