וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון ברייס הדרכה צפויה להגדיל את מספר עובדיה ב-25%-50% ב-2005

עינב בן יהודה

27.12.2004 / 10:08

כיום מעסיקה החברה בישראל כ-200 עובדים; זיו מנדל: ממוצע ימי ההדרכה לעובד מקצועיים בתוך הארגון יעלה ב-2005 ל-6-7



אחרי מספר שנים לא פשוטות עם לא מעט זעזועים, מרשים לעצמם בכירי ג'ון ברייס הדרכה לשחרר כמה תחזיות אופטימיות לקראת השנה הבאה.



"ב-2004 חזרנו לריווחיות. אנחנו צופים גידול נוסף משמעותי ב-2005" אומר זיו מנדל, מנכ"ל משותף של ג'ון ברייס הדרכה, המהווה עם סיוון את זרוע ההדרכה של חברת מטריקס. עוד מעריך מנדל כי החברה המעסיקה כיום כ-200 עובדים בישראל ועוד כ-30 בתורכיה ובגרמניה, תגדיל את מספר המועסקים בישראל ב-25%-50% ב-2005. "אני מעריך כי בשנה הקרובה נקלוט עוד 50-100 עובדים בישראל, רובם עובדים יצרנים - עובדים שיהיו אצל הלקוחות שלנו, מדריכים, מטמיעים וכו'" הוא מוסיף.



ההתאוששות הזו מורגשת בעצם מתחילת 2004, זאת לאחר שלוש שנים קשות שהובילו לסגירתם של מרכזי הדרכה רבים, ולאחר הצטמצמותו של השוק למספר שחקנים בודדים. המשבר שפקד את ענף ההיי-טק הוביל להתמוטטות מוחלטת של תחום ההסבה להיי-טק - תחום שהיה מיועד לציבור הרחב. הלקוחות שבשנות הבועה מילאו בהמוניהם את הכיתות, הדירו את רגליהם באופן כמעט מוחלט ברגע שהחלו הפיטורים בחברות ההיי-טק. פתאום נהיה הרבה יותר מסובך להשתלב בענף ההיי טק - חברות העדיפו לצמצם קליטת עובדים חדשים למינימום הכרחי וגם אז להתמקד בקליטת עובדים מנוסים ובעלי הכשרה אקדמאית.



גם על ג'ון ברייס שנרכשה בסוף 2002 על ידי מטריקס, עברה תקופה לא קלה שבה נאלצה החברה לקצץ שכר ולפטר עובדים. אבל כעת, כאמור, המצב שונה. "קורסי ההסבה לקהל הרחב חזרו" לא חושש להצהיר מנדל. "גדלנו ב-2004 מדי רבעון ב-25% בהכנסות מתחום זה. כעת הפעילות בתחום זה מהווה כ-30% מכלל הפעילות שלנו". לדבריו עיקר הלומדים היום - בניגוד לעבר - בעלי רקע בתחום ההיי-טק ונעזרים בהכשרה כדי להרחיב את התמקצעותם.



בנוסף, מדווח מנדל על גידול גם בפעילות העיקרית של החברה: הכשרה פנים אירגונית. "אין ספק שחברות רבות הגדילו את תקציבי ההדרכה. אם בשנות המשבר ממוצע ימי ההדרכה לאנשי מקצוע בארגון עמד על בין 0 ל-2 בשנה, ב-2004 ממוצע זה עלה ל-5-4 ימים בשנה. מבדיקות שערכנו בקרב לקוחותינו ממוצע ימי ההדרכה השנתיים לעובדים מקצועיים יעמוד ב-2005 על 6-7".



מנדל מוסיף כי החברה מתכננת להרחיב פעילותה בתחום ההכשרה הפנים אירגונית גם למדינות נוספות ב-2005. " במהלך 2005 נפתח סניפים גם בפולין ורומניה" הוא מבטיח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully