וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרילוג'יקל מקבוצת פישמן תתקין "סדרן עבודה" סלולרי בציי הרכב של אגד תיור ונופש ויונייטד טורס בהיקף כ-2.5 מ' ש'

גלית ימיני

27.12.2004 / 13:33

הסדרן יותקן בכ-350 אוטובוסים מציי הרכב של חברות אלו; ניתן יהיה לפקח על נהגי האוטובוסים דרך הרשת הסלולרית ודרך מכשירי הסלולר שלהם



חברת טרילוג'יקל מקבוצת פישמן תתקין "סדרן עבודה" סלולרי בציי הרכב של החברות אגד תיור ונופש ויונייטד טורס - היקף העסקה עומד על כ-2.5 מיליון שקל. הסדרן יותקן בכ-350 אוטובוסים מציי הרכב של חברות אלו.



המשמעות היא שניתן יהיה לפקח על נהגי האוטובוסים דרך הרשת הסלולרית ודרך מכשירי הסלולר שלהם, ומדובר במערכות היכולות להחליף מערכות ניווט GPS הקיימות כיום לניהול ציי רכב.



המערכת תקושר לתוכנת סידור העבודה ולמערכות מיפוי, ותכלול בין היתר גם יחידות קצה שיותקנו באוטובוסים, אשר יפקחו ויבקרו את פעילות הנהגים בזמן אמת. לדברי קובי יעקב, מנכ"ל טרילוג'יקל, יתרונה של המערכת הוא ביכולתה לבקר חריגות כגון שימוש לא חוקי ברכב, סטייה מתוכנית העבודה, שיבוץ לא תקין וזיהוי נסיעות לא מאושרות, שמשמעותם חסכון של כ-1.5 מיליון שקל בשנה בהוצאות התפעול של צי הרכב.



המערכת גם נותנת מענה בתחום חיוב הלקוחות וביצוע תשלום שכר הנהגים, באמצעות יכולתה לתמחר השכרת רכב לפי זמן ההשכרה בפועל, ולא לפי פרק הזמן שהוגדר בהזמנה. המערכת יכולה להעביר בזמן אמת מידע למערכות המידע בארגון, ולכן מאפשרת העברת מידע בזמן אמת בנוגע לחיובים וסידורי עבודה.



דני אלפישר, מנכ"ל יונייטד טורס, מוסר כי "עם כניסת המערכת החדשה לאוטובוסים שלנו חסכנו בתצרוכת הדלק, חסכנו בנסיעות ריקות והצלחנו לשלב נסיעות מזדמנות של הרגע האחרון. אנחנו יודעים בכל זמן איפה נמצאים האוטובוסים שלנו. בנוסף, המערכת מאפשרת התנעה רק עם קודן אישי של הנהג, כך שאנו יודעים בכל שעה מי נוהג בכל אוטובוס ואוטובוס. הדבר מקנה לנו שליטה מלאה בכל האוטובוסים בכל זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully