וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וניפר מתגאה בזכייה במכרז בזק; צ'ק פוינט: "הפתרונות של ג'וניפר לא עמדו בציפיות ברבעונים האחרונים"

שירלי יום-טוב

28.12.2004 / 17:29

בזקכל דיווחה על זכייה במכרז לאבטחת מידע ברשת ה-IP של בזק ב-2 מיליון שקל, בו התמודדה עם מערכת של נטסקרין-ג'וניפר; צ'ק פוינט: "התוצאות שלנו מדברות בעד עצמן"



מאז פריצתה של חברת נטסקרין לשוק פתרונות האבטחה לפני כשלוש שנים, היא השתדלה לא לפספס הזדמנויות לעקוץ את המתחרה הישראלית, צ'ק פוינט . גם האחרונה לא טמנה ידה בצלחת, ובשנים האחרונות אפשר היה לשמוע לא מעט התייחסויות מפי בכיריה ביחס למתקפת יחסי הציבור של נטסקרין, שנמכרה בינתיים לג'וניפר האמריקאית. היום היתה לשתיים הזדמנות נוספת להתכתשות מילולית, כשהעילה היא חוזה של 2 מיליון שקלים במכרז שהוציאה חברת התקשורת בזק.



בזקכל, חברת בת של בזק, המתמחה בפתרונות תקשורת ואבטחת מידע למגזר העסקי בישראל, בישרה היום כי זכתה במכרז לאבטחת מידע ברשת ה-IP של בזק. בזקכל דיווחה בגאווה כי התמודדה יחד עם חברת בינת עם פיתרון משולב של נטסקרין וג'וניפר. במכרז התמודדו חברות רבות, כך לדברי בזקכל, אולם השם היחיד שזכה לאזכור היה זה של צ'ק פוינט, שהפיתרון שלה שימש במכרז את טלדור.



"הפיתרון של חברת אבטחת המידע ג'וניפר גבר על זה של צ'ק פוינט" - בישרה ההודעה שהגיעה מבזקכל. לדבריה, "דרישות המכרז כללו מענה להיקפים גדולים של תעבורה ואיכות ביצועים ברמה גבוהה". רמזים נוספים לעליונות המערכת שנבחרה תרמו הסברים כמו - "הבחירה של בזק בציוד של נטסקרין וג'וניפר נעשתה לאחר בדיקות שנערכו במשך כשישה חודשים, ובמהלכן הוכחה רמת האבטחה הגבוהה שהציוד מספק והשתלבותו הגמישה ברשת".



ואם לא די בכך, ציינה בזקכל כי "הבחירה בציוד זה מהווה ציון דרך משמעותי בהתמודדות העולמית בשוק אבטחת המידע מול חברת צ'ק פוינט. כמו כן, זכיית חברת ג'וניפר הינה הוכחה לכך שהחברה אינה מספקת רק פתרונות ניתוב, אלא גם שירותים רחבים בדומה למתחרתה הגדולה, חברת סיסקו. בכך לא פיספסה ג'וניפר את האפשרות להעלות את הטיעונים הוותיקים, לפיהם המתחרה האמיתית שלה היא סיסקו וכי המערכות שלה הן מקיפות, בעוד שאלו של צ'ק פוינט הן רק חלק מפיתרון כולל הנדרש עבור ארגונים".



אבל צ'ק פוינט לא נותרה היום בצד, ומהחברה נמסרה התגובה הבאה: "את מרבית פתרונות האבטחה בבזק מספקת צ'ק פוינט, בסכומים גבוהים בהרבה מסכום המכרז האמור. כפי שראינו ברבעונים האחרונים, צ'ק פוינט הציגה תוצאות מרשימות והגדילה את נתח השוק שלה, בעוד שפתרונות האבטחה של ג'וניפר לא עמדו בציפיות. אנו לא רואים טעם לדון במקרה ספציפי זה או אחר. התוצאות מדברות בעד עצמן".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully