וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם: עונג צרוף בבורקס יוון

26.11.2013 / 7:50

בכל פעם שהמונית מגיעה לאזור יהוד, ברור שזה יגמר בבורקס המושלם עלי אדמות. בורקס יוון הוא תענוג לא זול, אבל שווה לשלם עבור אושר צרוף של טעמים בפילאס קטנטן ומענג

בעבר הלא רחוק הייתי לקוח מועדף בכול בורקסייה באזור מגורי. בעלי המקום זיהו את המונית שלי מרחוק. נהגתי לעצור בחטף, רץ פנימה כאחוז חולשה ופחד, שמא הבורקס יגמר ויעלם, שולף שקית נייר קטנה. אחזתי במטבע של חמישה שקלים בלבד מתוך נסיון להגביל את עצמי בסכום, מרוב שהרביתי להגיע, פעמים רבות ויתרו לי על חריגות במשקל. כן, הייתי שמן עד למאוד. בשעות הערב זה היה מביך ומבזה, הייתי מגיע לפלטת הבורקסים, מסתכל על הבורקסים ומנסה לנחש מי הכי טרי בחבורה. לעסתי הכול תוך כדי שכנוע עצמי קשה וחמור. ועכשיו, שאלה כנה, מכירים את המצב הזה? מי שיגיד שלא, שקרן.

בורקס יוון. קובי רובין
הריח לבדו יכול לגרום לתאונה. בורקס יוון/קובי רובין

את בורקס יוון אני מכיר שנים. עד עכשיו שמרתי את המקום לעצמי, למה לקלקל. גם לא ידעתי על מה אכתוב - הרי הבורקס שלהם מושלם. במשך שנים סחבתי אתי לקוחות למקום, מבטי הפליאה הכו בי דרך המראה במונית. אגב, חובה לזכור שכשאתם לוקחים לדרך ולא סוגרים את השקית, הקריספיות העדינה של העלים הדקיקים יכולה להיפגע והריח לבד יכול לגרום לתאונה. במשך השנים סיגלתי הרגל להניח את מגש הקרטון בתא המטען של המונית מחשש התקף בליסה בלתי נשלט.

את המקום מנהלים כבר שנים איציק, משה ואלכס בתיאום ואחידות מפתיעה עם עוד צוות עובדים מקצועי ואדיב, ללא טיפת עצבים. חוץ מהם, ישנו צוות הבנות המקסימות שעסוקות במלאכת מחשבת זעירה של קיפול עדין ומהיר בכל שעות היום. פה מגישים את מה שעושים ומהר. בחודש האחרון יצא לי לעבור ליד יהוד פעמיים בשבוע, הבעיה היא שכל פעם שהתקרבתי לצומת של נווה מונוסון, המונית משכה אותי בחדות לבורקס יוון. ניגשתי אל המקום עם 15 שקלים בלבד בכיס, עבור אושר צרוף של טעמים בפילאסים קטנטנים. את הבורקסים אכלתי 10 דקות בלבד אחרי שקופלו ונכנסו לתנור. מדובר בבורקס תרד בין הכי טעימים שיש בארץ אם בכלל. אלו פילאסים קטנטנים מענגים מלאי טעם וריח מהפנטים, אם אתם חובבי בורקסים, אתם חייבים ללכת לאכול בבורקס יוון.

הטעם של הבורקסים במקום משכיח את טעמם של הבורקסים הנחותים. אתה נשבה בקסמי הקיפול העדינים והופך לעוד אחד מהלקוחות הקבועים של המקום. יש במקום את המבחר המעולה הקבוע עם הטעמים הרגילים, ולקראת סופשבוע איציק טורח ומכין גם חצילים עגבניות ועדיין מכין את המנה הקבועה ללקוחות המכורים. להזכירכם, מדובר פה בפנינה של מקום, הבורקס הכי טעים בארץ. אבל קחו בחשבון, בהתאמה מלאה, גם בין הכי יקרים שיש. ועדיין, הכי שווה מבחינת התמורה, עדיף באמת לאכול פחות, אבל שיהיה מעולה.



בורקס יוון . רחוב הוורדים 13 יהוד. 03-5363531. כשר למהדרין, חת''ם סופר. שעות פתיחה: א'-ה' 06:00-20:00 ו' 06:00-13:00


אוכל רחוב: אוכל טריפוליטאי של בית
המונה טועם: אוכל דרכים אמיתי בבאגט
לכל הטורים של אוכל רחוב

בורקס יוון. קובי רובין
פנינה של מקום. בורקס יוון/קובי רובין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully