וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרד שחקנים הביא לפיטורי מאמן נאנט

ליאור וייץ

3.1.2005 / 12:31

ההנהלה נותרה אדישה, אז השחקנים החליטו להשבית את האימונים עד שלואיס אמיס ישלם את מחיר השכלונות. זה עבד

זה נשמע כמו סיפור במדינה שבה הכדורגל הוא על סף הביזארי, אבל זה קרה דווקא באחת הליגות המצליחות באירופה. מרד שחקנים הוא זה שגרם למאמן נאנט המליגה הצרפתית להתפטר מתפקידו.

9 משחקים ללא נצחון, מתוכם 6 הפסדים והדרדרות עד למקום ה-17, נקודה אחת בלבד יותר מהמקום ממנו יורדים ליגה, הביאו את שחקני הקבוצה לעשות מעשה שאם ההנהלה שלה לא עושה - הם אלו שיצטרכו לעשות אותו.

בנוסף לשרשרת הכשלונות, החליט המאמן לואיס אמיס לזרוק מהקבוצה את השוער מיקל לאנדרו בעקבות ראיון שהעניק ובו תקף אותו, דבר שעוד יותר הגביר את זעם השחקנים שהחליטו לא להגיע לאימונים ובכך לא השאירו למעשה ברירה בידי נשיא המועדון ז'אן לוק גריפונד, שנאלץ להודיע למאמן על סיום עבודתו בקבוצה.

בהודעה לעיתונות שפרסמה הנהלת הקבוצה והתפרסם באתר הרשמי של המועדון נאמר: "אחרי שיחות עם השחקנים, החלטנו שהקבוצה צריכה ללכת לכיוון חדש ובכך שהמאמן הוא האחראי על הכשלונות. השחקנים הבטיחו לחזור לאימונים הסדירים ולהחזיר את השחקנים לדרך הנצחונות".

אמיס מאמן את נאנט מאז 2003 ובעונה שעברה סיימה הקבוצה במקום השישי. מי שיאמן את הקבוצה במשחק הבא מול באסטייה ב-12 בינואר יהיה סרג' לה-דיזט, שכבר קיבל את "האישור" מהשחקנים למהלך, אחרי שאלו הודיעו כי יעזרו לו ויתמכו בו בשבועות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully