וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס שוב גברה על יבמ ואורקל במכרז גדול

גלית ימיני

28.12.2004 / 8:52

נס טכנולוגיות ו-EDS ישראל מסתמנות כזוכות במכרז על פרויקט הטמעת תוכנות ERP בבנק הפועלים; הפרויקט יימשך כשלוש שנים והיקפו עשרות מיליוני שקלים



החברות נס טכנולוגיות ו-EDS ישראל מסתמנות כזוכות במכרז על פרויקט הטמעת תוכנות ERP (תוכנות לניהול משאבי הארגון) בבנק הפועלים. הפרויקט יימשך כשלוש שנים והיקפו עשרות מיליוני שקלים.



בעקבות המגמה של החברות הגדולות בישראל ובעולם לאחד את תשתיות המחשוב תחת תוכנות ERP החל בנק הפועלים לפני כשנתיים בבחינת הטמעת מערכת כזו בבנק. המערכת אמורה לטפל בכל משאבי הבנק: פיננסים, משאבי אנוש, רכש ולוגיסטיקה, נכסים ונדל"ן, ניהול פרויקטים, תמיכה ושירותים.



במסגרת הליך הבדיקה בדק הבנק את שתי תוכנות ה-ERP המובילות כיום - זאת של סאפ הגרמנית, המיוצגת בישראל ע"י נס טכנולוגיות, וזאת של אורקל, המיוצגת ע"י אורקל ישראל.



כמו כן שלוש קבוצות התמודדו על הטמעת התוכנות - נס ו-EDS שרצו להטמיע את תוכנת סאפ, ואורקל ישראל וקבוצת מלם, שרצו להטמיע את תוכנת אורקל. חברת יבמ גלובל סרביסס ישראל רצתה גם היא להטמיע את תוכנת סאפ.



מערכות סאפ מוטמעות כיום בכל משרדי הממשלה במסגרת פרויקט המחשוב הגדול בישראל - פרויקט מרכב"ה. לאחר שממשלת ישראל בחרה במערכת סאפ לפרויקט, נבחרה המערכת גם לגופים ציבוריים אחרים כמו חברת החשמל, שירותי בריאות כללית והתעשייה האווירית.



בנק הפועלים בחר גם הוא להטמיע את מערכת סאפ. כמו כן בחר הבנק את קבוצת נס טכנולוגיות ו-EDS כמטמיעת התוכנה. לדברי מנהל מערכות המידע של בנק הפועלים, דויד לוזון, החוזה עם הקבוצה הזוכה עדיין לא נחתם סופית, אך הוא צפוי להיחתם כבר בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully