וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שולחן ערוך

תיגל נשיא

27.2.2009 / 8:06

בלי שום קשר לתאריך, יצאה ת"נ לחגוג את חג החירות באידלסון 10 החדש בכיכר רבין - שאמנם מחזיק במבחר מרגש של מתוקים אך חסר את אווירת בית הקפה התואמת

* פסח עוד רחוק, לצערי, אך השבוע חגגתי את חג החירות, כשמצאתי עצמי אומרת: "ברוך אתה ה' שהחינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה".
* אז מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות? שבכל הלילות, לפחות כל אלו שהליידי ואני העברנו עד כה, היינו עסוקות בלהיות החברה הטובה של.
* כנגד שני סוגי נשים דיברו החיים: אלו עוצרות הנשימה, שאין איש - ובמיוחד לא כזה שעל פי אמות המידה הלא מחמירות מכונה גבר - העומד בפניהן; ולצדן חיות בהכנעה כל הבינוניות שנועדו לאסוף למענן טלפונים, לנדב מידע עבור מחזרים פוטנציאליים, להלל בשבחן יומם וליל ולהבטיח להן שבשום פנים ואופן הן לא גידלו תחת.
* כי עבדים היינו ליפות החיות בתוכנו.
בזמן התיכון עוד גורמים לנו להאמין שהן יתכערו, אבל הן אף פעם לא מתכערות, לפחות לא מספיק. ואז נוטים לנחם אותנו עם ההבטחה שהן ישמינו, אבל הן לעולם לא משמינות, לפחות לא כמונו. בכל דור ודור עומדות כאלו לכלותינו. אבל, מסתבר, שהקדוש ברוך הוא מדי פעם מצילנו מידן.

* כי הלילה הזה, הלילה הזה, כולו נקמה. נקמת החברות של. לפני מספר ימים, מישהו טרח לציין באוזני הליידי כי מלכת הכיתה הנערצת שלה היא שטחית, "אפילו היופי שלה הוא שטחי". וזהו, במשפט אחד ובזרוע נטויה הוא שיחרר אותנו משנים של הלקאה עצמית.
מכיוון שיש הטוענים כי הנקמה היא מתוקה, החלטנו אני והליידי שמין הראוי לבדוק את העניין במקום מתוק - הסניף החדש של אידלסון 10, שנפתח על פינת הרחובות שדרות חן ופרישמן.

* הא לחמא עניא שאכלנו באידלסון 10 הגיעה בדמות קישים - האחד מנגולד והשני גבינת עיזים (42 שקל האחד). שניהם מצוינים, אבל בטח שלא לעניים, שכן הם לא זולים או מספקים, וזאת אף על פי שהתלוו אליהם סלט סלק וסלט קינואה. ועל אף הבטחת המלצרית שהם משביעים ("זה קיש, קיש זה דבר משביע". האומנם?).

* תוך כדי אכילה הצהרנו שאנחנו מוכנות להיות אור לגויים, שיראו שאפשר גם אחרת. שלפעמים גברים מצליחים להבין שאותן היפות הן לא הדבר האמיתי. זה אמנם יכול לקחת להם לא מעט שנים, בהן הם יספגו עשר מכות אם לא יותר, אבל בסוף הם יבואו אלינו בזחילה.
את החגיגה בחרנו להמשיך בחברת עוגת מוס שוקולד עם פצפוצי שוקולד פריכים בפנים ועוגה נוספת וקצת פחות מוצלחת, בטעם קרם פיסטוק עם תותים (32 שקל האחת). את אלו שטפנו עם הפוך טוב (12 שקל). ועל זה נאמר - כי לעולם חסדו.

* כי נאה וכי יאה אידלסון 10, והוא בהחלט מפעיל את בלוטות הרוק עם מבחר של תופינים לא מאכזבים, אך למרות זאת הוא מרגיש יותר כמו תחנת תדלוק למתוק, ולא בית קפה לרבוץ בו. חגיגות השחרור שלנו נגדעו בדמי ימיהן - אולי כי לא היה מספיק נוח באידלסון, ואולי כי נקמת החברות של, שלרוב נאלצו לטפח אופי טוב ומרצה, לא מצליחה להיות מתוקה כמו עוגה.
* כנראה שאותן היפות הן רק תירוץ למרמור. ועכשיו, כשפיניתי אותן מהדרך, האחריות היא עלי. אז אם יום אחד אקום בבוקר ואהיה מרוצה, דיינו.

בקטנה
סקס אפיל: יותר בכיוון הרומנטי
אנשים: הרבה אמהות עם ילדים. אלוהים מנסה לרמוז לי משהו?
עיצוב: פחממי
שירות: חוץ מהטענה המופרכת שקיש זה דבר משביע, אין תלונות
הפוך קטן: 12 שקל
ליד ההפוך: עוגיות מצוינות שמגיעות עם הקפה
גישה לנכים: כניסה: יש שירותים: אין
טיפ: לא לעזוב בלי מבחר עוגיות מקרון
שורה תחתונה: להצטייד במתוק וללכת להשתחרר מההפרעה שלכם

אידלסון 10. כיכר רבין 2. טל' 6093932. פתוח: א'-ה' 08:-22:00 ו'-8:00-17:00 ש' 10:00-22:00

  • עוד באותו נושא:
  • אידלסון 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully