וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: מגזרי הביטוח והתיירות הובילו הירידות על רקע האסון באסיה; בורסת פרנקפורט ירדה ב-0.4%

TheMarker

27.12.2004 / 19:55

מפעילת אתרי הנופש קלאב מד ירדה ב-1.4%; מבטחות המשנה סוויס רה ומינכן רה ירדו ב-1.8% ו-1.6% בהתאמה; לא התקיים מסחר בלונדון; מדד יורו סטוקס 50 ירד ב-0.2%



בורסות אירופה נסגרו במגמה שלילית: בורסת פרנקפורט נסגרה בירידה של 0.4%; בורסות פאריס ואמסטרדם איבדו 0.1%. מדד יורו סטוקס 50 ירד ב-0.2%. הבורסות בבריטניה ואירלנד היו סגורות היום לרגל חג המולד.



מחירי הנפט הגולמי בניו יורק ירד מתחת לרמה של 42 דולר לחבית לראשונה זה שבועיים על רקע תחזיות למזג אוויר נוח בצפון מזרח ארה"ב - שוק הדלק להסקה הגדול בעולם. החוזים על הנפט הגולמי למסירה בפברואר נסחרים במחיר של 41.95 דולר לחבית, ירידה של 2.23 דולרים, בבורסת הסחורות של ניו יורק. קודם לכן כבר ירד מחיר החוזים לרמה של 41.76 דולר לחבית - רמתו הנמוכה ביותר מאז ה-14 בדצמבר.



חברות הביטוח והתיירות האירופיות ירדו על רקע האסון בדרום מזרח אסיה. מבטחת המשנה השווייצית סוויס רה אמרה כי עוד מוקדם להעריך את העלויות הקשורות לרעידת האדמה, אך ככל הנראה הן יהיו נמוכות מהעלויות שגרמו סופות ההוריקן אשר פגעו השנה בארה"ב.



סוויס רה (סימול RUKN.VX) ירדה ב-1.8%; מינכן רה (סימול MUVGn.DE) איבדה 1.6%; אקסה הצרפתית (סימול AXAF.PA) ירדה ב-0.5%; TUI הגרמנית (סימול TUIG.DE), חברת הנסיעות הגדולה באירופה, ירדה ב-1.1%; קלאב מד (סימול CMIP.PA), מפעילת אתרי הנופש הצרפתית, ירדה ב-1.4%.



במגזר הטכנולוגיה בלטו מניית אריקסון, אשר עלתה ב-1.4%, ומניית אלקטל שאיבדה 0.9%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully