וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יורובאסקט" בחר את שאראס לשחקן השנה

27.12.2004 / 10:53

אתר האינטרנט המוביל בחר גם את וויצ'יץ' לפאוור פורוורד הטוב של השנה ובסאבוניס לסנטר. פארקר בחמישיית העונה

לשרונאס יאסקיביצ'וס יש השנה כבר תואר אחד בכיס - השחקן האירופאי הטוב ביותר של אתר "יורובאסקט". האתר המוביל נימק את בחירתו בגביע אירופה שבו זכה השחקן עם מכבי ת"א, ובכך שסיים את השנה עם ממוצע של 15.9 נק' למשחק ו-4.7 אסיסטים למשחק. בנוסף, הוביל שאראס את נבחרת ליטא לחצי הגמר באולימפיאדת אתונה.

האתר גם בחר בשאראס כפוינט גארד הטוב ביותר של השנה ולחמישיית העונה באירופה, יחד עם ארווידאס סאבוניס (ז'לגיריס קובנה), דיאן בודירוגה (ברצלונה), אנתוני פארקר וארווידאס מאג'יאוסקאס (טאו ויטוריה).

ניקולה וויצ'יץ', שחקנה של מכבי ת"א, נבחר לפאוור פורוורד הטוב של השנה, ארווידאס סאבוניס לסנטר המצטיין של השנה ודיאן בודירוגה נבחר על ידי האתר לגארד של העונה.

תואר הכבוד ניתן לאלפונסו פורד, שחקנה של סקבוליני פזארו, שהלך לעולמו השנה.

שני שחקני מכבי ת"א נמצאים בחמישייה השניה של השנה: ניקולה וויצ'יץ' ומייסיאו באסטון. מצטרפים אליהם: לואיס סקולה (טאו), ג'יאנלוקה באסילה (קלימאמיו מילאנו) ודז'אן מילוייביץ' (פרטיזן בלגרד).

לחמישיית השנה של השחקנים האירופאים, כולל אלו המשחקים ב-NBA נבחרו: שאראנאס יסקיביצ'יוס, פז'ה סטויאקוביץ', דירק נוביצקי, פאו גאסול וטוני פארקר הצרפתי של סן אנטוניו.

ההפתעה בבחירה של האתר היתה בחירתו של קרלו רקלקאטי, מאמן סיינה, למאמן העונה על חשבונו של פיני גרשון. רקלקאטי נבחר בזכות כך שהוביל את סיינה לזכיה באליפות איטליה ולפיינל פור בת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully