וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NFL - תעודות סיום קבוצתיות

רחביה ברמן

3.1.2005 / 22:34

העונה הרגילה נגמרה, וזה הזמן לכנס את הילדים השובבים. מי יקבל סוכריה מאמא ומי מכות בטוסיק מאבא? הכל כאן

טוף, הגענו לסופה של עוד עונה משוגעת בליגה הטובה בעולם, וזה הזמן לפתוח את פרוייקט סיכום העונה המסורתי של וואלה! פוטבול. אז מה מקבלים בסוף השנה? נכון ילדים – תעודות סיום. אז בואו נראה מי יקבל חיבוק מאמא ומי יחטוף מכות בטוסיק מאבא. מי ינפנף בתעודה בגאווה ומי ירצה להפוך אותה במהירות האפשרית לקונפטי.

בתעודות הסיום היוקרתיות של וואלה! פוטבול יש שלושה "מקצועות", או קריטריונים: יכולת נטו, מיצוי פוטנציאל החומר הקיים בקבוצה ו"מגניבות" – שזה אומר סגנון משחק אטרקטיבי, שחקנים מגניבים, מאמן עם ביצים, ובעצם כל דבר שגורם לחבב את הקבוצה הנדונה. הכל מובן? יופי. לעבודה:

AFC מזרח וצפון

ניו אינגלנד פטריוטס (2:14)
יכולת: 9
ההפסד למיאמי הוא לא הדבר היחיד שמונע מהאלופים לקבל ציון מושלם. הם גם נראו יותר פגיעים מאשר אשתקד, במיוחד נגד הריצה, ועקב פציעות גם נגד המסירה במשחקים מסוימים. אבל מאזן של 2:13 מדבר בעד עצמו.
מיצוי פוטנציאל: 9.5.
כאן רק ההפסד המטופש למיאמי גורע ממאזן מושלם. להפסיד פעם אחת בעונה, ועוד לקבוצה כמו פיטסבורג, זו ממש לא בושה.
מגניבות: 5.5
את הפייבוריט קשה מאד לאהוד, והסגנון של האלופים הוא אנטי-מלהיב. אמנם טום בריידי קווטרבק מצוין וחתיך "מאמם", אבל זה לא מספיק. רק העובדה שמדובר בקבוצת פוטבול באמת מצוינת מונעת מאיתנו לרדת עוד בסולם.
ממוצע: 8.
אבא בליצ'יק לא ירביץ, והאמת שהוא די מרוצה. מגניבות לא מעניינת אותו.
--------------------

ניו יורק ג'טס (6:10)
יכולת: 7.5
ההגנה פצצות לגבות, אבל ההתקפה הפכפכה ולרוב שקופה כדי ביזיון וקצף.
מיצוי פוטנציאל: 6.5
למה? כי לא חסר כישרון בהתקפה. אחלה קו, קווטרבק מדויק, תופס אחד מהיר ואחד גבוה ואמיץ, רץ תותח ועוד אחד בהתהוות – אז אין שום הצדקה למה שהמתאם פול האקט מפיק מהחומר.
מגניבות:
ההתקפה השבלונית מורידה את הציון. החמידות של הקווטרבק צ'אד פנינגטון, הסילונים ברגליים של התופס סנטנה מוס והעמידות הבלתי נלאית של הרץ קרטיס מרטין מעלים אותו. החתום מעלה הוא אוהד למוד סבל של הירוקים מהתפוח הגדול, אז את ציון המגניבות שלהם הוא ישאיר לקוראים.
ממוצע: תלוי בכם
בכל מקרה, לא עבודה מזהירה של פאפא הרמן ואנשי צוותו.
--------------------

באפאלו בילס (7:9)
יכולת: בחצי הראשון או השני? בראשון אנחנו מדברים על 5 גג – וגם זה רק כי ההגנה תפקדה מהרגע הראשון. בחצי השני זה לפחות 9. מכיוון שאנחנו מעדיפים את הטוב על הרע, אז ניתן להם 8.
מיצוי פוטנציאל: 6.5. אם הם יכולים לשחק כמו בשבועות האחרונים, אין הצדקה ליכולת של החודשיים הראשונים.
מגניבות: 9
למה? או-הו! באפאלו הבקיעה תשעה (9!) טאצ'דאונים בהחזרות של בעיטות או איבודי כדור, שזה שתי הדרכים הכי מלהיבות לרשום נקודות במשחק הזה. בנוסף, היא מפגינה הגנה מעולה ורץ קשוח (וויליס מק'גאהי) שלא מפחד להסתכן גם אחרי שחזר בנס מקריעת רצועות בברך.
ממוצע: 7.6. קצת יותר יציבות ויש לנו קבוצת פלייאוף די מפחידה, ועם זאת מגניבה.
--------------------

מיאמי דולפינס (12:4)
יכולת: 4
וזה עוד בחסד, לאור התעוררות הזוטא של השבועיים האחרונים. נכון שעוגן ההתקפה ריקי וויליאמס הבריז והשאיר אותם עם הזהו ביד, אבל זה לא מסביר את התפקוד העלוב של קו ההתקפה, ולא את הביצועים הטרגי-קומיים של הקווטרבקים. ההגנה היתה טובה מאד כהרגלה, אבל זה לא מספיק.
מיצוי פוטנציאל: 6
גם הזונה הטובה ביותר בפריס לא יכולה לתת יותר ממה שיש לה, אבל אנחנו די בטוחים שמאמן קצת יותר יצירתי מדייב וונסטד היה מוציא פה קצת יותר.
מגניבות: 3
כל הכבוד על הניצחון נגד ניו אינגלנד והמשחק הצמוד נגד בולטימור, אבל הקבוצה הזו מגניבה כרגע בערך כמו מחלת מעיים חריפה.
ממוצע: 4.3. עוד עונה כזו, ותושבי דרום פלורידה יתגעגעו להוריקן אייבן. לפחות ככה יש אקשן.
--------------------

פיטסבורג סטילרס (1:15)
יכולת: 9.5
למה? כי עשר מקבל רק אלוהים. ניצחו את שתי הקבוצות הטובות ביותר מלבדם, הפסידו רק פעם אחת, מציגים את ההגנה הטובה ביותר בליגה, ההתקפה מתקתקת עם עונת רנסאנס של האוטובוס ג'רום בטיס – מה יש פה לדבר?
מיצוי פוטנציאל: 10
אז אמרנו. איש לא ציפה שהם יהיו כל-כך טובים. יותר מזה באמת אי אפשר להוציא.
מגניבות: 9. מי שלא אוהב את ג'רום בטיס סתם אנטישמי, מי שלא מתלהב מרוקי שמנצח 12 ברציפות כנ"ל, וכשיש לך גם שחקני הגנה מופלאים כמו ג'ואי פורטר וג'יימס פאריור, אז בכלל.
ממוצע: 9.6
הטבלה לא משקרת – הקבוצה הטובה ב-NFL.
--------------------

בולטימור רייבנס (7:9)
יכולת: 7
ההגנה אימתנית, אבל ההתקפה שווה לתחת. קייל בולר קווטרבק בינוני במקרה הטוב, תופסים אין לקבוצה הזו (למרות ניצוצות של הרוקי קלארנס מור), ואחרי שנתן עונה של 2000 יארד, הסתפק העונה ב-800 ומשהו בלבד ב-11 משחקים.
מיצוי פוטנציאל: 5. דיברו על הקבוצה הזו כמועמדת לסופרבול. היא מוצאת עצמה ערב המחזור האחרון נזקקת לניסים כדי להגיע בכלל לפלייאוף. השעיה לג'מאל לואיס ופציעה לחוסם שלו ג'ונת'ן אוגדן לא מצדיקים את ההפסדים המיותרים לקבוצות נחותות כמו קליבלנד, סינסינטי וקנזס סיטי, ואף ניצחון על קבוצות העילית של הליגה.
מגניבות: 5
הביצועים של אד ריד וריי לואיס מהנים, אבל אפילו חובבי הגנה מובהקים סובלים למראה ההתקפה המזע-זעת
ממוצע: 5.6
קבוצה מאכזבת, שממעטת להלהיב.
--------------------

סינסינטי בנגאלס (8:8)
יכולת: 7
היו משחקים ממש טובים, והיו גם ממש גרועים, והיו גם סתם. ההגנה השתפרה, אבל לא מספיק. להתקפה לקח קצת זמן עם כאבי הגדילה של קרסון פאלמר. בשנה הבאה כדאי מאד שיהיה פלייאוף
מיצוי פוטנציאל: 6.5
אחרי השנה שעברה, ציפו מהם להרבה יותר.
מגניבות: 7.5
את קרסון פאלמר כיף לראות, ואת צ'אד ג'ונסון כיף גם לשמוע. אבל המדים המזעזעים מורידים נקודות, וחוסר היציבות גם.
ממוצע: 7
כמו המאזן שלהם, כך גם הציון בינוני. נראה מה יהיה בעונה הבאה.
--------------------

קליבלנד בראונס (12:4)
יכולת: 3
כרוניקה של התפרקות. הגנה בררה, התקפה מגוחכת, והפציעה של ג'ף גארסיה היא ממש לא תירוץ לשום דבר.
מיצוי פוטנציאל: 2
כאמור, אין אפילו תירוץ.
מגניבות: 2
הוספנו להם נקודה לכבוד הניצחון במחזור האחרון על קבוצה עדיפה. אבל בעיקרון, רק הנימוס כלפי אי אילו אוהדים שאולי יש להם בארץ מונע מאיתנו לתת מספר עגול יותר. אין שום דבר לחבב בקבוצה הזו השנה.
ממוצע: 2.3
פעם קראו לעיר קליבלנד "הטעות לחופי האגם". העיר התאוששה, אבל הקבוצה שלה עוד לא.

AFC דרום ומערב

אינדיאנפוליס קולטס (4:12)
יכולת: 8.5
לא יכולנו לתת להם את אותו ציון כמו ניו אינגלנד, שניצחה אותם, אבל זה היה בתחילת העונה. מאז ההגנה שלהם השתפרה מאד ולא בטוח שהיום זה היה נגמר באותה צורה.
מיצוי פוטנציאל: 9
ההתקפה שוברת שיאים, וההגנה נראית סבבה לגמרי בשבועות האחרונים, אם היתה משחקת ככה מהתחלת העונה, כנראה שהיה להם יתרון ביתיות בפלייאוף.
מגניבות: 8.5
יש הרבה אנשים שהעוויתות והנפנופים של פייטון לפני כל מהלך מביאים להם את הסעיף, אבל קשה להתווכח עם מה שעובד כל-כך טוב. יש טאצ'דאונים בשפע, יש דווייט פריני שמפיל קווטרבקים בלי הכרה, ובסך הכל קבוצה שכיף לראות.
ממוצע: 8.6. פייטון ושלושת המוסקיטרים עוד יכולים לעשות את זה השנה, אבל קודם שלא יישנו על האף נגד דנבר.
--------------------

ג'קסונוויל ג'אגוארס (7:9)
יכולת: 7.5
הגנה מפחידה, והתקפה רבת פוטנציאל, אבל איכשהו זה לא תמיד מתחבר. החלטתו של המאמן ג'ק דל ריו לא להשתמש ברץ הוותיק פרד טיילור במצבי הבקעה לא הניבה מספיק תמורה. הקווטרבק הצעיר ביירון לפטוויץ' המשיך להתקדם, אבל לא היה יציב.
מיצוי פוטנציאל: 6.5
רבים חשבו שהג'אגס יהיו הסוס השחור של העונה הזו. אבל לצד ניצחונות נאים עם אינדיאנפוליס ועל גרין ביי, חרצו את גורלם הפסדים מיותרים לטנסי החלשה וליוסטון הפחות טובה – פעמיים, האחרונה בבית, על האפס.
מגניבות: 7
יש מה לאהוב בקבוצה הזו, משני עברי הכדור – כמו למשל התופס האלמוני ארנסט ווילפורד, שבתחילת העונה וגם בסיומה ניצח שניים או שלושה משחקים עם תפיסות קלאץ' – אבל להפסיד בבית על האפס לקבוצה פחות טובה, כשמקום בפלייאוף מונח על הכף? זה מוריד לך הרבה מאד אהדה.
ממוצע: 7
בשנה הבאה הם ידברו חזק, אם ייעשו השינויים הנחוצים בפגרה.
--------------------

יוסטון טקסאנס (9:7)
יכולת: 7
לפעמים נראו כיכולים להתמודד מול כל קבוצה, ולפעמים כמו קבוצת תחתית. דייויד קאר לאנדרה ג'ונסון הולך להיות אחד השילובים הקטלניים ביותר. 8:8 זו התקדמות נאה, אבל בשנה הבאה אין יותר הנחות, הם כבר לא יהיו קבוצת ההתרחבות החמודה והרעננה.
מיצוי פוטנציאל: 7.5. אין להם עדיין את הכלים להיות ממש טובים, אבל לא תמיד סיפקו אפילו את כל מה שיש להם. יכלו לגמור עם מאזן חיובי.
מגניבות: 8
יש בשפע (קבוצת ההתרחבות החמודה והרעננה, כאמור), אבל טיפה יותר ווינריות היתה מוסיפה.
ממוצע: 7.5
כאמור, 2005 היא שנת המבחן הגדול.
--------------------

טנסי טייטאנס (11:5)
יכולת: 5
וגם זה רק בגלל כמה מפגנים שהזכירו מה היה פה פעם לא מזמן
מיצוי פוטנציאל: 8
אמרנו לכם את זה בתחילת העונה. בקבוצה הזו נפערו יותר מדי חורים, ואפילו המיומנות של המאמן ג'ף פישר לא יכולה כבר לכסות על זה. צריך להבין שערב העונה טנסי היתה כל-כך חנוקה מתחת לתקרת השכר, שאם הבעלים היה מזין את השחקנים להמבורגר זה היה גורם לאזעקה במשרדי הליגה לצפצף. היו כמה ניצחונות נאים – אחד על גרין ביי בחוץ ואחד על הג'אגס, גם בחוץ.
מגניבות: 8
יש לא מעט. הקווטרבק סטיב מקנייר מלך, ויהיה מאד חבל אם אכן יפרוש בתום העונה. מחליפו בילי וולק מסר להכי הרבה יארדים בשבע הפתיחות הראשונות שלו בהיסטוריה של הליגה (או במלים אחרות, הבנאדם תותחן וגורם לדברים לקרות). דרו בנט מתפתח לתופס מאד מגניב, כריס בראון הרץ הצעיר עושה רושם מאד מעניין, ובהגנה, כל החורים, יש כמה פליימייקרים ששווים כרטיס.
ממוצע: 7
הרגע שייפתרו בעיות התקרה, יחזרו הנפילים להפיל הרבה חללים.
--------------------

סן דייגו צ'ארג'רס (4:12)
יכולת: 9
אינדי, עם אותו ציון, נזקקה להארכה כדי לנצח את החזיזים אצלה בבית. לא ייאמן מה שהמאמן מרטי שוטנהיימר עשה מהקבוצה הזו, ועוד בלי תופס רציני באמת.
מיצוי פוטנציאל: 10
כאמור, לא ייאמן. דווקא יש כאן קורא אחד שחזה שהם עשויים להיות סליפר העונה (ואם הוא יכתוב מייל למערכת יתנצל על התנהגותו ויבטיח להיות ילד טוב גם נרשה לו לחזור ולהתפאר בזה באופן אישי), בניגוד לרוב הפרשנים כולל כל סגל וואלה! פוטבול שניבא להם עונה גרועה. אבל אני לא מכיר אף אחד שתיאר לעצמו שהם יבטיחו את אליפות הבית שלושה מחזורים לסיום. וואו.
מגניבות: 9
לאדייניאן טומלינסון הוא אחד הגדולים, דרו בריס הוא השחקן המשתפר של השנה, אנטוניו גייטס הוא סיפר סינדרלה שמשחק בקבוצה סינדרלה, וזה אומר מגניבות בריבוע.
ממוצע: 9.3
כאוהד ג'טס, החתום מעלה ממש לא שמח לפגוש דווקא אותם בסיבוב הראשון.
--------------------

דנבר ברונקוס (6:10)
יכולת: 7.5
יש פוטנציאל, אבל אין עקביות בגרוש, ואופי יש אולי בגרוש וחצי.
מיצוי פוטנציאל: 6
התעוררו בזמן וצריכים רק לנצח קבוצה שכבר נחה לקראת הפלייאוף כדי להיות שם גם. אם יפסידו, תורידו להם עוד נקודה, אפילו שתיים.
מגניבות: 5
צר לנו, אוהדי הברונקוס. מדובר בקבוצה עם המון מורשת, שגם עושה את הדאווין המתבקש מזה, אבל תכלס מצדיקה אותו על המגרש אולי פעם ב-. יש לה שני נציגים בפרובול ורק מיעוט זניח חושב שלשניהם מגיע להיות שם. כמעט חצי מהקוראים שלנו חושבים שלאף אחד לא. זה מסוג הדברים שיוצרים אנטי-מגניבות.
ממוצע: 6.16
לא מסכימים? תוכיחו. מול פייטון והחבר'ה ביום ראשון.
--------------------

קנזס סיטי צ'יפס
יכולת: 6
וגם זה רק בגלל שההתקפה בכל זאת לא רעה בכלל, ואפילו אדירה כשהכל דופק שם. ההגנה היא נייר טואלט והעובדה שהיא לא שופרה בגרוש מאשתקד היא מחדל שעליו צריך מישהו לתת את הדין.
מיצוי פוטנציאל: 6.5
הגנה מזעזעת היתה גם אשתקד, אז מה זה ההפרש בין 13 ניצחונות אז ושבע, גג שמונה השנה? הרבה מזל אז, המציאות הקשה השנה, אבל מזל מייצרים. חוצמזה, שנה שעברה ההגנה לפחות היתה אופורטוניסטית.
מגניבות: 7.5
פריסט הולמס מגניב, וטוני גונזאלס שחקן מעולה ומהנה, אבל אישית איכשהו נמאס ממנו. התופסים של הקבוצה הם בדיחה, ההגנה בעיקרון כנ"ל, אבל קו ההתקפה מדהים.
ממוצע: 6.6
נדמה שהחמיצו את חלון ההזד

NFC מזרח וצפון

פילדלפיה איגלס (3:13)
יכולת: 9
זה לא כולל את המשחק מול הראמס, שלא קבע שום דבר ולא כלל את הפותחים רוב הזמן. היו שתי רמות מעל שאר ה-NFC, וכשגרין ביי עשו קולות של לערער על כך, הם הושפלו נמרצות.
מיצוי פוטנציאל: 9. אמרו שקו ההגנה האחורי ייראה זוועה, אחרי עזיבתם של שני מגיני הפינה. הוא דווקא נראה מעולה ומיוצג בכבדות בפרובול. כבוד, אדון ריד. גם מההחתמה המדוברת של הפגרה הם הוציאו את המקסימום. רק בשביל זה שווה לקוות שהנשרים יעלו לסופרבול.
מגניבות: 9
ההתחמקויות של מקנאב הצלופח, התפיסות של טי.או., הקשיחות של טי.או. שממש לא בורח מתיקולים, הרבגוניות של ווסטברוק, חוכמת המשחק של בריאן דוקינס, האופורטוניזם הפלילי של ליטו שפארד והמפלצתיות הטהורה של ג'בון קרס. רוצים אותם בספורבול, ושטרל יחזור עד אז. (ולא, אנחנו לא מנסים לנחס. מקווים גם שלא).
ממוצע: 9
לגרוש שחסר פה ללירה קוראים עלייה לסופרבול. פעם רביעית גלידה?
--------------------

דאלאס קאובויס (10:6)
יכולת: 5.5
לא הרשימו אפילו לרגע. פשוט המיץ של הבינוניות המייבשת.
מיצוי פוטנציאל: 4
הקבוצה הזו היתה 6:10 אשתקד. לאיפה הלכה ההגנה? זה אותו מרסלוס וויילי שלפני שנתיים דיברו עליו כאחד מהקציונים ההגנתיים החמים בליגה? יבכי עלייכ. גם בהתקפה היה חושך, וזה שג'וליוס ג'ונס היה פצוע זה לא תירוץ לכלום. כשהיה להם צ'אנס להצטרף למירוץ העכברושים על המקום האחרון בפלייאוף בכל זאת, הם הפסידו לניו אורלינס בצורה מבישה.
מגניבות: 4
את ג'וליוס ג'ונס עושה רושם שיהיה כיף לראות, וגם ויני טסטוורדה הפתיע לטובה סך הכל, אבל הקבוצה הזו פשוט ייבשה עכוזים השנה.
ממוצע: 4.5
לראשונה לקחה קבוצה צעד אחורה בעונתו השנייה של ביל פארסלס כמאמנה. העונה הבאה תקבע את גורל הכהונה של הטונה בביג די.
--------------------

וושינגטון רדסקינס (10:6)
יכולת: 4
הגנה שווה ביותר, אבל התקפה פשוט מזעזעת וחסרת כל מעוף. ברונל הסריח את המגרש, פטריק ראמזי מקבל החלטות שגורמות למרדכי וענונו וטלי פחימה להיראות כאנשים ששוקלים את טובת עצמם לפני כל פעולה, קו ההגנה מחריד, קלינטון פורטיס איכזב ובענק...שנמשיך?
מיצוי פוטנציאל: 4
עם הגנה כזו, לנצח רק חמישה משחקים זה עצוב. ניהול המשחק היה גרוע.
מגניבות: 4
ההגנה מצילה את המצב במקצת, אבל רוב המשחקים של הקבוצה הזו היו פשוט משעממים השנה. קלינטון פורטיס שחקן מאד מגניב, אבל לא השנה.
ממוצע: 4
האם המשחק הותיר את ג'ו גיבס הגדול מאחור? מקצה שיפורים בעונה הבאה.
--------------------

ניו יורק ג'איינטס (10:6)
יכולת: 5
היו ניצוצות. היו ניצחונות על קבוצות סבירות (גרין ביי, מינסוטה), אבל קו ההתקפה הסריח וההגנה התגלתה כדקה כמו נייר ברגע שכמה כוכבים נפצעו.
מיצוי פוטנציאל: 6
יכול להיות שאם טום קוכלין לא היה מוציא לשחקניו את שמח החיים היה כאן עוד ניצחון או אפילו שניים, אבל בגדול זה החומר.
מגניבות: 5
אה. טיקי בארבר היה מצוין השנה, אבל מלבדו אין שחקן שהיה ממש כיף לראות בפעולה.
ממוצע: 5.3
יש פה בסיס למשהו, אבל האם הרס"ר המניאק טום קוכלין הוא הגנן שיהפוך את הזרעים לעץ פרי? נדון בזה בעוד כ-12 חודש.
--------------------

גרין ביי פאקרס (6:10)
יכולת: 7
בסדר, כזה כאילו, אבל ממש לא מלהיב. לפעמים זה מתחבר, אבל ממש לא מספיק, ולא נגד קבוצות טובות.
מיצוי פוטנציאל: 7
אנחנו לא התרשמנו מההצהרה "סופרבול או ימות העולם" של פארב, ולכן לא נחזיק את זה נגדו שזה ממש לא נראה ככה (למרות שהם בפלייאוף ומי יודע). זה פחות או יותר מה היה אמור להיות, אבל ההרתעה הביתית המשיכה להישחק קשות, אפילו בחורף.
מגניבות: 7.5
כן, כן, יאדה יאדה, ברט פארב אליל, אבל על כל פעם שיזכירו לנו את זה במקהלה נוריד עוד חצי נקודה. ג'בון ווקר נעשה תופס מצוין, ויש אפילו כמה שחקני הגנה שכיף לראות, אבל אהמן גרין איכזב השנה.
ממוצע: 7.16
זה בדיוק פרצופה של הבינוניות: הבזקי מצוינות, חרחורי עליבות, ובאמצע הרבה סתם.
--------------------

מינסוטה וייקינגס (8:8)
יכולת: 7
מדי פעם נראים כאילו כל העולם קטן עליהם. פעמים אחרות נראים כאילו לא לגמרי הסבירו להם איך המשחק הזה עובד.
מיצוי פוטנציאל: 4
וגם זה כי אנחנו נחמדים. יש כאלה שטוענים שסתם נטפלים למייק טייס, המאמן. אנחנו ממש לא נמנים עליהם. האיש מנהל משחק עלוב, ובכלל לא מתאים לתפקידו. לקבוצה יש פליימייקרים בכל עמדה. עם איך שגרין ביי נראתה השנה, מינסוטה היתה צריכה להבטיח את ראשות הבית במחזור 13 לכל המאוחר.
מגניבות: 6
יש הרבה דברים מגניבים במינסוטה. הקווטרבק דאנטה קולפפר, כשהוא חם, פשוט מדהים. אממה? האיש לא הכי חכם. רנדי מוס מסוגל לשרוף הגנות, אבל עדיין לא נראה שהוא באמת מחויב לג'וב שלו במשרה מלאה. יש לקבוצה פליימייקרים הגנתיים, אבל הם לא מתחברים ליחידה טובה. יש רצים טובים, אבל הם לא עושים את זה ברגע האמת. מה יהיה?
ממוצע: 5.6
האם הבעלים רד מקומבס החליט לתת למייק טייס עוד עונה, כי הוא מנסה להוריד את מחיר המועדון עד שיימצא מי יקנה אותו? בכל מקרה, קבוצות עם טונה פוטנציאל שיורות לעצמן ברגל (על המגרש ובמשרדי ההנהלה) זה איכסה.
--------------------

דטרויט ליונס (10:6)
יכולת: 6
היו הבלחות, אבל בסך הכל קבוצה פחות מבינונית. יש כמה חלקים, אבל הרבה יותר חורים, ובראשם בקווטרבק. ג'ואי הארינגטון לא עושה רושם שהוא "זה".
מיצוי פוטנציאל: 7.5. זה מה שיש, וזה מה שמוץ' הוציא. אם רוי וויליאמס לא היה נפצע עוד היו מתמודדים בטעות על פלייאוף ב-NFC החלש.
מגניבות: 8
רוי וויליאמס מלהיב, קווין ג'ונס יהיה תותח, מחזיר הבעיטות אדי דראמונד הוא אחד הטובים בביזנס. יש להם פוטנציאל מגניבות.
ממוצע: 7.16
בשנה הבאה אין יותר הנחות, מוץ' מותק.
--------------------

שיקאגו ברס (11:5)
יכולת: 4
פתחו רע, קצת חזרו, ואז קרסו סופית. נפצעו להם המון שחקנים, והטרייד שהביא את אוגונלייה במקום מרטי בו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

NFC דרום ומערב

אטלנטה פאלקונס (5:11)
יכולת: 8
לא צריך להסתנוור מדי מהמאזן היפה, אבל גם אי אפשר להתעלם ממנו לחלוטין. גם בנמושות צריך לדעת לשלוט. ההגנה הפתיעה באיכותה רוב הזמן, אבל איך שקנזס סיטי חגגו עליהם דרך הקרקע (שמונה ט"ד בריצה, שיא כל הזמנים) היה מאד חשוד.
מיצוי פוטנציאל: 9.5.
איש לא האמין שהם יסגרו את הבית שלושה שבועות לסוף, בטח ובטח לא בעונה שבה מייקל ויק די התקשה חלק גדול מהזמן. עבודה יפה, ג'ים מורה.
מגניבות: 8.5
החולצה של מייקל ויק היא הדבר הנמכר ביותר שקשור ל-NFL. זה נותן מושג כמה מגניב הוא. באורח פלא, גם את ההגנה כיף לראות. וגם את הטייט אנד אלג'י קראמפלר.
ממוצע: 8.6
האם נראה את הפנומן דופק את התעתועים שלו בריקוד הגדול? לא סביר, אבל זה גם מה שאמרו כשהוא הנחיל לגרין ביי הפסד פלייאוף ראשון אי פעם בבית.
--------------------

ניו אורלינס סיינטס (8:8)
יכולת: 7
התעוררו לאחרונה, בדיוק בזמן כדי לנצח בקרב לחיים ולמוות על מקום בפלייאוף בכל זאת לא לעלות (כמה טיפוסי). רוב העונה שיחקו רע. לא מתואם. לא חכם. לא.
מיצוי פוטנציאל: 4
הקבוצה הזו, על הנייר, שווה 10 ניצחונות אם לא יותר. רק נכות נפשית קשה לכל המעורבים בדבר מסבירה את זה שהם יתמודדו במחזור האחרון על השמיני שלהם – וגם זה בחסד, כי אטלנטה פתחה רגליים והשביתה הכוכבים במחזור הקודם.
מגניבות: 6
כשארון ברוקס טוב, הוא מלהיב. מייקל לואיס אחלה מחזיר בעיטות. ג'ו הורן תותח ודיוס מקאליסטר סוס. אבל החרפנה שלהם משביזה.
ממוצע: 5.6
ג'ים האסלט חייב לעוף. החבורה הזו צריכה רס"ר משמעת שגם יודע פוטבול.
--------------------

קרוליינה פנת'רס (9:7)
יכולת: 7.5
בחצי הראשון, זוועת אלוהים. בחצי השני, זוועת אלוהים לשחק נגדם.
מיצוי פוטנציאל: 8
היה יכול להיות יותר גבוה, אילולי הקריסה בחצי הראשון, ואילולי היום הרע במשחק הקובע מול ניו אורלינס. אבל להתאושש מפתיחה של 7:1 בלי התופס הבכיר, בלי שלושת הרצים הבכירים, בלי שחקן ההגנה הטוב ביותר...ג'ון פוקס מאמן מדהים.
מגניבות: 8.5
ג'ייק דלהום קווטרבק מגניב. מוחסין מוחמד תופס של מהלכים גדולים, ההגנה טורפת אנשים. כיף לראות.
ממוצע: 8
יש כאן אחלה קבוצה, אבל כנראה שלא הרבה יישאר ממנה אחרי הפגרה.
--------------------

טאמפה ביי באקנירס (11:5)
יכולת: 6
פתחו עם ארבעה הפסדים ונראו כמו החוף בפוקט אחרי הצונאמי. מאז חזר הכבוד העצמי, הגיע בריאן גריסי שתפס בשתי ידיים את ההזדמנות להחיות את הקריירה, וזה נגמר עוד איכשהו נסבל.
מיצוי פוטנציאל: 7
זה מה שהסגל הזה שווה, פחות או יותר.
מגניבות: 6.5
החתום מעלה מחבב את בריאן גריסי, ואת דריק ברוקס תמיד כיף לראות, ומייקל קלייטון הולך להיות תותח, אבל בסך הכל טאמפה קבוצה אפורה ומייבשת השנה.
ממוצע: 6.5
יש פה איכויות פזורות, אבל זה לא מתחבר לכלום. סתם קבוצה אפורה.
--------------------

סיאטל סיהוקס (7:9)
יכולת: 7
בשלושת המחזורים הראשונים הם נראו נהדר. ואז קורן "אני אפס" רובינסון וחבריו חזרו לשמוט תפיסות בטוחות, ואילולי שון אלכסנדר בכלל היו מתכננים על בחירת דראפט גבוהה.
מיצוי פוטנציאל: 4
ביזיון אטומי. הם היו הבחירה האופנתית לשלוט ב-NFC ולרוץ לסופרבול. גם אנחנו נפלנו בפח. יהיו בפלייאוף, אבל אם עושים שם משהו אנחנו מאד מאד נופתע. יאללה הולמגרן לך הביתה.
מגניבות: 6
שון אלכסנדר נפלא, וצמד התאקל-גארד וולטר ג'ונס וסטיב האצ'ינסון גם, אבל חוץ מזה כולם שם מבאסים. אנטי ווינריות יכולה, לעתים רחוקות, לכבוש לבבות, אבל לא איך שציפורי הים עושות את זה.
ממוצע: 5.6
יכולים להיות קבוצה מגניבה ומפחידה, אבל עד שהם יעשו את זה, זה יישאר הציון.
--------------------

סט. לואיס ראמס (8:8)
יכולת: 7
יש מספיק פליימייקרים, זכר לקבוצות הגדולות של השנים האחרונות, כדי לנצח משחקים פה ושם, אבל הם משחקים רע רוב הזמן.
מיצוי פוטנציאל: 4
איזה כיף שיש מייק טייס. ככה מייק מארץ יכול להגיד שהוא לא המאמן המחורבן בליגה. האיש מתאם התקפה בחסד עליון, אבל לא יאומן כמה שהוא גרוע במדרגה הבאה.
מגניבות: 7
טורי הולט תופס נפלא, אייזק ברוס שועל זקן וחכם, אבל עצוב לראות את מרשל הופך לסתם עוד שחקן, מארק בולג'ר ככה בסדר ויש כמה פליימייקרים מלהיבים בהגנה, אבל הסך הכל עצוב לעומת מה שהיה לא מזמן.
ממוצע: 6
מההצגה הטובה ביותר בתבל נשאר רק התחת של מייק מארץ. יש הרבה כישרון, אבל אין דבק.
--------------------

אריזונה קארדינלס (10:6)
יכולת: 6
דניס גרין מרכיב שם הגנה משהו דליקטס. בשביל התקפה הוא צריך קווטרבק של בני אדם ושכל התופסים יהיו בריאים. גם רץ אחורי טיפה פחות עתיק מאמיט סמית', עם כל הכבוד, לא יזיק.
מיצוי פוטנציאל: 7
לא התעלו על עצמם, אבל גם לא אכזבו נורא. במיוחד בהתחשב בזה שאנקואן בולדין נפצע, 5-6 ניצחונות לסגל הזה הם מאזן סביר מאד.
מגניבות: 7
עד לפני שנה זו היתה הקבוצה הדלוחה בליגה – בלי אוהדים, בלי אווירה, ובדרך כלל בלי כישרון (כשכבר היה, הוא תמיד ברח בהזדמנות הראשונה). אבל עם תופסים מלהיבים והגנה רצינית, יש פה אשקרה סימנים לקבוצת פוטבול.
ממוצע: 6.6
הפגרה הזו תכריע את גורל הכהונה של דניס גרין בקבוצה. הרכבה נכונה של הפאזל תביא התמודדות על פלייאוף.
--------------------

סן פרנסיסקו 49' (14:2)
יכולת: 2
הצורה שבה בני הזוג יורק הורסים כל חלקה טובה במועדון היא פשוט לא תיאמן. אין קווטרבק, התופסים בינוניים במקרה הטוב, קוואן בארלו הוא אולי השחקן המאכזב של השנה, ההגנה פרוצה לכל רוח...רק רוח לחימה (מעוררת הערכה כשלעצמה) השאירה כמה משחקים צמודים, אחרת היו עוד כמה תבוסות.
מיצוי פוטנציאל: 6
אין פה חומר, אבל להוציא רוח הלחימה של השבועות הראשונים, גם לא עושה רושם שכל מאמן מהרחוב היה עושה פחות. דניס אריקסון מאמן משעמם ונטול מעוף – מאד מתאים למשפחת יורק.
מגניבות: 1
וגם זה על חסד נעורים וזיכרונות ממונטנה, יאנג, אואנס

אל תלכו רחוק מדי

במהלך כל השבוע יעלו כאן הכתבות השונות של פרוייקט סיכום העונה. עבדנו, בישלנו, אז כדאי שתגמרו מהצלחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully