וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא פניני עצר את דיקסון

3.1.2005 / 21:58

הישראלי הצעיר ניצח על קרב האקדוחנים הזרים בין יאנג לדיקסון, שהסתיים ב-80:89 לבני השרון על רשל"צ. הגליל ניצחה בחיפה

בני השרון - מכבי ראשל"צ 80:89
המקומיים נטלו את ההובלה כבר מהפתיחה ולא הרפו. גיא פניני התעלה מעל כולם עם 4 שלשות, 19 נקודות ומשחק הגנה משובח, דווקא אחרי הדיבורים כאילו הזרים של השרון מחזיקים את הקבוצה. ראשל"צ, שרצה בדצמבר לסדרת נצחונות שכללה גם אחד גדול על מכבי ת"א, נחלה הפסד שני ברציפות, הרבה בגלל 21 אחוזים ל-2 נקודות.

הראשונים קלעו 14 מ-16 הזריקות שלהם ל-3 ואפילו לקחו יותר ריבאונדים (35 מול 27), אבל ההגנה של חניכיו של גינזבורג עשתה את ההבדל, כשהכריחה את הקבוצה האוחרת לזריקות קשות. ננו בסיום: "גיא היה המצטיין הערב. אמרתי לו שדרך ההגנה הוא יעשה דברים טובים גם בהתקפה, כי הייתי שחקן ואני יודע איך זה. למרות שאני לא אהבתי לעשות הגנה ואולי בגלל זה אני יודע". חנוך מינץ יודע שיש לו עוד הרבה עבודה: "לא הגענו למשחק. היו לנו כמה דקות טובות של כדורסל מסודר ויעיל, אבל לאורך זמן זה לא מספיק".

לבני השרון: ארון לוקאס 24, גיא פניני 19, אלווין יאנג 19, היינס 15 והאגינס 12

לראשל"צ: ארווין דאדלי 21, מאליק דיקסון 20, אלכס קלקמו 12, הול 11 וקוחנסקי 10

מ.כ חיפה - גליל עליון 95:82
יא יא דיה עדיין לא חתם סופית בחיפה ולא בטוח עד כמה הסנגלי עליו ויתרה ירושלים השבוע, יעזור לחיפאים לצאת מהמקום האחרון. בינתיים, חיפה זכתה היום גם למאמץ חדש בדמותו של בזן, חברת בתי זיקוק נפט בע"מ, אלב הפסידה לחבורה הצעירה של קטש, שנצמדה לירושלים וחלפה על פניה בדרך למקום הרביעי.

במשחק בו שלטה לכל אורכו, בלט ברנדון קורץ בלט מעל בגליל, כשסיים עם 22 נקודות. מייקל ג'ונסון קלע 17 במשחק שלא שודר בערוץ הקהילתי בשל בעיות טכניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully