וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלחמים בשפעת

3.5.2009 / 11:41

ביטלתם ביקור במקסיקו בגלל שפעת החזירים? ליקטנו בשבילכם את כל מה שצריך כדי להתקין ארוחה מקסיקנית בבית

טורטיה

כמו פיתה לחומוס, כך הטורטיה לגוואקמולי ולצ'ילי קון קרנה. את הטורטיה, העשויה קמח תירס, אפשר למצוא היום כמעט בכל סופר ולהפוך את הסנוויץ' המשעמם ל'ראפ' מקסיקני הורס. בתוכו חופנים בדרך כלל תבשיל מקסיקני עם עוף או בשר, ואפשר גם להוסיף סלסה בלנקה או פריחולס.

שעועית שחורה

הפחמימה הרשמית של מקסיקו. אפשר להכין ממנה ממרח (פריחולס) או להגיש כתוספת לתבשיל. ולמי שלא רוצה להכביד על הבטן עם שעועית מבושלת, תמיד אפשר לבשל אותה קלות, להוסיף לימון, שום, כוסברה וירקות קצוצים ולהפוך אותה לסלט קיצי וקר שמהווה ניגוד מוחלט לאוכל המקסיקני המוכר.

פלפל חלפניו

הפלפל החריף שהופך כל תבשיל פשוט למשימת התאבדות. הוא בשרני יותר מכל פלפל חריף אחר ורצוי לשלב אותו במצבו המוחמץ (ולא הטרי, פן תנשור לכם הלשון) בתוך טורטיה או לצד חזה עוף ואבוקדו.

גוואקמולי

ממרח פופולרי שזכה גם לעדנה מצד האשכנזים. מוסיפים לאבוקדו הבשל פלפל, בצל ירוק, שמן זית ומיץ לימון. וכדאי מאד להוסיף גם עגבניות קצוצות דק, או רק את זרעיהן. בדיוק המטבל הנכון לנאצ'וס (טורטיות מטוגנות).

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

סלסה

בעצם, כל סלט קצוץ של עגבניות או פלפלים הוא סלסה שאפשר לשים אותה בתוך טורטיה או על תבשיל שעועית. אפשר גם להכין סלסה בלנקה שהיא מרענן קליל והנה המתכון של מסעדת סנטה פה: מערבבים שמנת חמוצה עם שמיר, קצת בצל ירוק ולזה מוסיפים את מי הכבישה של פלפל החלפניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully