וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורסה: פורמולה זינקה ב-11%

נתן שבע

29.12.2004 / 17:06

בעקבות הידיעה כי קרן פימי תשקיע 36 מיליון דולר בחברה. המעו"ף איבד 0.1%; טבע ריכזה את המחזור הגבוה בשוק ועלתה 1.2%


הפתיחה החיובית בתל אביב הבוקר התחלפה בחלקו השני של היום, ובדומה לאתמול, בירידות שערים. המסחר היום התנהל בצל הפקיעה הצפויה מחר, ויתכן כי תנודתיות המדדים נבעה מסיבה זו. בסיום ירד מדד המעו"ף המעו"ף ב-0.1% לרמה של 611.63 נקודות, מדד תל אביב 100 נותר ביציבות ברמה של 629.9 נקודות ומדד התל טק 15 עלה 0.3%. הפקיעה הצפויה מחר הובילה גם למחזורים ערים שהסתכמו ב-736 מיליון שקל.

פעילים בשוק ציינו הבוקר כי לרבים משחקני המעו"ף יש אינטרס להוריד את השוק, ודוגמה לכך ראינו אתמול במהלך המסחר. הפעילים הוסיפו כי ניתן לראות שרוב הפוזיציות הפתוחות שנכתבו הן ב-CALL (הימור שהשוק יירד או ישמור על יציבות), לעומת מספר נמוך יותר באופציות ה-PUT (הימור שהשוק יעלה).

את המסחר הובילה טבע, במחזור של 78 מיליון שקל, שעלתה ב-1.2%. מניות הבנקים הגדולים ריכזו את המחזור השני והשלישי כשלאומי הוסיפה 0.3% ולאומי ירדה ב-0.7%.

מכתשים אגן נהנתה אתמול מרוח גבית וממחזורים ערים, למרות המגמה בשוק. אתמול דווח כי החברה מתכוונת להגדיל את יעד המכירות שלה לחמש השנים הקרובות. מכתשים אגן הוסיפה היום עוד 0.7%. באותו מגזר - כי"ל שרוב היום נסחרה בירידות עלתה בסיום ב-1.1%.

בשעת המסחר האחרונה דווח כי ישי דוידי, באמצעות קרן פייט, החליט להשקיע בפורמולה 36 מיליון דולר ובעקבות זאת זינקה המניה ב-11%.

גילת זינקה ב-3.3% במחזור של 6.7 מיליון שקל בעקבות הידיעה ב-TheMarker כי אותו דוידי, באמצעות קרן פייט, יחד עם מבטח שמיר ירכשו כ-40% מגילת לפי שווי שוק של כ-145 מיליון דולר. המניות יירכשו במחיר של 6.5 דולרים למניה - גבוה ב-7% ממחיר המניה בתל אביב בפתיחת המסחר הבוקר.

המיזוג של אלביט מערכות, תדיראן קשר ואלישרא ממשיך לעורר עניין. אתמול אמר מיקי פדרמן, בעל השליטה באלביט, כי החברה תתמודד במכרז גם להפרטת תע"ש והתעשייה האווירית. אלביט מערכות איבדה 0.7% ותדיראן קשר התאוששה לאחר יומיים של ירידות ועלתה 2.7%.

מדקון זינקה ב-6.2% על רקע הידיעה ב"הארץ" כי בעלי השליטה בחברה, יעקב ויהודית ריכטר, מנהלים מגעים עם חברה בינלאומית לשיתוף פעולה ביניהם או למכירת החברה. השיחות מתנהלות לפי שווי חברה של 50 מיליון דולר, הגבוה ב-25% מהשווי בפתיחת המסחר היום.

אל על המשיכה לטפס גם היום ב-1.9%, והשלימה זינוק של 27% מתחילת החודש על רקע העברת השליטה בחברה לכנפיים , שבבעלות האחים בורוביץ'.

נייס הוסיפה היום 2.1% במחזור גדול מהממוצע. בבית ההשקעות CIBC העלו את מחיר היעד לנייס ל-33 דולר, הגבוה ב-13% ממחיר הפתיחה היום בוול סטריט. בבית ההשקעות צופים כי נייס תעמוד בתחזיותיה לרבעון הרביעי עם הכנסות של 68.2 מיליון דולר ורווח נקי של 8.5 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully