וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CIBC: סקטור אבטחת המידע נהנה ממכירות חזקות ברבעון הרביעי; העלו את תחזית הצמיחה לצ'ק פוינט מ-9% ל-10%

עומרי כהן

3.1.2005 / 16:33

בבית ההשקעות מעריכים כי הכנסות צ'ק פוינט הסתכמו ב-143 מיליון דולר - בטווח העליון של תחזית החברה; ב-2005 צפויה צמיחה של 15% בהכנסות



לאחר שבסוף השבוע האחרון הסתיים הרבעון הרביעי של 2004 ואיתו השנה כולה, החליטו היום בבית ההשקעות CIBC, כי הכנסות חברת צ'ק-פוינט בשלושת החודשים האחרונים היום גבוהות יותר ממה שנחזה על ידם תחילה.



האנליסטים אביבית מנה קליל, שאול אייל ואיתי קדרון, מעריכים עתה כי צ'ק פוינט רשמה ברבעון הרביעי הכנסות של כ-143.3 מיליון דולר, גידול של כ-10% בהשוואה לרבעון שקדם לו. זאת, לעומת תחזית קודמת שסיפקו השלושה לצמיחה של כ-9% בשורה העליונה. הרווח הנקי צפוי לדעתם להסתכם ב-76.3 מיליון דולר (29 סנט למניה). צ'ק-פוינט פירסמה לפני כחודשיים וחצי את תחזיותיה, לפיהן צפויות מכירותיה ברבעון שהסתיים בדצמבר להסתכם ב-136 - 144 מיליון דולר.



האנליסטים מציינים כי סקטור אבטחת המידע נהנה ממכירות חזקות ברבעון הרביעי, על רקע סיבות עונתיות והגדלה זהירה של התקציבים המופנים לאבטחת רשתות המחשבים בשוק העולמי. השלושה נפגשו באחרונה עם מפיצים של צ'ק-פוינט, וחזרו עם הערכה כי המוצר החדש שהשיקה צ'ק פוינט בתחילת 2004, ה-Interspect מעורר עניין הולך וגדל בשוק. גרסה חדשה של ה-Interspect, אשר מיועד לאבטחת מידע פנים-ארגונית, הושקה באחרונה והביאה עמה הזמנות חדשות עוד לפני סיומה של השנה, הוסיפו ב-CIBC. להערכתם הסתכמו ההכנסות ממוצר ברבעון האחרון ב-4 - 5 מיליון דולר.



ב-CIBC העלו במקביל את תחזית ההכנסות לשנת 2004 כולה בכמעט 2 מיליון דולר ל-515.6 מיליון דולר. ברמת הכנסות כזו תרשום צ'ק-פוינט צמיחה שנתית של כ-19%. בשנה הבאה צופים האנליסטים צמיחה של 15% בהכנסות ל-593 מיליון דולר ורווח נקי של 320 מיליון דולר.



בתחילת פברואר תפרסם הנהלת צ'ק-פוינט את תחזיותיה לביצועי החברה בשנה הקרובה. בינתיים, מותירים ב-CIBC לא שינוי את מחיר היעד וההמלצה למניה, על 30 דולר ו"תשואת יתר", בהתאמה.



את 2004 סיימה מניית צ'ק-פוינט במחיר של 24.6 דולר, המשקף לחברה שווי של 6.1 מיליארד דולר, והשלימה עלייה שנתית של 46%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully