וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחנה: "שהשחקנים יחשבו איזו תצוגה מבישה נתנו"

ניר איסקוב

2.1.2005 / 9:10

אלי אוחנה שוב לא לוקח ממש אחריות ומאשים רק את השחקים בהפסד לבני יהודה. ביום שישי הוא אפילו לא העביר את האימון

בדקה ה-90, רגע לפני הסוף, דאבל פס נהדר בין בן לוז למטה בטורינה. בדקה ה-15 החמיץ בטורינה פנדל ברשלנות, בעקבות הכשלה של לוז. בני יהודה היתה טובה הרבה יותר מבית"ר, אולם ההחמצה של בטורינה היתה בעוכריה. כעת הגיע הפיצוי. לוז ניצב מול איציק קורנפיין, ודחק רגל מתחת לגופו של השוער. 0:1 לבני יהודה, ניצחון עם הבאזר בעיקר בזכות משחק מצויין של אחד הווירטואוזים הבודדים שנותרו בכדורגל הישראלי. חצי שנה הוא היה פצוע, חצי עונה הוא נזקק לחזור לכושר. "מי שמבין כדורגל, יודע שאחרי פציעות יש עליות ומורדות", אמר לוז.

השער שספגה בשניות הסיום, עלול לגרום לאלי אוחנה, מאמן בית"ר ירושלים, לחשוב שמדובר בהפסד מקרי. האמת רחוקה מכך. בית"ר איכזבה, ההתקפה היתה חלשה, הצעירים לא הרשימו. "משחקי החוץ הם לא תירוץ. פשוט שיחקנו רע מאוד", הודה בסיום אוחנה. לבית"ר חמישה הפסדים מחוץ לטדי, ורק ניצחון אחד. הפערים ביכולת בין הבית והחוץ אינם ניתנים להבנה. ייתכן שזה בגלל אבי נמני, שהיה חלש מאוד בזכות השמירה של לוקמן? "כל משחק נצמדים לנמני, אי אפשר להפיל הכל על שחקן אחד", סיכם אוחנה.

*אשר גולדברג מוסיף: ביום שישי כינס אוחנה אסיפה בה העביר ביקורת נוקבת על השחקנים שאינם מתאמצים, בדגש על עידן מליחי וברק יצחקי. כאות מחאה, אוחנה נשאר בחדרו, שלח את עוזרו גיא עזורי למגרש ולא העביר את האימון. "שהשחקנים יחשבו היטב מה עשו בבלומפילד ויבינו איזה תצוגה מבישה נתנו", אמר אוחנה. "כבר במשחקים הקרובים יהיה שינוי". הקבוצה תנסה לסכם בתוך 36 שעות את צירופו של ישמעאל אדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully