וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעה: הטסים בחברות תעופה זרות יעברו בידוק בטחוני בתחנות הרכבת בערים הגדולות

זוהר בלומנקרנץ

29.12.2004 / 11:18

זאת כתחליף לשירותי הטרום-טיסה לטסים בחברות הזרות הקיימים בתחנת רכבת ארלוזורוב בתל אביב, שיבוטלו בחודש ינואר הקרוב



כנוסעי חברות תעופה זרות בישראל, לא תוכלו יותר מינואר 2005 ליהנות משרותי טרום טיסה במסוף ארלזורוב בתל-אביב. חברת אל על תרחיק את חברות התעופה הזרות משם, על מנת להכניס מכונת שיקוף חדשה, בעלת מימדים, לבדיקות הבטחוניות של נוסעיה.



יחד עם זאת, קיימת אפשרות כי תוכלו ליהנות משרותי טרום טיסה חליפיים אשר ינתנו לכם בתחנות הרכבת בערים הגדולות: תל אביב, חיפה, באר שבע ובעתיד גם בירושלים. רכבת ישראל בודקת עתה את התוכנית החדשה.



הרעיון עלה במפגש שהתקיים לאחרונה בין מנכ"ל הרכבת לשעבר ויועצה בהווה, עמוס עזני, לבין יו"ר פאנל חברות התעופה הזרות בארץ, אבי פרידמן, מנכ"ל חברת התעופה קונטיננטל איירליינס בישראל ואבנר גורדון, חבר הנהלת הפאנל ומנכ"ל חברת התעופה סוויס בישראל.



עפ"י התוכנית, רכבת ישראל תקצה בתחנותיה בערים הגדולות שטח אשר ישמש את נוסעי חברות התעופה הזרות בישראל, לצורך בידוק בטחוני. השירות ייעשה תמורת תשלום, בדומה לזה שניתן היום לנוסעי חברות התעופה הזרות במסוף של אל על בארלוזורוב.



השירות החדש יינתן גם לנוסעי חברות תעופה זרות, אשר לא יבחרו ברכבת ככלי תחבורה להגיע איתו לטרמינל החדש בנתב"ג 2000, למרות שאפשרות כזו קיימת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully