וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקנון

4.8.2009 / 16:32

1. הגדרות

חברת וואלה! תקשורת בע"מ ("וואלה!") בשיתוף עם חברת שופרסל (להלן יחדיו: "החברות") מקיימת מבצע מתכונים נושא פרסים שתנאי ההשתתפות בו מפורטים בתקנון זה ("המבצע מתכונים").

2. פרשנות

2.1. בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה כלשהי בין הוראות תקנון זה לבין פרסומים אחרים כלשהם בכל מדיה שהיא בדבר המבצע, תגברנה הוראות תקנון זה.
2.2. בתקנון זה השימוש הינו בלשון זכר לצורכי נוחות בלבד וכולל גם פניה בלשון נקבה ו/או רבים.
2.3. החלוקה לסעיפים וכותרות הסעיפים הינם לשם נוחות בלבד ולא ישמשו לצורכי פרשנות.

3. השתתפות במבצע מתכונים

3.1. המעוניינים להשתתף במבצע מתכונים יכנסו לאתר המבצע מתכונים וימלאו את פרטיהם בהתאם להוראות המופיעות באתר המבצע מתכונים.
3.2. ההשתתפות כרוכה, ביו היתר, במילוי ומסירת פרטים מדויקים, עדכניים ומלאים (שם מלא,כתובת מלאה הכוללת עיר, רחוב, מס' ומיקוד ומס' טלפון) באם השתתפותך הינה בניגוד לאמור בתקנון זה ו/או בניגוד לתנאים ו/או לתקנונים הכלליים ו/או לכל תקנון רלוונטי אחר ו/או אם הפרטים שמסרת הנם חסרים, בלתי מדויקים, או בלתי מעודכנים ולא תהיה זכאי לכל פיצוי ו/או שיפוי בגין כך.

4. המבצע מתכונים

4.1. מבצע המתכונים יחל בתאריך 8/9 יסתיים בתאריך 1.9.09("תקופת המבצע מתכונים").
4.2. החברות לא תהינה אחראיות לכל פעילות הקשורה למבצע מתכונים לאחר סיומה של תקופת המבצע מתכונים. החברות שומרות לעצמן את הזכות לשנות את מועד סיום תקופת המבצע מתכונים, להקדימו או להאריכו, ללא הודעה מראש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

5. הזמנת משתתפים

5. במהלך תקופת המבצע יוזמנו המשתתפים לשלוח מתכונים, משתתף אשר שלח מתכון במהלך תקופת המבצע יכלל במאגר הזוכים הפוטנציאליים, על-פי החלטת המערכת, שופרסל ומשרד הפרסום("המאגר").

6. הפרסים ובחירת הזוכים

1. להלן רשימת הפרסים לזוכים במבצע מתכונים, כהגדרתם להלן:
a. "פרס 1" –צילום המתכון עם השף חיים כהן המתכון יבחר מכלל הגולשים שישלחו מתכונים לכתובת המייל שתפורסם
b. "פרסי משנה" - תלושי קנייה בסך 300 ¤.
6.1. מבין המשתתפים שישלחו מתכונים יזכו בפרס הגדול 3 משתתפים אשר שלחו את המתכונים הטובים ביותר על פי שיקול המערכת ושופרסל ("פרס ראשון"). הזוכים מתחייבים להגיע לסט הצילומים באזור המרכז במועד שימסר להם. במידה והגולש לא יוכל להגיע במועד יוותר על זכיתו .
6.2. מבין המשתתפים שישלחו מתכונים יזכו בפרסי המשנה , 15 משתתפים, אשר שלחו את המתכונים הטובים ביותר על פי שיקול המערכת ומשרד הפרסום ("פרסי משנה"). הפרס ישלח לכתובת שתימסרו בהרשמה, ע"י משרד הפרסום
6.3. הפרסים יחולקו עלפי שיקול דעתן הבלעדי של החברות ובכפוף למלאי הקיים, החברות לא מתחייבות לפרס ספיציפי, ולזוכים לא תהא כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה בקשר לכך.
6.4. ההודעה לזוכים בפרסים תימסר על פי שיקול דעתן הבלעדי של החברות באחד (או יותר) מן האמצעים הבאים: דואר, טלפון, דואר אלקטרוני בסמוך לתום תקופת המבצע מתכונים.
6.5. לא אותרו הזוכים המקוריים בתוך 24 שעות וזאת חרף מספר ניסיונות סבירים לאתרם ו/או לא עמד הזוכה המקורי באחד או יותר מהתנאים הקבועים בתקנון זה, יועבר הפרס למשתתף הראשון בזמן לאחר הזוכה המקורי במאגר ("הזוכה החלופי"). במקרה זה זכאותו של הזוכה המקורי תהא בטלה.
6.6. כל משתתף יוכל לזכות בפרס יחיד בלבד, היה ומשתתף זכה ביותר מפרס אחד יוותר על זכייתו הנוספת בפרס .
6.7. הפרסים הינם אישיים למשתתפים הזוכים בלבד, ואינם ניתנים להסבה, לשינוי, להחלפה או להמרה, לא בכסף ולא בשווה כסף ולא בכל פרס או מוצר אחר.
6.8. החברות שומרות לעצמן את הזכות להוסיף, לגרוע ולשנות את הפרסים ולהציע פרסים חלופיים, על פי שיקול דעתן הבלעדי.
6.9. ההשתתפות במבצע המתכונים וזכייתם של המשתתפים בפרס עשויים להיות מסוקרים באמצעי תקשורת שונים, לרבות אך לא רק לצורך קידום מכירותיהן של החברות, ובהשתתפותו במבצע מתכונים מביע המשתתף את הסכמתו לסיקור זכייתו ברדיו ובעיתונות ו/או בכל מדיה אחרת כפי שהחברות תמצאנה לנכון.
6.10. החברות שומרת לעצמן את הזכות לעכב ו/או לבטל את הזכייה מכל סיבה שהן מוצאת לנכון אם על פי שיקול דעתן הבלעדי יש בהתנהלות המשתתף במשחק משום הפרה של הוראות תקנון זה ו/או הדין.

7. כללי

7.1. תקנון זה מסדיר את תנאי ההשתתפות במבצע מתכונים והינו חוזה לכל דבר ועניין. התקנון ממצה את זכויות וחובות הצדדים ועצם ההשתתפות במבצע מתכונים, מהוה הסכמה מלאה לכל האמור בו.
7.2. יובהר, במידה ומסיבה כלשהי (לרבות כשלים טכניים ואחרים אשר אינם בשליטת המשתתף) לא יקלטו פרטי הזוכים ו/או בשל תקלה טכנית יוכרז על זוכה שגוי, כי אז לחברות אין ולא תהא כל אחריות ו/או חובה כלפי הזוכה ולא תעמוד לו כל טענה כלפיהן בקשר עם המבצע מתכונים.
7.3. החברות ו/או מי מטעמן אינם אחראים לפעילות התקינה של המערכות באמצעותן ניתן להשיב על המבצע מתכונים, על כל מרכיביהן ולא ישאו באחריות להפסקות ו/או הפרעות כלשהן ו/או לנזקים כלשהם ישירים או עקיפים, לרבות הוצאות ישירות ו/או עקיפות אשר ייגרמו למשתתפים בגין שיבושים ו/או הפרעות כאמור.
7.4. המשתתף מודע לכך, כי על אף כל האמצעים המושקעים במערכות השונות, מערכות התקשורת, המחשוב והרישום הינן מערכות מורכבות אשר אינן חסינות מטעות או תקלה, לרבות תקלות הנובעות מטעויות אנוש. מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, תתכנה תקלות טכניות שימנעו, בין השאר קליטת הפרטים במערכות הרלוונטיות ו/או שיבוש תוצאה או מועד השתתפות.
7.5. למשתתף ו/או לזוכה לא תהא טענה או זכות כלשהי לפעולות בהן תנקוטנה החברות ו/או מי מטעמן עקב תקלה או ו/טעות כאמור לעיל, ו/או בקשר לכל נזק ישיר ו/או עקיף, לרבות הוצאות ישירות ו/או עקיפות שייגרמו לו עקב הפעולות כאמור. המשתתף ו/או הזוכה מוותר בזאת מראש על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי החברות ו/או כל מי שפועל מטעמן, בהתרחש מקרה כאמור.
7.6. ההשתתפות במבצע מתכונים ומימוש הפרסים הינם באחריותו הבלעדית של המשתתף ו/או הזוכה, והחברות לא תישאנה באחריות לכל נזק (לרבות נזק גוף), ישיר ו/או עקיף, הפסד, אבדן או הוצאה שיגרמו למי מהמשתתפים ו/או מהזוכים בכל הקשור במישרין או בעקיפין עם המבצע מתכונים ו/או עם הפרס ו/או עם מימושו.
7.7. המשתתף ו/או הזוכה מצהיר בזאת כלפי החברות באופן בלתי חוזר כי אין לו ולכל הבאים בשמו או מטעמו, כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברות בכל הקשור במישרין או בעקיפין במבצע מתכונים. ההשתתפות הינה באחריותו הבלעדית של המשתתף ו/או הזוכה והחברות ו/או מי מטעמן לא יהיו אחראים כלפי המשתתף ו/או הזוכה במבצע מתכונים לכל נזק גוף ו/או רכוש ו/או אובדן ו/או הוצאה אשר ייגרם למשתתף ו/או לזוכה ו/או למי מטעמו, בקשר ישיר או עקיף עם המבצע מתכונים.
7.8. החברות שומרות לעצמן את הזכות לעניין את המשתתפים בהודעות יזומות בעתיד בפעילויות נוספות של החברות.
7.9. מבלי לגרוע מכלליות האמור, מוצהר בזה במפורש כי השתתפות במבצע מתכונים הינה לצורכי שעשוע, כי עלולות ליפול טעויות במבצע מתכונים, וכי בכל מקרה ההשתתפות במבצע מתכונים לא תקים למשתתף כל עילה, טענה או תביעה הקשורה במישרין או בעקיפין עם המבצע מתכונים, ניהולו, תוצאותיו ו/או כל הכרוך בו.
7.10. החברות רשאיות להפסיק בכל עת, ולאלתר, מכל סיבה שהיא, לפי שיקול דעתן המוחלט והבלעדי, את המבצע מתכונים ו/או לשנות את כל תנאיו או חלק מהם ו/או את הפרסים, בהודעה אשר תתפרסם באתר בו מתפרסם תקנון המבצע מתכונים. מוסכם, כי הודעה כאמור תשמש הודעה מספיקה והולמת והמשתתפים ו/או הזוכים מוותרים על כל טענה בנוגע לסיום או שינוי תנאי המבצע מתכונים.
7.11. עובדי החברות אינם רשאים להשתתף במבצע מתכונים. האיסור חל גם על בני משפחותיהם של הנ"ל.
לעניין סעיף זה, "בני משפחה" - אבא, אמא, אח, אחות,בן-זוג.
7.12. מובהר ומוסכם כי אין להעתיק, לשכפל, לצלם, להפיץ, לפרסם ו/או לשמור ברשות המשתתף את המבצע מתכונים ו/או תוכנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully