וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופ קטנטנות

אביגיל דיויס

30.12.2004 / 10:48

אביגיל דייויס גילתה השנה שערוץ 5 פלוס, החל ממודי, דרך מירי נבו ועד לזידאן, נהיה הכי יוזר פריינדלי לבנות

חורף. החימום בבית אינו עובד, ולרשותנו מפזר חום, ששמו הוא ההונאה הגדולה בתולדות המכניקה הביתית, שכן הוא "מפזר" את החום לשטח של מילימטר מרובע בדיוק, ולפיכך רק מי שיושב צמוד אליו ומסתכן בהישרפות שערותיו והינמסות סניקריו יכול ליהנות מחומו. כיוון שכך, אפילו יותר מתמיד, עולה מפלס השמופי בביתנו פלאים בחורף, שעה ששלושתנו (אני, הבנזוג והחתול) נצמדים זה לזו כהומלסים בניו יורק בכריסמס, ונפרדים רק אם האחד חייב לגלות לערבות הקור (המכונות בימים כתיקונם "השירותים").

לאור הצמידות הכפויה אין ברירה אלא לצפות יחדיו בטלוויזיה, שכן מעבר לחדר האחר (שם נמצאת טלוויזיה נוספת) פירושה מוות, ושליפת הידיים ממתחת לשמיכה כדי להחזיק ספר (משום שבן הזוג רואה, נאמר, טק-טי.וי) כרוכה בעטיית כפפות, ולכו תעבירו דפים עם כפפות.

וכך נחשפת האישה (שנחיתותה בתחום הכוח הפיסי גורמת לה להפסיד שוב ושוב בקרב על השלט) למיני תכנים משונים, החל מ"בילוי פרוע ב" (בחורות בביקיני לא משנה איפה) ועד "בטריבונה" (בחורות בלי ביקיני ממוקמות בנוחיות משני צדיו של רצון בפריים). ויש להודות שברגעים כאלה מנוחה נכונה בסיביר נראית מפתה, אבל אז מגיע הלילה, ועמו שעתו היפה של ערוץ 5+, הערוץ הכי ידידותי למי שאינם מתעניינים בספורט בשום רמה.

אולי אלה הפרומואים המושקעים, שעוד ימים אחרי שידורם הולכת לה האישה ברחוב ומפזמת לעצמה בגאווה מסתורית "Theyre coming home". אולי זו העובדה שלערוץ יש דיסק (האם הוא כולל את הקליפ העצמי החמוד שבסופו קורין אלאל משתפת פעולה בחינניות עם הדחקה?). אולי אלה חדשות הספורט המוגשות בקלילות נוחה לעיכול, על צמד המגישים המקסימים אלי אילדיס (שלקח את חיתוך דיבורו האלילי של גבר העשור ומי שצריך להיות מועמד לחתן פרס ישראל – מודי בראון – עידן אותו והפך אותו לשלו), ומירי נבו הנינוחה, שאף פעם לא נותנת את התחושה כאילו היא ממלאת באורח כפוי איזו משבצת של אפליה מתקנת או את הבייב שעל יד (זאת למרות שהיא בייב).

וברור שנוכחותו המרתקת תמיד של מודי בערוץ, עם ליגת האלופות המענגת, עם אירוח זמרים באולפן, וכעת עם מגזין סוף השבוע, הופכת את חוויית הצפייה למתגמלת במיוחד. וגם היכולת לשרבב פיסות מידע ספורטיבי, המרשימה כל גבר בעולם, היא בונוס שלא ניתן להקל בו ראש. וכך הפך ערוץ חמש פלוס לערוץ שיכול בהחלט לענג גם נשים (נשים סטנדרטיות, כאלה שלא באמת מתעניינות בספורט, אלא במקרה הטוב בגופו של זינאדין זידאן).

ועם זאת, ולתשומת לבם של מנהלי הערוץ, יתכן שבדרך נזנח קהל היעד המקורי. זה שהסכים לשלם תוספת כדי לצפות בו, שכעת ממורמר על מיעוט השידורים הישירים מהליגה האנגלית, ונאלץ בחוסר חשק להתחיל לשנן את שמות הקבוצות בבונדסליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully