וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני הורחק משלושה משחקים. בן חיים יערער

30.12.2004 / 21:03

פרגוסון עדיין עצבני: "כל אדם וכלבו ראו שלא היתה כאן התנהגות אלימה". בולטון תערער בשם הבלם הישראלי

ההתאחדות האנגלית החליטה להשעות את וויין רוני לשלושה משחקים בעקבות תקרית ה'כאפה' לפניו של טל בן חיים במשחק בין מנצ'סטר יונייטד לבולטון לפני כשבוע. רוני, שהודה בדיון המיוחד שנערך היום כי תקף את הישראלי, קיבל עונש אוטומטי על "התנהגות אלימה" וירצה אותו כבר במשחק הקרוב של היונייטד, בשבת מול מידלסבורו.

סר אלכס פרגוסון, שייאלץ להסתדר בשלושת המשחקים הקרובים ללא רוני וללא שני חלוצים נוסף, רוד ואן ניסטלרוי ולואיס סאהא הפצועים, יצטרך להסתפק בתקופה זו ביכולת הכיבוש של הקשרים שלו, פול סקולס וראיין גיגס, שעשו את העבודה בשני המשחקים האחרונים. אלן סמית ודייויד בליון צפויים לקבל אשראי מחודש בהרכב וסר פרגוסון מדגיש שההודאה של רוני, נעשתה בלית ברירה: "השיטה של ההתאחדות לא מאפשרת לנו לערער למעשה, משום שההשעיה נכנסת לתוקף בצורה מיידית וגם אם תידון, זה ייקח זמן. זו שיטה שגויה ולא מוסרית".

מנג'ר היונייטד המשיך לומר את שעל ליבו: "כל אדם וכלבו, יסכימו שזו לא היתה התנהגות אלימה. אם היתה כאן אלימות, אז למה החליטו בהתאחדות להעמיד לדין גם את בן חיים? אם הם מעמידים גם אותו לדין, זה אומר שהם חושבים שגם הוא אשם בצלילה מכוונת ובכך גם הביש את משחק הכדורגל". מלבד המשחק מול מידלסברו, יפסיד רוני את משחקיה של היונייטד בבית מול טוטנהאם ואקסטר (בגביע) ויוכל לחזור למשחק חצי גמר גביע הליגה נגד צ'לסי ב-12 בינואר ולמשחק הליגה הטעון באנפילד מול ליברפול.

בולטון החליטה לערער על ההחלטה להעמיד את בן חיים לדין ובימים הקרובים יוחלט כיצד לנהוג במקרה שלו. בן חיים עצמו, אמר היום ל-BBC: "אני רוצה להבהיר שכשרוני פגע בפנים שלי, נפלתי בצורה אמיתית מתוך אינסטינקט". הבלם הישראלי, אם יורשע ב'התנהגות בלתי הולמת', צפוי לקבל עונש של השעיה ממשחק אחד או קנס כספי של כמה עשרות אלפי ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully