וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר הנפט שב לעלות לאחר חמישה ימים של ירידות - אך עדיין נסגר מתחת ל-42 דולר לחבית

TheMarker

28.12.2004 / 22:18

החוזים על הנפט הגולמי למסירה בפברואר עלו ב-1.1% למחיר של 41.77 דולר לחבית בניו יורק, לאחר שצנחו ב-11% בחמישה ימי המסחר הקודמים; מחר יתפרסמו נתוני המלאי השבועיים בארה"ב



מחירי הנפט הגולמי בניו יורק נסגרו היום בעליות לאחר שצנחו ביותר מ-11% במהלך חמישה ימי המסחר הקודמים. מחר צפויים להתפרסם נתוני המלאי השבועיים בארה"ב.



החוזים על הנפט הגולמי למסירה בפברואר עלו ב-1.1%, או 45 סנט, למחיר של 41.77 דולר לחבית בבורסת הסחורות בניו יורק. אנליסטים אמרו כי עליית מחירי הנפט באה על רקע הערכות כי ייתכן שצפויה ירידה במלאי הנפט בארה"ב, כמו גם על רקע חוסר הוודאות לגבי עתידה של חברת הנפט הרוסית יוקוס. עם זאת, העריכו אנליסטים כי נפח מסחר נמוך בשל החג הגביר את התנודתיות בשוקי הנפט.



אתמול צנחו מחירי הנפט ב-6.5% על רקע תחזיות למזג אוויר נוח בצפון מזרח ארה"ב - שוק הדלק להסקה הגדול בעולם.



צמיחה יציבה במלאי הדלק להסקה ודלקים מזוקקים אחרים בחודש האחרון, בשילוב עם הציפייה כי טמפרטורות נעימות ותפוקה חזקה בארה"ב ימשיכו את הצמיחה, הובילו לירידות המחירים בשוק. מלאי הנפט המזוקק, הכוללים את הדלק להסקה ואת הדיזל, עלו בארבעה מבין חמישה השבועות האחרונים. מלאי הנפט הגולמי גדלו ב-12 מבין 13 השבועות האחרונים. מלאי הדלק למכוניות רושמים עליות כבר חמישה שבועות ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully