וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייזנברג יחסל את האפיכה

28.12.2004 / 14:43

אם האפיכה של משפחת בירנבוים ושל אוהדי הכדורסל השפויים בארץ תיכשל (והיא תיכשל), לשאול אייזנברג יהיה חלק משמעותי בעניין.

נדמה שהדבר הכי פאתטי בכדורסל הישראלי (ויש הרבה דברים) הוא להגיד שאתה יוצא לעשות מהפכות, כאשר אתה מאמן בקבוצה שהיו"ר שלה הוא שאול אייזנברג. משום מה, הג'ל, החליפה והסיגר לא מתיישרים לנו בראש עם צ'ה גווארה. טוב, אולי רק הסיגר.

שאול אייזנברג, ועל זה כנראה אי אפשר להתווכח, גורם לכדורסל הישראלי הרבה יותר נזק משמעון מזרחי או מכל גורם אחר בספרת מכבי ת"א. כי בעוד שמעון מזרחי לקח את המועדון שלו לגדולות (תוך רמיסת הכדורסל הישראלי), שאול אייזנברג רומס את הפועל ת"א במקביל להרס הכדורסל הישראלי. כששאול בסביבה, אף אחד לא באמת מרוויח.

הנתונים היבשים מתערבבים בעשן הסיגר המשובח, אבל אסור לתת לדובר ההתאחדות לכדורגל לטשטש אותם: שאול אייזנברג הוא היו"ר שבתקופתו ירדה הפועל ת"א ליגה בפעם היחידה בתולדותיה; שאול אייזנברג הוא היו"ר שאחראי לתבוסה המשפילה ביותר בתולדות הפועל ת"א בדרבי (אחרי שבעונה שעברה אמר שאצלו הפועל לא היתה מובסת בדרבי בגמר הפלייאוף); שאול אייזנברג הוא האיש שהעביר בחדווה את הדרבי מאוסישקין ליד אליהו; שאול אייזנברג הוא האיש שמחתים אנשים על חוזים של חמישה משחקים; שאול אייזנברג הוא כנראה היו"ר היחיד שלא מצליח להביא לאוסישקין יותר מ-300 אנשים למשחק. רובם, אגב, נכנסים בחינם.

אבל מי שיוצא הכי אומלל הוא אפי בירנבוים, כמובן. היו"ר שלו שולח אותו להגיד מול המצלמה, "בגביע נמלא את יד אליהו בעשרת אלפים אדומים", בהתלהבות של צונאמי בחופי סרי לנקה, כאשר כבר 30 שנה מחפשים בהפועל ת"א עשרת אלפים צופים, שימלאו יותר מחצי בלומפילד. אחר כך, כשאפי מדבר על אפיכה זה נשמע רציני בערך כמו הדיון המרתק שהתקיים בנושא אצל מיכל זוארץ ביום שישי. היא אפילו הבטיחה לעקוב אחר "האפיכה", והתגלגלה מצחוק נוכח משחק המילים המשובח.

אם אנשי הכדורסל בארץ בכלל, ואוהדי הפועל ת"א בפרט, רוצים לדבר על אפיכות, שיתחילו קודם כל בקטן. סילוקו של שאול אייזנברג מהכדורסל הישראלי יהיה צעד ראשון בדרך להבראת הענף. אחריו תוכלו להיטפל לכרישים בחליפות אורגינל, ששכחו מתי הם חייכו לאחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully