וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתחה תערוכת מוצרי האלקטרוניקה השנתית בלאס וגאס: כ-2,400 חברות יציגו מוצרים ל-120 אלף איש

סוכנויות הידיעות

6.1.2005 / 13:10

בתערוכה יציגו חברות ותיקות ומוכרות כמו מיקרוסופט, אינטל וסוני - לצד חברות חדשות; המוצרים ינועו בין מכשירים מסורתיים כמו מצלמות ועד לשירותי אלחוט מתקדמים



בלאס וגאס נערכת השבוע התערוכה הבינלאומית למוצרי אלקטרוניקה - "CES?. התערוכה צפויה למשוך למעלה מ-2,400 מציגים ו-120 אלף מבקרים - התערוכה השנייה בגודלה בתחום לאחר CeBIT בגרמניה. התערוכה השנה תכלול כצפוי חברות כמו מיקרוסופט, אינטל, היולט פקרד (HP) מתחום המחשוב, וחברות כמו סוני, ומצושיטה מתחום מוצרי האלקטרוניקה. את נאום הפתיחה של התערוכה נשא לא אחר מאשר ביל גייטס, יו"ר מיקרוסופט.



המוצרים שיוצגו ינועו מתחומים מסורתיים יותר כמו מצלמות ומדפסות, ועד לשלל מוצרים משוכללים המאפשרים נשיאת הבית על הגב - כמו DVD נייד, נגני מולטימדיה ושירותי אלחוט מתקדמים.



למרות מספר המציגים העצום, מספר המבקרים דווקא קטן יותר מאשר בשנה שעברה, אז ביקרו בתערוכה כ-130 אלף איש. התערוכה אינה פתוחה לקהל הרחב, אלא רק לבעלי קשר לתעשיית מוצרי האלקטרוניקה.



בתערוכה ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרים. פופולריות במיוחד טלוויזיות בעלות מסכים דקים - ניתן לראות מוצרים של יצרניות ותיקות בתחום כמו פנסוניק, סמסונג אלקטרוניקס ותומסון, אך גם חברות חדשות ובלתי מוכרות. יש מגמה ברורה בקרב החברות לייצר טלוויזיות שטוחות יותר, גדולות יותר ובעלות רזולוציה טובה יותר.



גם תחום מערכות המוסיקה חוגג בתערוכה - מלבד מערכות הסטריאו, הרמקולים, מקלטי הרדיו וכולי, מרגישים את פריחת תחום הנגנים הניידים. אמנם אפל היא המובילה הברורה בתחום, אך מלבד ה-iPod שלה ניתן לראות מוצרים של חברות אחרות רבות, וכן מוצרים נלווים לשלל המכשירים. מתחילים לבצבץ גם יותר ויותר נגני מולטימדיה ניידים. AMD למשל, תציג שבב חדש המיועד באופן ספציפי למטרה זו, והוא חסכוני יחסית בצריכת האנרגיה שלו - תכונה חיונית למכשירים ניידים מבוססי סוללות.



ואם כבר מדברים על סוללות ועל חשיבותן בכל סוגי המכשירים הניידים, כדאי לציין שבתערוכה ניתן למצוא שלל טכנולוגיות חדשות המגדילות את אורך חיי הסוללה, ומקלות על הטענתה מחדש.



תחומים נוספים שפורחים בתערוכה הם רשתות אלחוט המאפשרות העברת תכנים במגוון מדיות או טכנולוגיות המאפשרות העברת מולטימדיה באינטרנט באיכויות ובקצבים גדולים יותר. מוצגות גם טכנולוגיות לאוטומציה של מוצרי החשמל בבית ושילוב בין המערכות האלקטרוניות השונות בבית.



אם כי תצוגת ה-DVD בתערוכה נרחבת, ניתן למצוא כבר את הדור הבא של תקנים דיגיטליים - טכנולוגיית בלו-ריי דיסק וטכנולוגיית HD-DVD המסוגלות להכיל יותר מ-20 ג'יגהבייט בדיסק יחיד. וגם בתחום ה-DVD כבר יש מכשירים ניידים, באמצעותם אפשר לראות סרט תוך כדי הליכה עם הכלב, למשל.



תחום הטלפונים בהחלט לא נעדר מהתערוכה - יוצגו בה דגמים משוכללים יותר של מצלמות טלפונים, מערכות GPS מתוחכמות המותקנות בסלולר, ושיפרוים נוספים המסתמכים על טכנולוגיית הדור השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully