וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין ביצים תאכלו עוגות: קינוחים טבעוניים

טבעונות היא כבר מזמן לא מילה גסה, אבל קינוחים נהדרים בלי ביצים או חלב עדיין קשה למצוא. המלצה על 10 מקומות שמציעים קינוחים טבעוניים מצוינים

ז'אנר האוכל הטבעוני הופך כיום ליותר ויותר מקובל. אחת הראיות לכך היא שלא מעט מסעדות ורשתות בתי קפה החלו לשלב לפחות מנה טבעונית אחת בתפריט. כל זה בהחלט לא המקרה בכל הנוגע לתחום הקינוחים הטבעוניים שבו האילוצים ליצור קינוחים ללא ביצים, חמאה או שמנת מתוקה, הופכים את ייצור המתוקים לנדיר במיוחד. נדיר, אך לא בלתי אפשרי. מצורפת רשימה של 11 אופציות מצוינות למקומות המספקים קינוחים טבעוניים ברחבי הארץ.

שאור עוגיות. באדיבות המקום,
עוגיות בשאור/באדיבות המקום

קיבוץ בית העמק: שאור

על המקום: שאור היא מאפיית לחמי שאור ומעדנייה טבעונית. הבעלים, אפרת כץ היא טבעונית ואופה במקצועה, שפתחה את המקום לפני כחצי שנה. מלבד קינוחים יש גם קרקרים רואו פוד, לחמים, עוגיות על בסיס שמן קוקוס, אגוזים ושקדים, ריבות, ממרחים שונים וגרנולה.

מה אוכלים? עוגיות בטעמים כדוגמת שוקולד תפוז; שקדים וריבה; חמאת בוטנים; מי ורדים; גרנולה; טחינה עם שוקולד ועוד. רולדות עם תמרים ואגוזים; טארט שוקולד מבצק פריך, טארט אגסים ווניל; עוגת שוקולד; עוגת שקדים; קראמבל עם פירות העונה ועוד.

טווח מחירים: קופסת עוגיות של 250 גרם 28 שקלים; עוגות 38 שקלים; לחמים 21 שקלים; טארטים 38 שקלים.

שאור. קיבוץ בית העמק. 054-6709855. ראשון- חמישי 9:00-14:00; 16:00-19:00; שישי 8:00-14:00. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאפינס בנקטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

קפה ויתקין: נקטר

על המקום: נקטר נמצא בכפר ויתקין ומתפקד כקייטרינג ובית קפה טבעוני שפתוח כל השבוע מלבד ביום שבת. העסק שייך למעוז קשתי, ניצן גלאון, מיכל מזרחי ויסמין לב. כל הבעלים טבעונים ובשלנים, שמציעים מלבד קינוחים טבעוניים גם שלל מאכלים טבעוניים מלוחים.

מה אוכלים? טירמיסו טבעוני; עוגת גבינת קשיו ופירות; טארט אוכמניות מצופה בקרם שוקולד; מאפינס אפרסמון; מאפינס ללא גלוטן מקמח כוסמת; קובלר אפרסקים; כדורי אנרגיה; דובשניות עם סילאן, קינמון והל; בקלאווה; טארט בננה קפה מצופה בקרם שוקולד; טראפלס; פרלינים ועוד.

טווח מחירים: מאפינס 5-8 שקלים; עוגה החל מ-15 שקלים לפרוסה ועד 100 שקלים לטארט שלם; כדורי אנרגיה - 60 שקלים למארז; טראפלס- 5 יחידות, 20 שקלים.

נקטר קפה ויתקין . דרך האי, כפר ויתקין. 050-7626155. ראשון- שישי 8:30-16:00. כשר

מתוקים טבעיים. באדיבות המצולמים
מתוק וטבעוני/באדיבות המצולמים

ראשון לציון: מתוקים טבעיים

על המקום: מתוקים טבעיים נפתח על ידי ליהי כהן לפני כשנה וחצי ופועל מביתה הפרטי. אמה של כהן היא מאמנת כושר ולכן נכנסה הבת לתחום הקינוחים הטבעוני באוריינטציה בריאה. את הקינוחים מזמינים מראש בטלפון או במייל וניתן להזמין עמם גם מבחר עיקריות טבעוניות.

מה אוכלים? כדורי שוקולד; כדורי תמרים; עוגת פירות יבשים; עוגת תפוזים; עוגת שוקולד חרובים; עוגת שוקולד; עוגות רואו מאגוזים, שקדים, משמשים, צימוקים, תמרים ושזיפים; עוגיות קקאו; עוגיות קוקוס; עוגיות לימון ועוד.

טווח מחירים: 6 כדורי שוקולד או תמרים-14 שקלים; עוגות, על פי גודל, בין 20-40 שקלים לעוגה; עוגות רואו פוד- 80 שקלים; עוגיות, בין 20-40 שקלים לחפיסה.

לכל הפרטים: 054-2254303 Lihicohen3@gmail.com

עדיס בייקרי. עמוד הפייסבוק הרשמי, אתר רשמי
חטיפי שוקולד פיסטוק/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק הרשמי

אזור השרון: עדיס בייקרי

על המקום: מאפייה ביתית ששייכת לעדי קיברסקי, אופה ודיאטנית שמקפידה על האלמנט הבריאותי. קיברסקי מייצרת קינוחים מגוונים (לא רק טבעוניים), שיש להזמין מראש ולאסוף ישירות מביתה בכפר מעש שבשרון (תושבי קריית אונו או פתח תקווה יכולים לקבל את הקינוחים במשלוח עד הבית).

מה אוכלים? בין הקינוחים של עדי ניתן למצוא חטיפי אנרגיה טבעוניים עם טחינה גולמית, שיבולת שועל, אגוזים ושקדים; עוגות בחושות טבעוניות כמו בננה תמר, שוקולד קפה, תפוחים, אגסים עם קינמון, תפוזים ועוד. עוגיות בטעמים כמו טחינה, טחינה וסילאן, תמרים ועוד. פאיים מגוונים כגון בננה שוקולד או תפוחים, עוגת קראמבל תפוחים ועוד.

טווח מחירים: חבילת 14 חטיפי אנרגיה 40 שקלים; עוגות בחושות כ-35 שקלים; חבילת עוגיות בין 20-30 שקלים; פאי שבו 15 מנות 100 שקלים.

לכל הפרטים: adi0222@walla.com; 0544-724-350

דנלה עוגות טבעוניות. מעמוד הפייסבוק הרשמי, צילום מסך
בראוניז בדנל'ה/צילום מסך, מעמוד הפייסבוק הרשמי

כפר סבא: דנל'ה עוגות טבעוניות

על המקום: דנה דנון היא קונדיטורית שנכנסה לתחום המאתגר של קינוחים טבעוניים לפני כשנה וחצי. היא מציעה מבחר גדול של קינוחים אותם היא מוכרת בשוק הטבעוני במתחם התחנה בתל אביב מדי יום שישי וכן במתחם ג'י בכפר סבא. כמו כן ניתן להזמין ממנה קינוחים מראש באינטרנט, רצוי לפחות 24 שעות מראש, ולהגיע לאסוף מביתה שבכפר סבא.

מה אוכלים? עוגות בחושות כמו שוקו בננה; תמרים ואגוזים; מייפל; דלעת ועוד. עוגות שמרים בטעמי חלבה, תפוחים או שוקולד בלגי. עוגיות שוקולד מלח ים; עוגיות לוטוס; עוגיות מלבי ברוטב רימונים לצד מוס שוקולד וטארטלטים בטעמי פרג, אגוזים, במילוי קרמים ועוד מבחר רחב של קינוחים.

טווח מחירים: עוגות יבשות- 40 שקלים ; עוגות מוס 100 שקלים; חבילת עוגיות 25- 35 שקלים; טארטלטים 7 שקלים ליחידה, 15 שקלים ל- 3 יחידות.

לכל הפרטים: 052-5380089

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קראנץ' קינמון בפחמימות/מערכת וואלה!, צילום מסך

גוש דן: פחמימות

על המקום: רני רותם החל את העסק הביתי שלו באמצעות מכונת פסטה שקיבל במתנה לחתונה. במקביל לפסטות החל לייצר גם עוגות טבעוניות. כיום הוא מוכר בהזמנה מראש מבחר קינוחים טבעוניים בדגש על חומרי גלם בריאים יותר כמו שמן קוקוס וזרעי ענבים. את הקינוחים ניתן להזמין במשלוח, מפתח תקווה לכל אזור גוש דן.

מה אוכלים? עוגות מוס שלוש שכבות כמו למשל עוגת שוקולד, חלבה ופיסטוק; עוגות שמרים כמו למשל שוקולד ונוגט; שקדים וקינמון; חלבה ופיסטוק; פרג וצימוקים ועוד; עוגיות כדוגמת סהרונים על בסיס קמח מלא; סבלה שקדים; רולדה מקמח מלא עם תמרים ואגוזים ועוד.

טווח מחירים: עוגות שמרים החל מ-40 שקלים ועד 220 שקלים לעוגות מוס. חבילת עוגיות 30- 40 שקלים.

לכל הפרטים: 054-6896888

שאקטי שוקולד טבעוני. באדיבות המקום,
שוקולד טבעוני ובריא/באדיבות המקום

השרון: שאקטי שוקולד טבעוני

על המקום: רווית דרי צוק מייצרת שוקולד טבעוני איכותי בביתה שבמושב צופית ומוכרת אותו בחנויות בתל אביב, בהרצליה, בעמק חפר ובכפר סבא. דרי צוק למדה במכון לתזונה אינטגרטיבית בניו יורק שם הפכה לטבעונית ולאחר מכן התמסרה לחקר השוקולד הטבעוני. היא מקפידה על חומרי גלם אורגניים ואינה מוסיפה סוכר לשוקולד.

מה אוכלים? שוקו קראנץ' בתוספת פולי קקאו או קראנץ' עם גוג'י בריז; שוקולד בניחוח הדרים; שוקולד במילוי בוטנים; שוקולד אגוזי לוז; שוקולד קינמון; שוקולד רום וצימוקים; שוקולד אוכמניות; שושני אנרגיה- שוקולד עם שקדים ופקאנים ועוד.

טווח מחירים: אריזות של פרלינים גדולים (מארז של 5 פרלינים) 40 שקלים, מארזי פרלינים קטנים בין 20-80 שקלים. אצבע שוקולד 15 שקלים; משטחי שוקולד בין 20-80 שקלים.

שאקטי. מושב צופית. 052-4488846

בייק בייקרי. באדיבות המקום,
עוגת אוכמניות וקרם חלבה/באדיבות המקום

תל אביב: Bike Bakery

על המקום: כבר שנים שהדס רפאלי עוסקת בתחום האפייה והמאפייה. רפאלי, טבעונית מזה עשור מכינה את מרבית מוצריהלאירועים כגון עוגות יום הולדת טבעוניות מפוארות, אך כעת הורחב הליין הביתי למוצרים כמו עוגיות, עוגות בחושות וקינוחים מתחלפים. את הקינוחים יש להזמין מראש (לפחות 24 שעות) בטלפון או בפייסבוק.

מה אוכלים? טורט שוקולד אוכמניות וקרם חלבה; עוגת אגוזי לוז ומוקה; טורט שוקולד לוונדר ושקדים; בראוניז פקאן וקפה. מבחר עוגיות כדוגמת עוגיות טחינה; עוגיות שוקולד מקסיקניות עם קינמון וג'ינג'ר. פאי בטעמי תות או תפוחים; קאפקייקס שוקולד תפוז; חיתוכיות פאדג' שוקולד עם ערמונים ועוד.

טווח מחירים: עוגיות, קאפקייקס או קינוחים מתחלפים 35-40 שקלים, עוגה בין 110-140 שקלים.

לכל הפרטים: 050-7739771

בר קינוחים טבעוניים. מעמוד הפייסבוק, צילום מסך
עוגת שושנים טבעונית/צילום מסך, מעמוד הפייסבוק

תל אביב: בר קינוחים טבעוניים

על המקום: בר גרינגאוס היא בשלנית חובבת שלא למדה בישול אך כשהפכה לטבעונית הבינה שנדרשים בתחום פתרונות יצירתיים שקונדיטוריות פשוט לא מציעות. היא עובדת מהבית ומייצרת קינוחים לבתי קפה ומסעדות כמו גם קינוחים שניתן להזמין ולאסוף מביתה. כמו כן היא מציעה מנות מלוחות.

מה אוכלים? מבחר עוגות כמו שמרים שוקולד; שמרים חלבה; שמרים קינמון וסוכר ועוד. בין העוגיות יש שוקולד צ'יפס, שוקולד אגוזים, גרנולה ועוד. בנוסף יש קאפקייקס - פיתוח שעבדה עליו הרבה זמן ועוגות קרם שכבות מפוארות כדוגמת קרם קפה, וקרם שוקולד לבן על בסיס עוגת שוקולד ועוד מבחר קינוחים.

טווח מחירים: שישיית קאפקייקס 40 שקלים; עוגות בתבנית אינגליש קייק 40 שקלים; עוגות קרם 80 שקלים; עוגות יום הולדת 100 שקלים.

לכל הפרטים : 052-442-2281

עלמה קינוחים טבעוניים. באדיבות המקום,
מאפין שוקולד פטל בעלמה/באדיבות המקום

תל אביב: עלמה דברים טובים מהתנור

על המקום: עלמה נוימן מכינה בקונדיטוריה ביתית בדרום תל אביב שלל קינוחים טבעוניים ומעבירה סדנאות בישול טבעוני בהזמנה מראש. כמו כן היא מוכרת עוגות ועוגיות לחנויות בתל אביב .

מה אוכלים? קרמאבל תפוחים; טארט שוקולד נוגט ופיסטוק; טארט פירות העונה; עוגות שכבות פאדג' שוקולד עם קרם פיסטוק ותותים; עוגת טחינה, קרמל וקרם וניל; עוגיות שוקולד צ'יפס מקמח כוסמין; עוגות בחושות של תפוחים מקורמלים בקמח כוסמין; פאדג' שוקולד עם חלבה ועוד.

טווח מחירים: טארטים החל מ-125 שקלים לטארט שבו כ-15 מנות; עוגות שכבות וקרמים החל מ-125 שקלים; חבילת עוגיות בין 25-42 שקלים בהתאם לגודל המארז; עוגות יבשות, כ- 45 שקלים לפס.

לכל הפרטים: 050-877-5655

קינוחים טבעוניים בדרום. שגיא גולן,
קינוחים טבעוניים של שגיא גולן/שגיא גולן

קיבוץ דביר: קינוחים טבעוניים בדרום

על המקום: עסק ביתי של שגיא גולן שהושפע עמוקות מההרצאה של גארי יורופסקי. גולן המתגורר בקיבוץ דביר סמוך לבאר שבע עוסק בקונדיטוריה כבר כמה שנים ובתקופה האחרונה מאז הפך טבעוני, הוא מפתח את העסק הביתי שלו לקינוחי שניתן להזמין מראש בלבד, דרך הפייסבוק או המייל.

מה אוכלים? עוגיות וקינוחים אישיים כמו באונטי שוקולד וקוקוס, פאי פקאן במספר גדלים, פאי תפוחים בשני גדלים, עוגות שמרים כמו תפוחים או פרג, עוגות בחושות כמו תפוזים או בננה, עוגות מוס שוקולד, מוס גבינה פירורים ועוד.

טווח מחירים: 35-50 שקלים לקופסת עוגיות, 35 שקלים לעוגות שמרים, 30 שקלים לעוגות בחושות ו85-120 שקלים לעוגות גדולות.

לכל הפרטים או במייל sagigolan@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully