וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילי פוד: מחזור המכירות גדל בשנת 2004 בכ-22%; חברה בת נערכת לרכישת חברת מזון אתני בארה"ב

שמוליק ינאי

6.1.2005 / 16:25

חברת הבת וילי אינטרנשיונל, המרכזת את פעילות שיווק מוצרי המזון, מדווחת כי ברבעון האחרון של השנה גדלו היקפי המכירות ב-9% יחסית לרבעון המקביל אשתקד



חברת וילי פוד הודיעה כי מכירות החברה הבת וילי פוד אינטרנשיונל, הנסחרת בנאסד"ק ומרכזת את כלל פעילות הליבה של וילי פוד, הגדילה את היקף מכירותיה בשנת 2004 בכ-22%. יוסי ויליגר, מנכ"ל חברת וילי פוד, אומר כי המכירות גדלו בכל הענפים: "הגדלנו את המכירות גם בארץ וגם את המכירות בחו"ל".



עוד מדווחת החברה כי ברבעון האחרון של השנה צמח היקף המכירות בכ-9% יחסית לרבעון המקביל אשתקד. יוסי ויליגר מציין כי מדובר בצמיחה רב שנתית וכי בשנה הבאה צפויה החברה לרשום גידול נוסף בהכנסות עם פתיחת שווקים חדשים בחו"ל.



לפני כחודש דווח כי וילי פוד אינטרנשיונל תרכוש כ-51% מחברת יבוא ושיווק של מוצרי מזון אתניים, מהמובילות בארה"ב, תמורת הלוואת בעלים בהיקף של כ-4.5 מיליון דולר. לחברה הנרכשת, שמשווקת את מרכולתה בעיקר לרשת סופרמרקטים בחוף המזרחי של ארה"ב כמו וולמארט ושופ-רייט, היקף מכירות של כ-40 מיליון דולר. העסקה עדיין תלויה בבדיקת נאותות ותנאים מתלים משפטיים אחרים.



החברה נחשבת לשנייה בגודלה בשוק המזון האתני בארה"ב, המוערך במיליארדי דולרים לשנה. המותג המוביל בתחום הוא חברת גויה, המגלגלת כמיליארד דולר מכירות בשנה. מוצרי החברה, מפסטה ועד רטבים, פונים לשוק ההיספני, הספרדי והאיטלקי בארה"ב. צבי ויליגר, מבעלי וילי פוד, התקשה להסתיר אז את סיפוקו מהעסקה: "מדובר בחברה שחברת ברוקרים בנאסד"ק שנהרסה רכשה אותה פעמיים והשאירה חור בהון העצמי. אנחנו נחליף את הבעלים בהלוואה של 4.5 מיליון דולר, כך שעבורנו זה מחיר מצויין".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully