וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולומון שוקי הון: "אלביט היא הנשכרת העיקרית מהמיזוג - תשלב את תדיראן בפרויקט צבא היבשה הדיגיטלי"

נתן שבע

28.12.2004 / 12:57

בבית ההשקעות מעריכים כי הסינרגיה במיזוג תאפשר לאלביט חדירה לשווקים בהם אין לה נוכחות דומיננטית; מעלים את מחיר היעד ל-130 שקל - גבוה ב-15% ממחיר הפתיחה הבוקר



"אלביט מערכות , שבשליטת מיקי פדרמן, תצא הנשכרת העיקרית מהעסקה למיזוג החברה עם תדיראן קשר, למרות שכולן ייצאו מורווחות", מעריך יניב רבסקי מסולומון שוקי הון. רבסקי מעריך כי אלביט תיהנה מסינרגיות בפעילותה יחד עם תדיראן קשר, והוא סבור כי החברה תוכל לשלב את תדיראן קשר כקבלן משנה בפרויקטים השייכים לה, ותאפשר לה חדירה לשווקים חדשים. בבית ההשקעות מותירים המלצת "קנייה" לאלביט ומעלים את מחיר היעד ל-130 שקל - גבוה ב-15% ממחיר המניה הבוקר בפתיחת המסחר.



החודש דווח כי תוכנית צבא היבשה הדיגיטלי של צה"ל יצאה לדרך. הפרויקט נועד לשפר ולשדרג את רמת השליטה והבקרה בשדה הקרב בין הפיקוד והלוחם הבודד. התוכנית צפויה להימשך 10 שנים כאשר לאחרונה הוזרמו לאלביט ממשרד הביטחון הזמנות בהיקף של 200 מיליון דולר. בסולומון מעריכים כי אלביט תוכל לשלב את תדיראן קשר בפרויקט זה.



כמו כן, מעריכים בסולומון, תדיראן תוכל לתרום לאלביט גם בחדירה לשווקים בהם אין לה נוכחות, דוגמת השוק ההודי בו תדיראן קשר פועלת מזה מספר שנים. המיזוג מעמיד את אלביט בעמדת פתיחה טובה לקראת הפרטת תע"ש, וכמו כן מעריך האנליסט כי תדיראן קשר צפויה לתרום לאלביט מערכות לפחות 10 מיליון דולר בשנה לרווח. לגבי המחיר, הרי שלמרות שאלביט רכשה את השליטה בתדיראן בפרמיה, הרי היא נהנית מקופת מזומנים שיש לתדיראן בהיקף של 241 מיליון דולר (נכון לרבעון השלישי), ושילמה תמורת השליטה 146 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully