וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נתניה שוב במקום הראשון

8.1.2005 / 17:12

הקבוצה של עטר הסתפקה ב-1:3 על רמת השרון ותפסה את ההובלה על חשבון הירושלים שהפסידו אתמול. גם כפ"ס מתקרבת

השערים היחידים שהובקעו במשחקי יום שבת במחזור ה-16 בליגה הלאומית הגיעו מה'קופסא' בנתניה, שם ניצחה המארחת את ניר רמת השרון 1:3 ועלתה למקום הראשון בטבלה, על חשבונה של הפועל ירושלים, שהפסידה אתמול להפועל עכו. נתניה מוליכה כעת את הליגה עם 30 נקודות, נקודה אחת יותר מהפועל ירושלים.

הפועל עכו - הפועל ירושלים 1:3

הפועל עכו, שתמיד נראית טוב בבית, הסתדרה מצויין עם המוליכה הגאה מירושלים שהגיעה אחרי ניצחון נאה 0:2 על עירוני ראשל"צ, הנאבקת איתה בפסגה. באמצע השבוע הודחו חניכיו של מישל דיין מגביע הטוטו אחרי שהפסידו למכבי נתניה ועכשיו אפילו עכו רחוקה ממנה שבע נקודות בלבד.

שי אהרון דווקא העלה את הירושלמים ליתרון בדקה ה-39, אבל במחצית השניה החלה עכו לפרק את ההגנה של מישל דיין והגיעה להזדמנות כמעט בכל התקפה. רפי כהן כבש ראשון בדקה ה-60, קובי חסן הפך את התוצאה בדקה ה-78 ואחמד סבע סגר עניין בתוספת הזמן.

הכח רמת גן - הפועל כפר סבא 3:1

הכח רמת גן, שהפכה ללהיט של הליגה עם ארבעה ניצחונות בחמישה האחרונים, הפסידה דווקא בבית, לקבוצה שהחליפה אותה במדד הקבוצה החמה. חניכיו של אלישע לוי סגרו ניצחון שלישי תוך שבוע, 2 בליגה ואחד בגביע הטוטו, עם ניצחון במשחק בו הם שלטו לכל אורכו.

הכח היתה זו שעלתה ראשונה על הלוח, עם שער מפנדל של דודי ליברמן. אבל כפ"ס, ששיחקה ללא הקפטן החולה אייל משומר, התעוררה מהר והצליחה להשוות עוד במחצית הראשונה עם שער של ווישאן אלכסיס הארגנטינאי, שהיה במקום הנכון לאחר בעיטה ראשונה של קקון שנהדפה ע"י השוער. במחצית השניה קקון הוסיף לעצמו צמד (54 ו-64) אופייני עם שערים קלים מחמישה מטרים וסגר עניין. בתוספת הזמן הורחק קובי ראובן מכפ"ס בכרטיס צהוב שני על ביזבוז זמן.

מכבי נתניה- ניר רמה"ש 1:3

איברהים עבדול ראזק העלה את נתניה ל-0:1 בדקה ה-30. 10 דקות מאוחר יותר, חיים שאבו הפתיע מרחוק את אבי פרץ בשער יפהפה והישווה ל-1:1. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, קיבל לירון וילנר כדור על סף הרחבה וכבש את השער היפה במשחק, 1:2 לנתניה. רמת השרון המשיכה ללחוץ במחצית השנייה, אבל לא הצליחה להשוות. במקום זה, היא ראתה את אורן ניסים מנצל בדקה ה-61 עירבוביה ברחבה כדי לכבוש מ-5 מטרים ולקבוע את התוצאה הסופית, 1:3 לנתניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

יתר המשחקים

בשני המשחקים הנוספים היום לא הובקעו שערים. האחרונות הפועל רעננה וצפרירים חולון סיימו ב-0:0 וממשיכות להיות מסובכות עמוק בתחתית. עירוני ראשל"צ פיספסה הזדמנות לעלות למקום השלישי אחרי שסיימה ב-0:0 מול הפועל קרית שמונה.

המחזור ה-16 יושלם ביום שני במשחק בין אחי נצרת, שמנסה להיחלץ מהתחתית למכבי הרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully