וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט הורה על עיכוב הליכי מכירת דירתו של היהלומן אברהם קייזמן בסביון

תמרה לב

6.1.2005 / 16:30

הליכי מכירת הנכס החלו בעקבות טענת בנק המזרחי לחוב של קייזמן, אביו של עדי קייזמן, בעלה של עופרה שטראוס, בגובה כ-1.2 מיליון דולר



בית המשפט המחוזי בתל אביב הורה על עיכוב הליכי מכירת דירתו של היהלומן אברהם קייזמן בסביון. עיכוב הביצוע ניתן לאחר שראש ההוצאה לפועל דחה את בקשתו של קייזמן לעיכוב ההליכים. קייזמן, באמצעות עו"ד אילן בומבך ושרי אברמוב, הגיש בקשת רשות ערעור על החלטת ראש ההוצל"פ. בית המשפט קבע כי הבקשה תידון בחודש פברואר, והורה על עיכוב הליכי מכירת הבית עד לדיון.



הליכי מכירת הנכס בסביון החלו בעקבות סכסוך בין קייזמן לבנק המזרחי סביב חוב נטען של קייזמן לבנק. הבנק טוען כי לאברהם קייזמן, אביו של עדי קייזמן, מי שמוכר כבעלה הטרי של עופרה שטראוס, חוב בגובה של כ- 1.2 מיליון דולר. קייזמן מכחיש את החוב הנטען, וטוען כי חובותיו היו במסגרת האשראי הרחב שניתן לו על ידי הבנק.



על פי טענותיו של קייזמן, הבנק פנה למימוש החוב, מימש יהלומים של קייזמן בשווי של כ- 400 אלף דולר, ואף פנה להוצאה לפועל על מנת למכור את דירתו של קייזמן בסביון. שווי הדירה, על פי כתבי הטענות, כ- 1.3 מיליון דולר. קייזמן טוען, כי הנכס שווה יותר מכפי חובו לבנק, וכי אם טענותיו יתבררו כלא נכונות יוכל הבנק לפרוע את החוב על ידי מכירת הבית (בר"ע 3267/04).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully