וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הג'ודו מפסיק את המילגה של מיכל פיינבלט

יאיר בן עמי

27.12.2004 / 9:54

מי שסומנה כהבטחה הגדולה ביותר של הג'ודו, עזבה את מכון וינגייט בזעם. "היא לא עמדה בסיכומים", טוענים באיגוד


מיכל פיינבלט, הג'ודוקא שסומנה כהבטחה הגדולה ביותר של הג'ודו הישראלי והשתתפה באתונה 2004, עזבה את מכון וינגייט ביום חמישי האחרון. באותו יום הגיע למתאמת הג'ודו ביחידה לספורט הישגי, מכתב שנשלח מאיגוד הג'ודו, בו המליץ האיגוד להפסיק את המילגה של פיינבלט. המתאמת קראה לפיינבלט למשרדה וסיפרה לה על המכתב. בתגובה, עזבה פיינבלט בזעם את המכון.

לטענת מקורביה של פיינבלט, נעשה לה עוול נוראי. החל מחילוקי דעות על זהות מאמנה, המשך באי שיחרורה לחופשה לאחר המשחקים האולימפים, ולבסוף בלחצים לעמידה בלוחות זמנים של שני אימונים ביום. בהודעה רשמית של איגוד הג'ודו נכתב כי לפיינבלט הופסקה המלגה, משום שלא עמדה בדרישות מקצועיות למרות שיחות ופגישות שהתקיימו עימה בשבועות האחרונים. עוד נמסר כי ברגע שתעמוד בדרישות המקצועיות, תחודש לה המילגה.

האיגוד אינו רשאי להפסיק את המילגה אלא רק להמליץ על הפסקתה. עם זאת, גילי לוסטיג, ראש היחידה לספורט הישגי, אמר כי בדרך כלל מתקבלת ההמלצה של איגוד לאחר בירור עם הספורטאי, ואישר כי המלצה כזו הגיעה.

מקורבי פיינבלט אמרו אתמול כי בחודש האחרון היא סבלה מחוסר מזל, שכלל שרשרת פציעות וזעזוע מוח, בגלל מכה שקיבלה בראשה במהלך אימון. דני לאופלד, המנהל המקצועי של נבחרות הג'ודו, אמר אתמול כי "היא לא התאימה עצמה לאימוני הנבחרת, למרות שהתייחסו אליה מאוד יפה בעיקר לפני האולימפיאדה. היא לא עמדה בסיכומים". עוד הוסיף לאופלד כי בעת שפיינבלט לא התאמנה בנבחרת, בטענה של מחלה או פציעה, היא הגיעה לאימונים אצל מאמנה האישי. פיינבלט מסרה ש"אני חייבת לשרת שש שעות יומיות בצבא, לא יכולתי להתאים את עצמי לשעות האימונים של הנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully