וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת בנק המזרחי תעניק מענק מיזוג בגובה חצי משכורת למרבית עובדי הבנק - בעלות כוללת של 17 מיליון שקל

עינב בן יהודה

6.1.2005 / 11:50

גובה המענק הינו אחד הנושאים עליהם לא הגיעו ועד העובדים והנהלת הבנק להסכמה; את המענק יקבלו גם עובדי בנק טפחות שנענו לתוכנית הפרישה; לתוכנית, המציעה פיצויים בגובה 250%, נענו עשרות בודדות של עובדים



הנהלת בנק המזרחי הודיעה היום כי תעביר כבר בימים הקרובים מענק מיזוג בגובה חצי משכורת למרבית עובדי הבנק, בעלות כוללת של 17 מיליון שקל. את המענק יקבלו גם עובדי בנק טפחות שנענו לתוכנית הפרישה שהציעה ההנהלה לפני כשבוע. לתוכנית זו, המציעה פיצויים בגובה 250%, נענו עשרות בודדות של עובדים.



ועד עובדי בנק המזרחי וועד עובדי בנק טפחות, המיוצג כעת על ידי ועד המזרחי, מנהלים מאבק נגד ההנהלה בנוגע לזכויותיהם. בוועד המזרחי רוצים להבטיח את זכויות העובדים לאחר השלמת המיזוג. אחד הנושאים שבמחלוקת הינו גובה המענק שיינתן לעובדים. בדיונים שנערכו בין הצדדים הציעה הנהלת הבנק מענק בגובה חצי משכורת, אך ועד העובדים דרש מענק גבוה יותר. נושאים נוספים עליהם אין הסכמה בין הצדדים הינם שיבוץ מחדש של עובדים והסכמי פרישה.



מהנהלת בנק המזרחי נמסר היום כי מענק המיזוג המיוחד מהווה רק הטבה אחת מיני רבות, המופיעות בהסכם המיזוג שכבר נוסח, הוסכם וטרם נחתם בין ההנהלה לוועד העובדים. בין השאר הציעה ההנהלה להימנע מפיטורים כלכליים לתקופה של ארבע שנים.



במכתב ששיגר היום לכל העובדים והמנהלים בקבוצת המזרחי, כותב, בין השאר, המנכ"ל אלי יונס: "הצלחתו של המיזוג תלויה בנו, ובמידת ההירתמות והמחויבות של כל אחת ואחד מאיתנו להשגת מטרותיו ויעדיו. הנהלת הבנק רואה בכם, עובדים ומנהלים, הציר המרכזי, המפתח להצלחת המהלך החשוב הזה. כפי שהתחייבה, מעניקה ההנהלה מענק מיוחד בגין המיזוג בגובה חצי משכורת י"ג, לעובדים ולמנהלים בבנק ובחברות-הבנות. המענק, שיופקד לחשבונכם בימים הקרובים, מהווה מחווה מיוחדת וסימן של רצון טוב, בתחילתה של שותפות-אמת, בפתחו של עידן חדש בבנק".



ועד עובדי בנק המזרחי מסר כי הוא מברך על המענק, אך הדגיש כי במאבק בהנהלה נמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully