וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו שחר מודאג

שלומי ברזל

2.1.2005 / 9:19

יעקב שחר מודאג, וזאת הפעם הראשונה שהפועל ת"א גורמת לו להרגיש כך. הוא הוגן, אז לא תהיה שום התייחסות שלו לניהול הנוכחי בהפועל ת"א, למלחמת הכל בכל שם, להתעקשות של הקברניטים במתחם וולפסון להתרסק. אבל זה מטריד אותו.

שש שנים הוא רץ ראש בראש עם הפועל ת"א, אבל מעולם הוא לא היה מודאג. אפילו לא בעונה המופלאה ההיא בגביע אופ"א, כשנדמה היה שנרשם פטנט חדש. "לא חשבנו שבהפועל עושים משהו שאנחנו לא יודעים לעשות", שחר ממהר לשים את הדברים בפרופורציה. "הם היו במומנטום מצוין באירופה, והקפדתי להחמיא להם, לרצות בהצלחתם. זה היה אמיתי. אבל צריך לזכור שההצלחה שלהם היתה רק באירופה ונמשכה עונה אחת. בליגה אנחנו שלטנו, לכן לא היתה תחושה של סכנה לאובדן ההגמוניה".

אם רוצים לראות נכוחה את הפער העצום בין חיפה להפועל ת"א, צריך להסתכל מה כל קבוצה עשתה מאז אותה עונה. שחר, למשל, הבין שלא משנה כמה פאתטית ליגת העל, היא הבסיס להצלחה. לכן, בניגוד להערכות שונות, גם כאשר העמיד סגלים מרשימים בתקווה להעפיל לליגת האלופות, הוא מעולם לא שינה אותם בהמשך. ההגיון הזה שווה ארבע אליפויות בחמש העונות האחרונות, כולל זו הנוכחית.

העונה של הפועל בגביע אופ"א דווקא התגלתה כזאת שהיה לה חלק דומיננטי ביצירת הגירעון המטורף של מעל ל-70 מיליון שקל, הולידה בהמשך עונות פיננסיות, יצרה משקעים עם קשטן ונתנה תחושה מוטעית שליגת העל היא מטרד. וכך, בזמן שבהפועל ת"א החלו לפנטז על הנפקה בורסאית והפיקו סרטים על העונה ההיא, לא שמו לב שגם איפשרו לשחר לטעום ראשון מליגת האלופות. כאן נגמר הסיפור.

מרגע ששחר טעם את ליגת האלופות, הכל היה ברור לו. הוא לא יכול להרשות לעצמו להפסיד כאן יותר מדי אליפויות.

הכסף, הניהול הנכון, היציבות וההמשכיות שנתן למכבי חיפה פותרים כמעט את כל הבעיות. אלא שבינתיים בית"ר ירושלים מתקשה לחזור לצמרת, מכבי תל אביב מוכרת 327 כרטיסים מול סכנין, והפועל ת"א, יריבתו הערב, נכנסה לסחרור. "אין לי שום דרך להציע משהו יותר אטרקטיווי לצופים. איזו סיבה יש לאוהדים להגיע למשחק. במשחק הקודם בין שתי הקבוצות בקושי מכרנו כרטיסים לאוהדי הפועל כי לא היה ביקוש, אז אני לא אופטימי", מודה שחר. הוא מודאג, לפעמים נדמה שגם כועס. אבל יותר מכל, מתקשה להבין מה קרה שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully