וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לאכול מזון מהיר ולהישאר בכושר? החברה האם של פיצה האט, טאקו בל ו-KFC מחלקת מנויים חינם לחדר כושר

ליאון איצקר

29.12.2004 / 21:23

בחודש ינואר, לקוחות שיבקרו בכל אחת מחמש הרשתות של חברת Yum! Brands בארה"ב יוכלו לקבל מנוי חינם לארבעה שבועות באחד מ-400 מועדוני הכושר של באלי טוטאל פיטנס



עם תחילת השנה החדשה יכולים האמריקאים לזלול פיצות ובכל זאת להישאר בכושר - ענקית המזון המהיר, Yum! Brands, מצטרפת למהפך הבריאותי שביצעה מתחרתה הגדולה יותר, מקדונלד'ס, ואף הולכת שלב אחד קדימה.



Yum! Brands, החברה האם של רשתות המזון המהיר פיצה האט, טאקו בל, KFC, לונג ג'ון סילבר ו-A&W, ביחד עם חברת מועדוני הכושר באלי טוטאל פיטנס פתחו במבצע שיסייע לאמריקאים אשר החליטו להיכנס לכושר בשנה החדשה.



החל מה-1 בינואר, לקוחות, שיבקרו בכל אחת מחמש הרשתות של החברה, יוכלו לקבל מנוי חינם לארבעה שבועות מבאלי טוטאל פיטנס ע"י הצגת קבלה על רכישה, בכל סכום, באחד מ-400 מועדוני הכושר של החברה. שוויו של המנוי המוענק הינו 50 דולר ויש להפעילו לפני ה-7 בפברואר. המבצע תקף לרכישות שבוצעו ברשתות במהלך חודש ינואר, 2005, בלבד.



בהודעת החברות נאמר כי מטרת השי לחג הינה לסייע לאנשים לנהל סגנון חיים מאוזן. המבצע אף כולל תליית פוסטרים בנושא זה במסעדות, בנוסף לחוברות בנושאי תזונה, פרסום מידע תזונתי באינטרנט וכן אופציות תפריט שונות.



ד"ר מרלין שורין, סמנכ"לית תזונה ב-Yum, אמרה כי בהתקרב השנה החדשה, אנשים רבים מתחילים לחשוב על כניסה לכושר, ואיזו דרך טובה יותר לסייע בידם מאשר מנוי חינם לחברת מועדוני הכושר המובילה במדינה. לחמש הרשתות של חברת Yum! Brands יותר מ-18 אלף מסעדות בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully