וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויז אר אס תמיר את אחד מסניפי חנות הצעצועים במנהטן לחנות בייביז אר אס

מיכל רמתי

28.12.2004 / 9:20

המהלך ממשיך את המגמה המוצהרת של רשת חנויות הצעצועים לעזוב את מפעל הדגל שלה -חנויות הילדים - ולהתמקד במוצרים לתינוקות



טויז אר אס, רשת חנויות הצעצועים לילדים, תמיר את אחת משתי חנויותיה במנהטן לחנות "בייביז אר אס", כהמשך לצעדים שנוקטת החברה להתמקדות בעסקי המוצרים לתינוקות ויציאה מתחום הצעצועים. טויז אר אס סגרה את החנות ביוניון סקוור לחודשיים הקרובים לרגל שיפוצים ושינויים, אך הותירה את חנות הדגל בטיימס סקוור.



עובדים בסניף יוניון סקוור של הרשת אמרו לעיתון "ניו יורק פוסט" כי הם פוטרו ביום שלאחר חג המולד ללא התחשבות רבה מצד הנהלת הרשת. עוד דיווח העיתון כי החברה פיטרה עשרות עובדים ברחבי הרשת. דוברת החברה, סוזן מקלכלן, הכחישה טענות אלה, ואף ציינה כי טויז אר אס הציעה משרות חלופיות ל-55 עובדי סניף יוניון סקוור.



טויז אר אס החלה כבר באוגוסט לחפש קונים למפעל הדגל שלה - חנויות הילדים. לאחרונה החלה החברה לשלוח את דו"חותיה לקונים אפשריים ולחתום על הסכמי סודיות. עם הקונים האפשריים שקיבלו מידע סודי על הפעילות הפיננסית של הרשת נמנות קבוצות ההשקעה הפרטיות אפולו מנג'מנט ובלקסטון. אנליסטים מעריכים את שווי חטיבת הצעצועים האמריקאית בלבד, ללא הפעילות הבינלאומית, ב-2.3 ל-2.9 מיליארד דולר. לרשת 685 חנויות טויז אר אס ו-215 חנויות בייביז אר אס ברחבי ארה"ב.



בשנים האחרונות מאבדת רשת טויז אר אס נתח שוק לטובת קמעוניות כגון וול מארט, ואינה מצליחה להתמודד עם התחרות מצד הרשתות המוזלות. מניות טויז אר אס ירדו לכמחצית מערכן לפני שלוש שנים. מוקדם יותר השנה סגרה החברה את רשת חנויות הבגדים שלה - קידס אר אס, ומכרה 124 מהחנויות לאופיס דיפו ב-197 מיליון דולר.



על שוק הצעצועים האמריקאי חולשות כיום שתי קמעוניות ענק, וול-מארט וטרגט, המחזיקות בנתח שוק של כ-20% ו-18%, בהתאמה. טויז אר אס מחזיקה נתח של 17% משוק זה, המגלגל 27 מיליארד דולר מדי שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully