וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לנצרת עילית: סבאלה שבר את הרגל

איציק סולמון

28.12.2004 / 15:43

הזר של איווניר חזר מחופשת חג המולד היישר אל תוך תיקול חריף במשחק ידידות מול קרית שמונה

מכה קשה ניחתה היום על הפועל נצרת עילית, כשהקשר הפולני, סיימון סבאלה, נפצע בתיקול חריף במהלך משחק אימון מול הפועל קרית שמונה מהליגה הלאומית (2-1 לקרית שמונה). סבאלה, ש- 24 שעות קודם נחת בארץ מחופשת כריסטמס בפולין, הובהל לבית חולים העמק בעפולה, שם אובחן שבר ברגלו שגובסה לחודש. "זה חוסר מזל. הרגשתי שאני בכושר טוב. רציתי לעזור לקבוצה. אני מרגיש פספוס גדול", אמר בדמעות.

בנצרת עילית לא שוקלים בשלב זה להחליף אותו בזר אחר. מנהל הקבוצה, אברי עשור, שליווה אותו בבית החולים אמר: "סיימון התאקלם מצויין בקבוצה ואנו לא ממהרים לוותר עליו למרות שהזמן לרישום זרים הולך ואוזל. ניתן לו את הזמן הדרוש להחלמה. אנו רואים בו חלק בלתי נפרד מהקבוצה גם בשנים הבאות".

את השער היחיד לנצרת עילית במשחק האימון מול קרית שמונה כבש הנבחן הברזילאי קרלוס אדורדו סילבה, שגילה יכולת מעודדת, בהתחשב בעובדה שערך שלושה אימונים תוך 24 שעות לאחר מסע מפרך בן 40 שעות מברזיל לארץ. "שמעתי רק דברים טובים על ישראל מחברים שמשחקים כאן. אני מקווה להרשים את המאמן ולחתום כאן", אמר. מלך שערי ליגת העל, ז'וזה דוארטה , כבר אימץ אותו בחום ודאג להכיר האזור.

ביום חמישי לפנות בוקר אמור לנחות בארץ חלוץ נוסף שיגיע למבחנים בנצרת עילית. מדובר בפרואני גארטה רונאלדו, ששיחק בליגה הראשונה בארצו. מנכ"ל הקבוצה יניהן: "בזמן הקצר שעומד לרשותנו נעשה כל מאמץ להתחזק. פציעתו של סיימון סבאלה פגעה בנו, אבל אני סומך על הצוות המקצועי שיידע לתת פתרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully