וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והלב, הוא רוצה למרקו

ברברה לורינס

3.1.2005 / 19:10

ברברה לורינס נחשפת שוב ומספרת על מסע הייסורים שעברה אחרי שהתאהבה בחתיך איטלקי שסחף אותה לשלישייה הרת גורל

הזמן: יום העצמאות, לפני מספר שנים, על האש עם כל מיני חבר'ה בחוף. אני יוצאת ממערכת יחסים כבדה וקשה. אני לא מאמינה יותר ביכולתי לאהוב. ג'סיקה האמריקאית נכנסת לדירה שלי ולחיי. דרכה אני מכירה את רון המפורסם (ראו "יש מצב לשלישייה?"), את לורי הקנדית, לורן ההולנדית ועוד כל מיני אנשים, ישראלים ו"חוצניקים". בכל הנוגע לגברים, כל מה שהתחשק לי אז זה להשתעשע.

ג'סיקה סיפרה לי על מרקו, עולה חדש מאיטליה וחתיך עולמי, שותפה לדירה של דנה הישראלית, אך ביום העצמאות פגשתי אותו לראשונה. כשראיתי אותו פשוט נפלתי מהכיסא – שילוב מושלם של קיאנו ריבס וריקי מרטין. הודעתי לבנות שמרקו שלי.

אחרי הפיקניק על החוף נסענו, בפורום יותר מצומצם, לדירתה של לורי. החלטנו לשחק "אמת או חובה", אבל שדרגנו את המשחק - כל פעם שמישהו אמר "אמת" הוא גם נדרש לשתות שוט של וודקה ואז התגלו כל מיני דברים, נעימים יותר ופחות. מצאתי את עצמי מתנשקת בכיף עם שתי החברות הטובות שלי, ובנוסף, גם עם מרקו - את השאר אני משאירה לכם לדמיון.

בסוף הערב מרקו שאל אותי מה אני עושה אחר כך, ובביטחון מלא, עניתי לו שהוא בא אליי. בבית שלי הזדיינו בלהט, התקלחנו יחד ורק אז, דיברנו באמת בפעם ראשונה. גיליתי שהוא לא רק מאהב לטיני, אלא שיש לו גם כמה דברים בתוך הראש, אפילו די מעניינים.

אחרי הלילה הזה, ניסיתי להתרחק ממרקו, אך לשווא. היו לנו בדיוק את אותם חברים וכל הזמן נפגשנו. ככה התחיל מסע הייסורים שלי. המשכנו להזדיין וכיוון שבאותה תקופה שנינו לא עבדנו בילינו המון זמן יחד. האובססיה שלי לגביו הפכה כל כך חזקה עד שרון שאל אותי יום אחד מה בדיוק עובר עליי. עניתי לו שאני פשוט מאוהבת בבן אדם. רון ענה לי ש"כולנו מאוהבים במרקו", אבל שאני חייבת לחזור לעצמי. לא נרגעתי והמשכתי לסבול.

יום אחד הצהירה דנה, שותפתו הישראלית לדירה, על דו-מיניותה וזו פעם הראשונה שהעניין סקרן אותי. ערב אחד, בעוד אנחנו מבלים בדירתם של מרקו ודנה. רון, בעל כוח התמדה, הציע שוב פעם שמרקו ואני נעשה שלישייה יחד. אני לא הסכמתי, אך לחשתי על אוזנו של מרקו שאני רוצה שלישייה עם דנה ולא עם רון. מרקו העיף את רון במהירות והלך לדבר עם דנה.

כיוון שזאת הייתה הפעם הראשונה שלי, מרקו אמר לי שזכותי המלאה להפסיק ברגע שלא נוח לי, או כשאני לא נהנית. דנה נכנסה למיטתנו והתחלנו להתמזמז. גל של קנאה אחז בי כשראיתי אותם נוגעים אחד בשני. ניסיתי להתאפס על עצמי, אך ללא הצלחה. יתר על כך, חוסר האינטימיות בשלישייה שלנו הכבידה עליי - יותר מדי ידיים, יותר מדי אנשים. לאחר זמן מה ביקשתי להפסיק. דנה כעסה והלכה לחדרה ובאותו ערב הבנתי עד כמה אני מאוהבת במרקו ועד כמה הקשר שלנו לא בריא. כמה ימים לאחר מכן אני החלטתי להיפרד ממנו.

כפי שציינתי כבר בעבר, אני סבורה שכל קשר בא כדי ללמד אותנו דברים על עצמנו ועל היכולות שלנו. הודות למרקו הבנתי שאני עדיין מסוגלת להרגיש תשוקה עבור מישהו ולאהוב עד אין קיץ. אף על פי שלא קיבלתי את אהבתו בחזרה, הרגשתי שוב פעם את כל מה שחשבתי שאיבדתי בקשר האחרון שלי. הדבר הנוסף שהבנתי הוא, שאני כאדם רכושני, שלא אוהב לחלוק דברים עם אחרים לא בנויה לשלישיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully