וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנפילה ה"מסורבלת" של בן חיים

27.12.2004 / 13:31

בעיתונות הבריטית הקדישו הרבה מקום לתקרית של הישראלי עם רוני והסכימו כי למרות ההצגה, הבריטי צריך לקבל עונש השעיה

סיפור הכאפה של רוני לפנים של טל בן חיים, פתח את היום בעיתוני הספורט הבריטיים. במקום לספר את סיפור המשחק, רוב הסיקורים התחילו בדיון "היה צריך להיות מורחק או לא?" ובדר"כ מגיעים למסקנה שלוויין רוני אכן הגיע הכרטיס האדום.

ה'סאן' הלונדוני פתח את עמודי הספורט שלו עם התמונה המפורסמת של רוני ובן חיים תחת הכיתוב: "תתחפף רו". גם ב'גארדיאן' כותרת המשחק התייחסה לארוע: "רוני מגיש מכה בבקוסינג דיי" (הבוקסינג דיי הוא הכינוי ליום שלאחר החג). לטענת רוב הפרשנים אם השופט היה רואה אותה, סביר להניח שהילד הליברפולי היה מורחק. אצל כולם גם יש הסכמה שההצגה של בן חיים היתה גרועה וב'גרדיאן' אף כינו אותה "מסורבלת".

בהתאחדות הבריטית יבדקו את הקלטות מהמשחק וביום רביעי יוחלט על העונש שיקבל רוני, אם בכלל. במידה ויקבעו שם שרוני התנהג בצורה אלימה, עשוי לקבל שחקן היונייטד עונש הרחקה לשלושה משחקים בפועל ולהשאיר את פרגוסון עם מעט כלי נשק התקפיים, במיוחד לאחר הפציעה של ואן ניסטלרוי שייעדר לחודשיים נוספים. רוני בכל מקרה יוכל ליטול חלק במשחק מחר מול מידלסבורו. הרגישות של סר פרגי מובנת ואתמול הוא האשים את בן חיים בהצגה: "זה היה די מביש למען האמת. השחקן של בולטון - מסכן, מסכן - נפל. הוא צריך להתבייש במה שהוא עשה. לא היה כלום. זה מסוג הדברים שמפריעים למשחק". סאם אולרדייס, מנג'ר בולטון, ביטא את ההרגשה הכללית של כולם: "אני מודה שטל אולי נפל בקלות רבה מדי, אבל זה לא משנה את העובדה שרוני היה צריך להיות מורחק".

לאלכס פרגוסון, שטען שהוא יכול לשלוט על ההתפרצויות של רוני חם המזג כפי שעשה בעבר עם קאנטונה ועם קין, יש עוד הרבה עבודה. זו אינה התקרית הלא נעימה הראשונה בה מעורב הבריטי ובעיתונות המקומית מזכירים גם את ההתפרצות על ראול במשחק הידידות מול ספרד, אז גם נאלץ סוון גוראן אריקסון להחליפו על מנת שהמשחק יירגע.

"רוני לא הפסיק לקלל" (אשר גולדברג ואוריאל דסקל, הארץ)

לבן חיים היתה גרסה אחרת לתקרית עם רוני. "שמרתי עליו מצויין, אבל לכל אורך המשחק הוא לא הפסיק לקלל, לא הבנתי מה הוא רוצה. לא עניתי לו, התרכזתי בשמירה. הוא לא שלט בעצמו והכניס לי מכה מלוכלכת. למזלו, השופט לא ראה את זה, אבל בטלויזיה לא מפסיקים להראות את זה. היה לי משחק טוב ואני רוצה להמשיך לשחק בהרכב הראשון".

למרות ההפסד נבחר אתמול טל בן חיים לאיש המשחק על ידי אוהדי הקבוצה המנצחת. כנהוג, הוא קיבל בסיום בקבוק שמפניה. "משמח אותי שלעיני המשפחה שלי ביציע, בחרו בי אוהדי היונייטד באולד טראפורד לשחקן המצטיין. זו מזכרת מיוחדת במשחק הראשון של חג המולד באנגליה", אמר בסיום בן חיים שסיפר כי זכה למחמאות מחבריו, כשגם שחקני היונייטד ניגשו אליו ובירכו אותו על יכולתו. סם אלדרייס, מנג'ר בולטון, חיבק את בן חיים ואמר לו שהוא מתוכנן לשחק גם במשחקים הבאים של הקבוצה, נגד בלקבורן ו-ווסט ברומיץ'.

לפני עשרה ימים, במהלך ארוחה חגיגית שקיימה בולטון לשחקני הקבוצה ובני משפחותיהם, חיבק המנג'ר אלרדייס את טל בן חיים וכינה אותו "חבר המשפחה המורחבת" של בולטון. אלרדייס הציע לבן חיים להוכיח לקצץ את שערותיו, כהוכחה לגבריותו. בן חיים הסכים. קווין נולאן, קשר הקבוצה וחברו הטוב של בן חיים, הושיב אותו על כיסא מוגבה, עטף אותו בניירות וגילח את ראשו. בן חיים זכה למחיאות כפיים סוערות, כשאלרדייס לחש לו: "אתה הבלם הקבוע של הקבוצה".

זה היה הפסדה החמישי ברציפות של בולטון, אלרדייס אמר בסיום שהיא במאבק נגד הירידה. "אני בטוח שבשני המשחקים הקרובים, נדע לנצח ולחזור לחלק הקדמי של הטבלה", אמר בן חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully