וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו פלורנטינו רוצה את אדריאנו

27.12.2004 / 16:54

יו"ר ריאל מדריד מתלהב מהחלוץ ובונה גם על ג'רארד ורוביניו. אינטר אמרה 'לא', רונאלדו כבר מתלהב. מוריינטס מחוזר

העיתון הספרדי 'אס' פירסם הבוקר כי פלורנטינו פרז, הבוס של ריאל מדריד, מתכנן להמשיך ולבנות את קבוצת הגלאקטיקוס שלו לקראת השנים הבאות. ריאל, שמתחילה להראות כמו קבוצה אנגלית-ברזילאית, תמשיך בייבוא שחקנים מהמדינות הללו ולפי הדיווחים, השחקנים הבאים שינחתו בברנבאו, הם אדריאנו, רוביניו וג'רארד. אלו אמורים להיות השלב הבא בשושלת של פלורנטינו וייכנסו לנעליים של זינאדין זידאן ולואיס פיגו שמתכננים פרישה בעוד כשנה וחצי.

ההתעניינות ברוביניו כבר ידועה, כמו גם השמועות על הצעת שכר אסטרונומי לסטיבן ג'רארד הליברפולי. אתמול נשמע פרז כאומר ש"אדריאנו הוא השחקן הכי טוב בעולם כרגע" ופתח צוהר לגל ספקולציות חדש. הגעתו של אריגו סאקי, מומחה לליגה האיטלקית, יכולה לזרז את התהליכים להעברתו של חלוץ אינטר, למרות שהקבוצה המילאנזית כבר הודיעה ש"אין סיכוי שאדריאנו יימכר".

רונאלדו כבר צוטט בשבוע שעבר כמי שהיה שמח לשחק עם חברו לנבחרת גם בריאל מדריד: "בטח שהייתי מביא את אדריאנו לכאן. הוא השחקן הכי חזק ששיחקתי איתו. זה יהיה מצויין אם הוא יגיע. קופר מעולם לא נתן לנו לשחק ביחד ואפילו אז היינו יכולים לעשות הרבה דברים ביחד. אני מקווה שיהיו לנו עוד הזדמנויות לשחק ביחד ולא רק בנבחרת הלאומית"

רונאלדו גם התייחס לשמועות על המעבר האפשרי למילאן: "אני רגיל לשמועות האלו ובכל פעם שאני מגיע לאיטליה שואלים אותי על זה. יש לי בית יפה במדריד, התאקלמתי כאן יפה ובכל זאת תמיד רומזים על האפשרות שאני אחזור לאיטליה. אין דיבורים על מעבר למילאן, גם לא לאינטר".

מי שבטוח יעזוב את הקבוצה וככל הנראה כבר בשבועות הקרובים, הוא פרננדו מוריינטס. סוכנו של השחקן גילה היום כי לא פחות מארבע קבוצות פרמיירליג מתעניינות בשחקן, כולל שתי קבוצות מצרפת. ליברפול וניוקאסל נחשבות לפייבוריטיות לזכות בשירותיו, אך הסוכן סרב לתת פרטים על ארבע הקבוצות הנוספות שמביעות בו עניין, כשהמטרה היא מכירה ולא השאלה. תג המחיר של החלוץ, עומד על כ-4 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully