וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדדים המובילים בוול סטריט בדרכם לרשום עלייה שנתית שנייה ברציפות

TheMarker

31.12.2004 / 23:20

החוזים על המדדים המובילים נסחרים בעליות קלות; המסחר בוול סטריט עשוי להיות דליל מהרגיל ביום האחרון של השנה, בדומה למסחר היום בבורסות אסיה ואירופה



המדדים המובילים בוול סטריט בדרכם לרשום עלייה שנתית שנייה ברציפות ביום המסחר האחרון של השנה, אשר עשוי להיות דליל מהרגיל. החוזים על מדדי נאסד"ק ו-S&P500 נסחרים בעליות קלות. המסחר בבורסות אסיה ואירופה היה גם כן שקט יחסית, מאחר שחלקן היו סגורות לקראת חגיגות השנה האזרחית החדשה וחלקן נסגרו מוקדם מהרגיל. אתמול נסגרו בורסות וול סטריט במגמה מעורבת ובמחזורים דלילים.



אורבוטק , המספקת מערכות בדיקה לצגים שטוחים, עלתה אתמול ב-3% אחרי חוזה מרשים של כ-30 מיליון דולר עם חברת QDI הטאייוואנית. פארמוס הוסיפה אתמול גם היא כ-3% במחזור גבוה, שמאפיין את המסחר במנייה מאז הכישלון בניסוי.



ACS (סימול ACSEF), המפתחת בקרי תנועה לכל חברות ההיי-טק הישראליות, קפצה אתמול בכ-17% במחזור גבוה. בין המניות הנוספות שבלטו אתמול היו בי.או.אס שזינקה בכ-35% במחזור נאה, קליקסופטוור שעלתה ב-7.4%, וסרגון שעלתה ב-5.4%.



חברת שירותי הבריאות האמריקאית הלתסאות (סימול HLSH) תשלם 325 מיליון דולר כדי ליישב אישומים בדבר ניפוח הוצאות המכוסות על ידי תוכנית ביטוח הבריאות הממשלתית מדיקייר, כך הודיע אמש משרד המשפטים האמריקאי. הלתסאות, המפעילה כ-1,400 מרפאות ובתי חולים, מואשמת בהונאה חשבונאית בהיקף של 2.7 מיליארד דולר, אשר בעקבותיה הוגשו כתבי אישום נגד 17 בכירים לשעבר בחברה.



מניית יצרנית המטוסים בואינג (סימול BA) תיסחר על רקע צפי לסיכום חוזה עם ויאטנם איירליינס על ארבע מטוסים מדגם 7E7 ברבעון הראשון של 2005.






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully