וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממ"ן GHI וחברת לאופר תעופה מתמזגות

זוהר בלומנקרנץ

29.12.2004 / 11:26

אתמול נחתם הסכם בין שתי החברות, המותנה באישור הממונה על ההגבלים העסקיים; שמה של החברה הממוזגת יהיה LAUFER AVIATION - GHI



חברות מתן שירותי קרקע לחברות תעופה זרות בישראל - ממ"ן GHI - וחברת לאופר תעופה, מדווחות היום (ד') על מיזוג פעילותן. אתמול נחתם הסכם בין שתי החברות, המותנה באישור הממונה על ההגבלים העסקיים.



בעקבות מיזוג הפעילות, שיעור האחזקות בחברה הממוזגת יהיה של 50% לכל אחת מהחברות. בתפקיד מנכ"ל החברה הממוזגת ישמש עוזי דולב, מנכ"ל GHI, ובתפקיד יו"ר פעיל של דרקטוריון החברה ישמש דייב לאופר, אשר שימש עד כה כמנכ"ל לאופר תעופה. שמה של החברה הממוזגת יהיה LAUFER AVIATION - GHI.



לדברי מנכ"ל ממ"ן, אלי דלאל, "איחוד פעילות שתי החברות במטה משותף הוא כורח של מציאות עסקית, הנגזרת מהמשבר שענף התיירות עבר בשל האינתיפאדה, הלחץ של חברות התעופה על מחיר השירות, תוך דרישה מתמדת לשיפורו והמעבר לטרמינל החדש בנתב"ג 2000".



החברות ימשיכו להעניק מגוון שירותי קרקע למטוסי נוסעים ומטען, הכוללים בין היתר שירותי בידוק, כירטוס, איתור כבודה, פיקוח ושליטה מבצעית, שירותי מטען וייצוג. בנוסף, הפעילה לאופר גם מרכזי CALL CENTER לחברות תעופה.



בין לקוחותיהן נמנות חברות התעופה: לופטהנזה, קלמ, אייר פראנס, אליטליה, נתיבי אוויר צ'כים, מאלב, בריסל איירליינס ו-FedEx.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully