המכירות הקמעוניות בארה"ב זינקו בימים האחרונים שלפני חג המולד הודות למבצעי הנחות גדולים, וסייעו בכך לפצות על מכירות חלשות בתחילת חודש דצמבר.
המכירות הקמעונאיות בארה"ב, בחנויות הפתוחות לפחות שנה, גדלו ב-4.3% בשבוע שהסתיים ב-25 בדצמבר לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת, לפי המדד השבועי של בנק ההשקעות UBS והמועצה הבינלאומית של מרכזי קניות (ICSC).
מדובר בעלייה השבועית החדה ביותר במכירות הקמעוניות מאז חודש יולי, ומעל לשיעור הגידול הממוצע בארבע השבועות החולפים - 2.9%.
חברת המחקר קונפרנס בורד דיווחה מוקדם יותר היום כי בטחון הצרכנים בארה"ב זינק בדצמבר לרמה הגבוהה ביותר זה חמישה חודשים, על רקע אופטימיות מוגברת ביחס לשוק התעסוקה האמריקאי ורמת השכר בו. מדד בטחון הצרכנים שמפרסמת החברה קפץ בדצמבר לרמה של 102.3 - הרבה מעל לתחזיות הכלכלנים למדד של 93.5. מדד חודש נובמבר תוקן כלפי מעלה לרמה של 92.6.
זינוק במכירות הקמעוניות בארה"ב בשבוע שלפני חג המולד
סוכנויות הידיעות
28.12.2004 / 21:59