וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק האג"ח הממשלתיות בארה"ב רושם עליות לאחר נתוני האבטלה החיוביים; פייזר יורדת ב-0.6%

מיכל רמתי

30.12.2004 / 17:28

התשואה על האג"ח ל-10 שנים יורדת ל-4.308%; פאני מיי עולה ב-1.6% לאחר שהודיעה על הנפקת מניות בכורה פרטית בסך 5 מיליארד דולר



המדדים בוול סטריט רושמים עליות קלות לקראת סיום השנה על רקע נתוני האבטלה החיוביים שפורסמו היום. המסחר היום צפוי להיות דליל בשל ההכנות לחגיגות ראש השנה בארה"ב. עד כה השבוע היה המסחר בבורסת ניו יורק (NYSE) נמוך מהממוצע בשל חופשות רבות של המשקיעים. כ-943.7 מיליון מניות בממוצע החליפו ידיים בכל יום השבוע - 36% פחות מהממוצע היומי בשלושת החודשים האחרונים. מדד הדאו ג'ונס (סימול ^DJI) עולה ב-0.1%; הנאסד"ק (סימול ^IXIC) עולה ב-0.2%.



מספר תביעות האבטלה הראשונות בארה"ב ירד באופן מפתיע בשבוע שעבר לעומת השבוע שלפניו ב-5,000 ל-326 אלף. כך דיווח משרד העבודה האמריקאי היום. הממוצע השבועי של תביעות האבטלה הראשונות השנה היה 343 אלף, לעומת ממוצע של 402 אלף ב-2003. בשוק האג"ח הממשלתיות האמריקאיות נרשמות עליות על רקע הנתון החיובי. התשואה על האג"ח הממשלתיות ל-10 שנים (סימול ^TNX) יורדת ב-0.03% ל-4.302%.



החוזים על הנפט למסירה בפברואר נסחרים בבורסת הסחורות של ניו יורק ב-42.70 דולר לחבית, ירידה של כ-2.1%, לאחר שאתמול זינקו ביותר מ-4% על רקע פיגועים בסעודיה וירידה במלאי הנפט בארה"ב.



יצרנית התרופות פייזר (סימול PFE) יורדת ב-0.6% לאחר שהעיתון "וול סטריט ג'ורנל" דיווח כי מרשמי התרופה סלברקס ירדו ב-56% בשבוע שעבר. הירידה במספר מרשמי התרופות מגיעה בעקבות מחקר שהראה קשר בין הסלברקס לבין סיכון מוגבר להתקפי לב ושבץ.



יצרנית המטוסים בואינג (סימול BA) עולה ב-0.6% לאחר שקונטיננטל איירליינס (סימול CAL) היתה לחברת התעופה המרכזית הראשונה שהזמינה את מטוסי הבואינג 7E7. קונטיננטל עולה ב-0.8%.



ענקית המשכנתאות האמריקאית פאני מיי (סימול FNM) עולה ב-1.6% לאחר שהודיעה כי תמכור מניות בכורה בכ-5 מיליארד דולר, מהלך שנועד לשפר את מאזן ההון המצומק שלה. לדברי בכירים בחברה, המכירה תתקיים היום באמצעות שתי הנפקות פרטיות - למשקיעים מוסדיים מסויימים בלבד, לעומת הנפקה לציבור - ותהיה גיוס ההון הגדול ביותר אי פעם של פאני מיי.



אתר המכירות הפומביות eBay (סימול EBAY) עולה ב-0.3% לאחר שהודיע כי לקראת סוף חודש ינואר 2005 יפסיק את שיתוף הפעולה עם חברת מיקרוסופט. גולשים שעד כה נכנסו ונרשמו לאתר דרך שירות ה-Passport של מיקרוסופט לא יוכלו לעשות זאת יותר, וייאלצו להירשם ל-eBay ישירות. מיקרוסופט (סימול MSFT) יורדת ב-0.1%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully