וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איחרת? עכשיו תחכה בשדה התעופה

אשר גולדברג

30.12.2004 / 8:46

יוסי מזרחי החליט להעניש את הזרים שלא עלו על הטיסה בזמן. עזיז, פאפו ואג'יפור המתינו שש שעות (!) עד שסידרו להם הסעה

שלושת השחקנים הזרים של מ.ס. אשדוד, אנש עזיז, עמנואל פאפו ואריק אג'יפור, אמורים היו לחזור לארץ מביקור מולדת בגאנה וניגריה ביום שני האחרון. השלושה, שעצרו בדרכם לארץ באדיס אבבה, לא הגיעו ביום הנקוב.

באשדוד החליטו לא לעבור על העניין לסדר היום ולעשות מעשה. עזיז, פאפו ואג'יפור נחתו לבסוף ביום שלישי בשלוש לפנות בוקר והמתינו שמנהל הקבוצה, איציק תורג'מן, יאסוף אותם מנמל התעופה בן גוריון כפי שהבטיח. אלא שהמאמן יוסי מזרחי, שלא אהב את העובדה כי הזרים לא נחתו ביום שני וראה בכך סוג של התרופפות משמעת, הורה לתורג'מן לא לאסוף אותם מנתב"ג והבהיר כי מבחינתו השלושה יכולים להגיע בכוחות עצמם.

עזיז, פאפו ואג'יפור המתינו כשלוש שעות בבן גוריון וכשהבינו שאיש לא בא לאסוף אותם, יצרו קשר עם סוכן השחקנים שלהם, מאיר ריפמן. האחרון, שהתעורר בעקבות הטלפון, יצר קשר עם אנשי אשדוד והסביר כי השלושה מאיימים להישאר בנתב"ג עד שבאשדוד יאספו אותם. מזרחי, ששמע על האיום, אמר שמצידו הם יכולים להישאר בשדה התעופה או לחילופין ללכת ברגל מבן גוריון לאשדוד. רק לאחר כשש שעות שהייה בשדה התעופה סידר להם ריפמן הסעה לאשדוד. השלושה יועמדו בפני ועדת משמעת.

הזר הרביעי של הקבוצה, הניגרי פליקס אובוקה, אמור היה להגיע אף הוא ביום שני מחופשת מולדת, אך הוא לא נחת גם אתמול. בקבוצה ממשיכים להמתין לו, ובכל מקרה, מזרחי אינו מתכוון לתת לו לשחק ביום שני נגד מכבי פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully