וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סונס מתכנן מהפיכה בניוקאסל: ביטי ובומסונג על הכוונת

ליאור וייץ

30.12.2004 / 12:41

ניוקאסל החליפה את רובסון בתקווה לצאת מהתחתית ובינתיים שקועה שם עמוק יותר ולסונס הפיתרונים. גם באבאירו בדרך

ההפסד אמש לארסנל, שדירדר את ניוקאסל עד למקום ה-14 בטבלה, רק 6 נק' מהקו האדום, עשוי לעלות להרבה שחקנים במקומם בהרכב. גראהם סונס, מנג'ר הקבוצה, שלמרות שיש כבר דיבורים על כך שהוא עשוי להיות המאמן השני שעוזב העונה את הקבוצה אחרי שהחליף את סר בובי רובסון, דווקא מסתכל קדימה ומתכנן להתחזק בשניים או שלושה שחקנים.

השם הכי חם עליו מדבר גראהם סונס הוא סלסטין באבאיירו, שחקנה של צ'לסי, שכלל לא מקבל דקות אצל מוריניו. השחקן בן ה-26 צפוי להיות הראשון שפותח את חלון העברות העונה. שם נוסף עליו מדבר סונס הוא ג'יימס ביטי, חלוצה המצטיין של סאותהמפטון. סונס כבר דיבר עם היו"ר, פרדי שפארד, כדי לפתוח במגעים עם השחקן.

שחקן נוסף שעשוי לנחות ולחזק את הקישור האחורי של המגפאייס, הוא ז'אן אלן בומסונג הצרפתי הבינלאומי, שלא ממש הצליח להתאקלם עד כה בגלאזגו ריינג'רס הסקוטית. בומסונג, שיכול לשחק גם כבלם, עשוי להיכלל בעיסקת חליפין בין שני המועדונים ואתמול אף נכח מנג'ר הריינג'רס, אלכס מקליש, במשחקה של ניוקאסל נגד ארסנל (0:1) במטרה לבחון מועמדים.

"אין לנו סגל רחב, כך שכרגע כל מה שאנחנו צריכים זה רק להוסיף שחקנים ולא להחליף אותם באחרים", מסר סונס. "כדי לעשות העונה משהו אנחנו צריכים להתגבר על מכת הפציעות של שירר וקלייברט. נשתדל לפעול כמה שיותר מהר בחלון העברות על מנת שהשחקנים שאנחנו רוצים לא יברחו לנו ויחתמו בקבוצות אחרות".

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully