וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאני אערבב?

נימרוד בן משה

8.2.2006 / 12:10

אוהבים לבשל אבל שונאים לערבב? Stir Chef יערבב בשבילכם את האוכל בזמן שאתם מתפנים לדברים חשובים יותר

פעם ממש לא אהבתי לבשל, כל העניין הזה של לעמוד מעל סירים חמים ולעבוד קשה רק בשביל לאכול בסוף מעולם לא עשה לי את זה. עד שראיתי את תוכנית הבישול של 'פלויד', הקשיש הבריטי האלכוהוליסט שמסתובב בעולם ומבשל. פלויד לימד אותי שהדבר הכי חשוב בזמן הבישול הוא לשתות יין – והרבה!

מאז אני דואג תמיד למלא לי כוס גדולה של יין בכל פעם שאני נכנס לבישולים רציניים והכל נראה אחרת. הבעיה היחידה שנשארה לי עם כל עניין הבישולים היא המתכונים שמצווים עלי "לערבב היטב", היות ואני חצי גרמני קשה לי שלא לקחת את הפקודה הזו בצורה קיצונית. כשאומרים לי לעברבב היטב אני עומד מעל הסיר ובוחש בו כאילו אין מחר, עד שכואבות לי הידיים.

כעת נתקלתי, במהלך מסעי באינטרנט, במכשיר קטן וחכם שיאפשר לי לשתות הרבה יותר ממה שאני רגיל, וזה תמיד טוב. המכשיר, שנקרא Stir Chef, מתלבש על כל סוג של סיר ודואג לערבב את תוכנו באופן יסודי וללא הפסקה, כך הידיים שלנו מתפנות לעשות דברים אחרים (להלן: לשתות).

ל-Stir Chef יש שלוש זרועות שנמתחות לצדדים ותופסות את צידי הסיר, במרכז ישנו מוט שנכנס אל תוך הסיר ובסופו יש זרועות פלסטיק המסתובבות ומערבבות את התבשיל. הזרועות מגיעות ממש עד לתחתית של הסיר כך שלא צריך לדאוג שמא התבשיל יישרף תוך כדי ערבוב.

המכשיר פועל על סוללות רגילות והוא מספק כ-5 שעות ערבוב רציפות של תבשיל סמיך, כמו ריזוטו, למשל, ועד 10 שעות רציפות בתבשילים דלילים יותר כמו מרקים או רטבים.

המחיר? 20 דולר בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully