וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוב היה וטוב שהיה

תיגל נשיא

5.3.2009 / 11:46

אין כמו לב שבור בשביל ביקור מחודש בשינקין 17, מקום שאולי לא מתאים לקפה אבל מגיש ארוחות בהחלט מנחמות

אני אוהבת לחשוב על עצמי כעל מיומנת בפרידות. בזוגיות אין לי מושג, לפחות לא לפי הקבלות שסיפקו מערכות היחסים המפוקפקות שלי עד כה. אבל בפרידות אני טובה. יש לי את מספר הטלפון של דומינוס פיצה ושל ג'ירף בספיד דייל, חברי הנאמנים בן וג'רי תמיד נמצאים בהישג יד, ואני אוחזת באוסף מרשים של קומדיות רומנטיות שאף פעם לא מספיק לצבור אבק.

לפני כך וכך שנים, כשחוויתי את שיברון הלב הראשון שלי (אם לא סופרים את ל"ג בעומר של כיתה ו', כשהערס הקטן הפך לאדם הראשון שאי פעם זרק אותי), ישבנו בדיוק באותו המקום - שינקין 17. הייתי אז חדשה בתחום והמומה מעוצמות הכאב שגוף יכול להרגיש. בזמן שהייתי מעורפלת, בשל בקבוקי הרגיעון שגמעתי, היא היתה שם כדי לזרוק לי את כל קלישאות הפרידה הרגילות, לא שגם אלו הצליחו אי פעם לספק קבלות מרשימות. הפעם, כמעט עשור אחרי, היה זה תורי להיות שם בשבילה.

הכל לטובה

כי אם לא היתה מתרחשת אותה הפרידה, סביר להניח שהיא לא היתה מתפנה כך סתם באמצע השבוע לארוחת ערב בחברתי האומללה. ואם היא לא היתה מבלה איתי, סביר להניח שלא הייתי נזכרת פתאום בשינקין 17 קשישא. אנחנו השתנינו, פרידות כבר לא ממוטטות אותנו, אולי רק מפחידות יותר בשל השעון הביולוגי המחריש. שינקין 17, לעומתנו, נשאר בדיוק אותו הדבר. וכך התחוור לי שלפעמים שינויים יכולים דווקא להיות לטובה, שכן על אף השיפוץ שעבר המקום לפני כמה שנים, לא יזיק לו לגלות שעכשיו כבר לא ימי הניינטיז, הסמיילי והמיצובושי העליזים.

הכל מלמעלה

ולמעלה, למקרה ששכחתם, יושב לו ההוא שאנחנו כל כך מרגישות בקיומו. אני ויתרתי על רוב הטקסים והגינונים, היא שומרת שבת ולא מערבבת בשר עם חלב. לכן היא חייכה בשביעות רצון כשהבעלים הבטיח לה שבאוכל המבושל שאמא שלו מכינה מדי יום אין גדי שמשתכשך לו בחלב אמו. כך יכולנו שתינו ליהנות ממנת קובה סלק מצוינת, שהוגשה עם אורז וסלט, ומשניצל מטוגן למושלמות שהוגש עם פירה פרווה (38 שקל למנה), ועליו, למען כבוד השם, לא ארחיב את הדיבור.

כל פעם שנפרדים זה כמו מוות קטן

אמר לי השבוע בחור עם עיניים כחולות ושני כלבים לבנים. הוא בדיוק חווה מוות קטן, ואני, זו שרוצה לחשוב על עצמה כעל מיומנות בפרידות, לא מצאתי מילים להחזיר. גם למענה לא מצאתי מילים בכיסים, למעט אותן קלישאות משומשות. אז בסוף אמרתי משהו על האספרסו (7 שקלים) ועל כך ששינקין 17 הוא עדיין מקום מצוין לארוחה מנחמת, אבל בטח שלא לקפה מעורר. נראה שזה לא ניחם אותה במיוחד.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

יש הרבה דגים בנהר

הנחה שדגים זה גברים העומדים עם פגיון שרק מחכה להינעץ בחזך.

בקטנה
סקס אפיל: כל עוד זה בלי רגשות
אנשים: תיירים ואנשים שמחפשים בית בלב שינקין
עיצוב: דרוש רענון
שירות: לא מהסס להביא טעימות למען הנבוכים
הפוך קטן: 10 שקלים
ליד ההפוך: סחלב טוב
טיפ: לוותר על הקפה
גישה לנכים: כניסה יש שירותים אין
שורה תחתונה: "Breaking up is hard to do"

שינקין 17. שינקין 17. טל' 6291034. פתוח: א'-ה' 7:30 – לקוח אחרון ו' 07:30-19:00 שבת 08:30- לקוח אחרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully