וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "כנראה שיש לנו מזל של אלופים"

אוריאל דסקל

2.1.2005 / 10:27

מוריניו מרגיש את זה מתקרב לאחר הניצחון הדחוק בליברפול ושמירת הפער בפסגה. אלונסו ייעדר לשישה שבועות

ז'וזה מוריניו מקבל ארבעה מיליון ליש"ט לשנה כדי לשמור על ההשקעה המאסיבית של רומאן אברמוביץ' בעולם הכדורגל היצרי וחסר היציבות. בינתיים הוא שווה כל פני. אתמול הגיע מוריניו לכנסיית הכדורגל הבריטי, אנפילד, ולמרות שצל'סי לא נראתה טכנית, שוטפת ומסוכנת כבדרך כלל היא יצאה מליברפול עם ניצחון מינימלי ושלוש נקודות חשובות במסע לאליפות ראשונה בחמישים שנה.

חניכיו של ראפה בניטז שלטו במשחק, והגיעו ליותר מצבים מצ'לסי (14 מול 6) אבל גם ז'וזה מוריניו מודה ואומר "יש לנו מזל שבדרך כלל יש לאלופים", כשהוא יודע שבמשחק הזה לא הגיע לו לאסוף יותר מנקודה אחת. ליברפול, שהגיעה עם שלושה ניצחונות רצופים למשחק, יכולה להרגיש מקופחת מטעות שיפוט שמנעה ממנה פנדל במחצית הראשונה, מאמנה, ראפה בניטז אמר אתמול: "הגיע לנו לנצח את המשחק הזה, אבל שני דברים שינו את התכנית. הפציעה של צ'אבי אלונסו והפנדל שלא נישרק. אני לא אוהב לדבר על שופטים, אבל כולם ראו, גם בטלוויזיה, שהיתה יד ברורה של טיאגו".

אלונסו, שצפוי להיעדר לשישה שבועות לאחר שנפצע מכניסה קשה של פרנק למפארד, הצטרף גם הוא לקללת הפציעות שממשיכה לרחף מעל למועדון. בניטז כבר מדבר על חיזוק, לסגל הדליל שכבר איבד העונה את שמיצר וסיסה, וסובל מפציעות נוספות של קיואל, ריסה, קירקלנד ובארוש: "נצטרך לבזבז בחלון ההעברות אם אנחנו רוצים לשמור על סגל שייקח אותנו למקום הרביעי לפחות. למרות שעלינו ושיחקנו בהרכב חסר אתמול, היינו טובים יותר ואני מרגיש שעליי להודות לבחורים שנתנו מעצמם ועבדו קשה".

האם צ'לסי יכולה לחוות משבר?

"כולם צריכים לקוות שצ'לסי תיפול", אמר אלכס פרגוסון לאחרונה אבל מוריניו מאמין שהוא וקבוצתו לא יכולים ליפול: "אני מרגיש שעם האמונה העצמית והדרך שבא אנחנו עובדים ומרגישים, אנחנו לא יכולים לחוות משבר". ג'ו קול, כובש שער הניצחון אמש וגם בסיבוב הראשון נגד ליברפול, הסכים אתמול עם מאמנו: "לארסנל ולמנצ'סטר יונייטד אין את העומק האיכותי שיש לנו", הסביר קול, הוכחה חיה ל"עומק האיכותי" של צ'לסי. קול נחשב לאחד מהכישרונות האנגלים באנגליה, במשך שנים הוגדר כ"משיח" אך בקבוצה של מוריניו הוא בקושי פותח בהרכב, בדיוק כמו אתמול.

טוטנהאם הביסה את אברטון, הפתעת העונה, 2:5 והשיגה ניצחון שביעי בשמונה משחקים. למייקל קאריק, קשר טוטהנאם יש הסבר לההתאוששות של הספרס מתחילת העונה העגומה תחת המאמן הצרפתי ז'אק סאנטיני: "מארטין יול אומר לנו בפירוש שהוא רוצה הרבה שערים, ואנחנו קיבלנו את זה בחיוב". ביום שלישי לקאריק, למאמן יול ולטוטנהאם תהיה את ההזדמנות להוכיח עד כמה הם באמת טובים, מול מנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully